موبایل سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/2 01:43:52

برند سامسونگ مشهورترین و موفق‌ترین برند دنیا است که تلفن‌های همراه فوق‌العاده‌ای را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی موبایل سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


موبایل سامسونگ


رونمایی از جدیدترین‌های 2020 

همراهان عزیز همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ در چند روز اخیر از جدیدترین گوشی‌های پیشتاز خود در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده و چند مدل پیشتازش را به جهان معرفی نموده است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. 

یکی از جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند این رونمایی، گلکسی Z Fold 2 است. این گوشی با پیام‌های تبلیغاتی آینده هم اکنون موجود است و شما می‌توانید با دستگاهی که شکل آینده را تغییر می‌دهد، ملاقات کنید! 

فن‌آوری‌های برش خورده را کشف کنید! 

این فناوری به موبایل شما این امکان را می‌دهد تا مانند یک کتاب خم شود، روی خود بایستد و تمامی قوانین و کارهایی را که فکر می‌کنید، یک تلفن هوشمند باید انجام دهد، می‌شکند! 

نسل بعدی موبایل سامسونگ 

این گوشی برای تغییر شکل آینده طراحی شده است. یک پالت ظریف و سبک از رنگ‌های پیچیده است. آینده تلفن همراه را در دو رنگ سیاه مات و برنز مات غنی ساخته‌ است که می‌توانند در بین جمعیت بایستند. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ مدرن باشید. 

تجربه تاشوندگی کامل 

گوشی هوشمند تاشو با صفحه نمایش ۶.۲ دهم اینچ به راحتی و با یک دست کار می‌کند. در صفحه اصلی، بی‌پرده دیدگاهتان را به دنیای سریعتر گلکسی را باز کنید تا یک صفحه نمایش ۷.۶ اینچی مانند تبلت برای شما ساخته شود. با خرید اقساطی موبایل سامسونگ راحتی را کشف کنید. 

انقلاب از اینجا شروع می‌شود! 

پیشرفته‌ترین مکانیزم فناوری تاشو در پشت لوگوی سامسونگ در قسمت عقب مخفی شده است. این لولا، با پیشرفته‌ترین امکانات برای دستیابی به هر شکاف پنهان و آشکار کردن آن شکاف، طراحی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ یک محصول استثنایی را مالک شوید. 

اولترا گالکسی نوت 20 

گوشی هوشمند پیشتاز دیگری که معرفی شده است گالکسی نوت 20 است. سامسونگ، اولین کمپانی است که قلم را با تلفن ادغام کرده و دنیای جدیدی در جیب شما قرار داده است. 

وقتی با یک واقعیت جدیدی روبرو هستید زندگی نیز نیاز به نوع جدیدی از دستگاه‌ها دارد. این گوشی هوشمند آنطور که شما فکر می‌کنید، نیست. یک مجموعه کامپیوتری کامل در جیبتان است. با داشتن یک دوبین 8k، این تلفن همراه است که برای همیشه نحوه کار و بازی شما را تغییر خواهد داد. 

طراحی جذاب موبایل سامسونگ 

برنز مات، رنگی جدید و بی‌نظیر با بافت ساتن، مجموعه خیره‌کننده از رنگ‌های عرفانی که مفهوم و کار را دوباره تعریف می‌کنند. دارای بدنه فلزی است با جزئیات بدیع و رنگ‌های متعالی از بزرگترین شیشه در تلفن‌های هوشمند تشکیل شده است و با قلم تکمیل می شود. رنگ‌های واقعی را حتی در نور آفتاب، بی نظیر نمایش می‌دهد و به چشم نیز آزاری نمی‌رساند. با خرید اقساطی موبایل سامسونگ شیک جلوه نمایید. 

کار کن، یک کامپیوتر در جیب توست! 

احساس یک قلم واقعی با قدرتی بسیار را تجربه کنید. با قابلیت‌های بلوتوث، کنترل ژست و موارد دیگر کامل شده است. این گوشی دارای قدرتمندترین قلم گلکسی است.

یادداشت‌ها را به متن تبدیل کنید و با سادگی باورنکردنی متن را به پاورپوینت تبدیل نمایید. می‌توانید به متن برچسب بزنید و سپس یادداشت‌های خود را برای اشتراک گذاری ارسال نمایید. تلفن و کامپیوتر شخصی شما به صورت یکپارچه با همدیگر کار می‌کنند. 

بسته بازی نهایی 

یادداشت‌ها را به متن تبدیل کنید و با سادگی باورنکردنی متن را به پاورپوینت تبدیل نمایید. می‌توانید به متن برچسب بزنید و سپس یادداشت‌های خود را برای اشتراک گذاری ارسال نمایید. تلفن و کامپیوتر شخصی شما به صورت یکپارچه با همدیگر کار می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی موبایل سامسونگ هیجان را تجربه نمایید. 

دیگر قابلیت‌ها 

بهترین ابزارهای عکاسان حرفه‌ای، فیلمبرداران و ویراستاران را به همراه داشته باشید. بزرگی نوری پنج برابر و بزرگنمایی فوق العاده ۵۰ برابر! ویدیوهای خود را با جزئیات بیشتری در تلفن هوشمندتان ضبط کنید. 

با دوربین 8K فیلم‌هایی باورنکردنی بگیرید. باتری‌های هوشمند از انرژی به صورت کارآمدی استفاده می‌کنند. با فناوری پیشرفته آگاهی مکانی، به اشتراک‌گذاری آسان فایل‌های نزدیک بپردازید! 

خرید اقساطی موبایل سامسونگ 

برای تهیه این کالای دیجیتال فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده فروش نقدی و اقساطی در این پلتفرم تامین کالا استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به پرداخت غیرنقدی باید از طریق یکی از روش‌های خرید اقساطی به وسیله بای‌چک، لیزینگ فرازاندیشان و لیزینگ پارسیان، درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ a51

خرید گوشی سامسونگ a51
سامسونگ یک برند معتبر در زمینه تولید انواع گوشی باکیفیت است که برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 می‌توانید به سایت قسطی...

خرید قسطی لپتاپ لنوو گیمینگ

خرید قسطی لپتاپ لنوو گیمینگ
لپ تاپ‌ها دارای انواع و برندهای متنوعی هستند که شما می‌توانید بستگی به نیازی که دارید، لپتاپی مناسب انتخاب کنید. برای خرید قسطی لپتاپ...