خرید اقساطی محصولات سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:52:39

لوازم خانگی و دیجیتال سامسونگ


برای مشاهده محصولات بخش خرید قسطی لوازم خانگی را مشاهده کنید.



خرید اقساطی محصولات سامسونگ

                                                               

امروزه کمپانی های مختلفی در زمینه تولید کالاهای مختلف فعالیت می کنند این شرکت ها سعی می کنند که با بهره گیری از فناوری های روز دنیا کالاهایی با کیفیت عالی تولید کنند تا بتوانند از این طریق به رقابت با سایر کمپانی ها بپردازند یکی از شرکت های بزرگ چند ملیتی شرکت سامسونگ است این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های خوشه ای در کره جنوبی است.

گروه سامسونگ اولین بار در سال 1938 در قالب یک شرکت بازرگانی کار خود را شروع کرد در طول سه دهه این شرکت در زمینه های گوناگونی فعالیت داشته است در سال 1960 این شرکت وارد صنعت الکترونیک شد همچنین این شرکت در اواسط 1970 وارد صنایع کشتی سازی شد.

دفتر مرکزی این شرکت در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می شود هنگامی که در سال 1978 بنیانگذار شرکت سامسونگ فوت شد این شرکت به قسمت های مختلفی در دنیا تقسیم شد که هر کدام وظایف خاصی را بر عهده داشتند در سال های اخیر  ما شاهد موفقیت بخش تولید گوشی سامسونگ می باشیم.

شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه ساخت گوشی های هوشمند فعالیت می کنند شرکت  سامسونگ با دو برندGalaxy S  و Galaxy Note توانسته است سالانه میلیون ها گوشی اندرویدی را به فروش برساند موفقیت سریع این شرکت دلایل زیادی دارد.

یکی از این دلایل قدرت مدیریتی و بازاریابی در تمام کشورها می باشد همچنین این شرکت سعی کرده است که در تولید گوشی از چیپ هایی با پردازشگر قوی استفاده کند.

شرکت سامسونگ از سال 1980 توجه خود را بیشتر به تولید وسایل الکترونیک معطوف کرد و در این سال با ورود تلویزیون های رنگی به بازار شروع به ساخت تلویزیون های جدید کرد.

در سال های اخیر شرکت سامسونگ شروع به تولید صفحه نمایشگرهای OLED کرد این صفحه نمایشگرها با توجه به کیفیت بالایی که داشتند در مدت زمان کمی به فروش رسیدند.

برای خرید اقساطی محصولات سامسونگ ما به شما سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می دهیم با خرید اقساطی محصولات این شرکت بعد از این لازم نیست که نگران قیمت بالای محصولات آن باشید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است. برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی فرتوکار

فروش قسطی فرتوکار
فروش قسطی فرتوکار برای تکمیل و تزئین دکوراسیون فضای آشپزخانه بسیار حائز اهمیت و کاربردی به شمار می رود. امروزه تحت تاثیر تغییرات ......

خرید اقساطی تلویزیون سام الکترونیک

خرید اقساطی تلویزیون سام الکترونیک
برند سام یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که محصولات با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون سام الکترونیک به بخش تلویزیون در...