قیمت گوشی های SAMSUNG

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:46:47

گوشی های سامسونگ یکی از برند های مطرح و به نام در زمینه تولید گوشی های هوشمند است و افراد زیادی از این کالا استفاده می کنند. افراد مختلف با توجه به نوع نیاز خود از این گوشی های هوشمند بهره مند خواهد شد. به منظور مشاهده  قیمت گوشی SAMSUNG به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                                                                               


قیمت گوشی های SAMSUNG 

قیمت خرید قسطی گوشی موبایل سامسونگ

قسطی کلاب یکی از معتبر ترین شرکت های ایران می باشد که کالا ها را به صورت اقساط به فروش می رساند و همچنین شما می توانید بدون نگران بودن پول آن موبایل مورد علاقه خود را خریداری نمایید. 

با توجه به اینکه شرکت سامسونگ یکی از کمپانی های بزرگ در ساخت گوشی های هوشمند است، در تلاش است که گوشی هایی را به کاربران خود ارائه دهد که از قابلیت قابل قبولی برخوردار باشند. از این رو ما در طول این سال ها مشاهده کردیم که گوشی های این کمپانی با سرعت فزاینده در حال ارتقاء می باشند گوشی های نوت در سال 1390 راهی بازار شد و توانست فروش زیادی داشته باشد ما در اینجا قصد داریم به شما سری گوشی های نوت را معرفی کنیم.

اولین گوشی سری نوت گوشی گلکسی نوت بود که در سال 1390 معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بود و در آن زمان این گوشی یک محصول بسیار بزرگ بود از طرف دیگر قلمی که سامسونگ برای این گوشی استفاده کرده بود، توانسته بود نظر بسیاری از کاربران را جلب کند و از نظر تجاری توانست با موفقیت قابل توجه ای روبه رو شود.

گوشی گلکسی نوت 2 از نظر طراحی و سخت افزاری بسیار متفاوت با مدل قبلی بود. این موبایل 5.5 اینچی از یک پردازنده چهار هسته ای استفاده می کرد، سامسونگ نیز برای قلم مخصوص آن از قابلیت های جدیدی استفاده کرد که باعث شد، کاربران بتوانند کار های بیشتری با آن انجام دهند. این گوشی شباهت زیادی به گلکسی S3 دارد.

گوشی گلکسی نوت 3 از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می برد، این موبایل دارای 3 گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسلی می باشد. این موبایل در مدل هایی با حافظه 16 و 32 گیگابایتی روانه بازار شده است.

از جمله گوشی های دیگر سری نوت گوشی های نوت 3 نئو می باشد، این گوشی از خیلی جهات مدل ضعیف شده گوشی نوت 3 می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی می باشد که از پنل سوپر AMOLED استفاده می کند و حافظه رم این موبایل 2 گیگابایت و حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است.

فروش گوشی هوشمند در سایت قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، گوشی های هوشمند در زندگی افراد نقش بسیار مهمی دارند. این گوشی ها را نمی توان از زندگی ها حذف کرد، زیرا برخی از افراد از گوشی های هوشمند برای کسب و کار خود استفاده می کنند. گوشی های هوشمند با برند ها و تکنولوژی های پیشرفته در دسترس افراد قرار گرفته است تا بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند.

سامسونگ یک برند معتبر است که گوشی های به روز خود را روانه بازار های فروش کرده است و افراد زیادی می توانند از این محصول ها استفاده کنند. قیمت گوشی های سامسونگ با توجه به نوسانات ارز و وضعیت مالی این روز های کشور، افزایش پیدا کرده است. فروشگاه های مختلف برای فروش این کالا، شرایط مختلفی را در نظر گرفته اند. قسطی کلاب برای افزایش قدرت خرید افراد و همچنین افزایش سطح رضایت کاربر های خود، فروش اقساطی گوشی های سامسونگ را ایجاد کرده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر می باشد که شما با مشاهده قیمت گوشی SAMSUNG می توانید اقدام به خرید گوشی های مختلف آن کنید. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرفیس پرو 8

خرید اقساطی سرفیس پرو 8
جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت به بازار عرضه شد. برای خرید اقساطی سرفیس پرو 8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک
گوشی جذاب و پرفروش iphone 13 بسیار خوش دست و با کارایی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک به بخش موبایل در...