سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت

تاریخ انتشار:
1403/2/7 05:53:33

انواع سرمایه گذاری زود بازده


برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت به بخش بهترین سرمایه گذاری سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




                                                               

قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید اهداف و استراتژی های خود را مشخص کنید هر کسی برای سرمایه گذاری اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی دارد که تصمیمات خود را بر پایه آن می گیرد اگر شما نیز به دنبال انجام سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت هستید قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما چه می باشد تا براساس این اهداف بتوانید قدم های بعدی را بردارید.

برای بسیاری از افراد دسته بندی کردن هدف ها کار سختی می باشد زیرا نمی دانند کدام هدف بلند مدت است و کدام یک کوتاه مدت همچنین این افراد دانش کمی در مورد مزایا و معایب این اهداف دارند به همین علت برای آنها فرقی میان اهداف بلند مدت و کوتاه مدت وجود ندارد.

برای درک بهتر موضوع بهتر است از خود بپرسید که اهداف سرمایه گذاری شما بلندمدت است یا کوتاه مدت؟پاسخ به این سوال بسیار مهم است زیرا سرمایه گذاری در یک حوزه بدون تعیین و مشخص نمودن هدف کار خطرناکی می باشد.

در بازار بورس قیمت سهام همیشه در حال نوسان است ولی در دراز مدت یک سیر صعودی یا نزولی را دنبال می کند بطور مثال ممکن است قیمت سهامی که شما خریدید بعد از مدت زمان کوتاهی سیر نزولی داشته باشد اما به تدریج و با گذشت زمان قیمت آن افزایش یابد باید این را بدانید که هر چقدر افق شما برای سرمایه گذاری بلند مدت تر باشد ریسک پذیری در سرمایه گذاری به همان میزان کاهش یابد سرمایه گذاری کوتاه مدت در بورس کاملا غیر قابل پیش بینی است و می توان گفت که خرید سهام گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت نمی باشد سرمایه گذاری کوتاه مدت در بورس دارای ریسک بالایی است و غیر قابل پیش بینی است.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت مناسب برای افرادی است که اهداف از پیش تعیین شده ای دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

نرخ سود بانک شهر

نرخ سود بانک شهر
همه ما راغب هستیم کارهایی را انجام دهیم که سود بیشتری برای ما دارند اکثر افراد جامعه دوست دارند در حوزه های پرسود سرمایه گذاری کنند تا به این...

بهترین راه کسب درآمد در ایران

بهترین راه کسب درآمد در ایران
با توجه به افزایش قیمت بسیاری از کالاها بسیاری از افراد برای تامین مایحتاج خود به دنبال شغل دوم می باشند. ایران از جمله کشورهای بزرگی است که دارای...