فروش قسطی اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/30 05:04:27

فروش اقساطی گوشی های موبایل

برای مشاهده محصولات بخش خرید قسطی موبایل را مشاهده کنید.



فروش قسطی اپل

                                                                       

کمپانی اپل یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه ساخت وسایل دیجیتال است این شرکت سالانه محصولات جدید خود را به مشتریانش معرفی می کند بسیاری از افراد دوست دارند که برند اپل را بخرند زیرا محصولات این شرکت را نسبت به سایر کمپانی ها بهتر می دانند اپل با افزودن قابلیت های جدید به محصولات خود توانسته است سیر صعودی در افزایش کیفیت محصولاتش داشته باشد مشکل بسیاری از خریداران اپل این است که نمی توانند از پس هزینه خرید آن بر بیایند برای حل این مشکل ما خرید اقساطی محصولات این شرکت از طریق سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم.

شرکت اپل ساعت های جدید خود را معرفی کرد ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 تمرکز ویژه ای روی تناسب اندام و محافظت از سلامت کاربرانش دارد یک امکان جدید به این وسیله اضافه شده است و آن امکان ثبت و ضبط نوار قلب است که آن را به وسیله پیشرفته ای تبدیل کرده است که می تواند هر لحظه کاربران را چک کند ساعت هوشمند اپل از یک تراشه 64 بیتی دو هسته ای استفاده می کند همچنین نمایشگر این محصول نسبت به نسل های قبلی خود بزرگتر است روند ثبت نوار قلب در این وسیله به این شکل است که اگر کاربر احساس ناراحتی کند می تواند با نگه داشتن انگشت خود روی گزینه نوار قلب به مدت سی ثانیه نسخه نوار قلب خود را به شکل پی دی اف از ساعت هوشمند دریافت کند در صورت بروز مشکل فرد می تواند به پزشک مراجعه کند.

شرکت اپل از گوشی های جدید خود به نام های آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مک رونمایی کرد همچنین این شرکت آیفون 10 آر را نیز معرفی کرد هر کدام از این محصولات قابلیت بالایی دارند مهم ترین و بزرگترین تغییر سخت افزاری در آیفون های جدید به کارگیری پردازنده قدرتمند A12 بیونیک است.

سایت قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی اپل می کند این سایت اقدام به فروش اقساطی کالا به صورت اقساطی می کند. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی سیم

خرید اقساطی هدفون بی سیم
اگر شما علاقه مند به داشتن هدفون بی سیم دارید، به بخش هنذفری در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید....

فروش اقساطی گوشی موبایل در تهران

فروش اقساطی گوشی موبایل در تهران
گوشی های هوشمند در حال حاضر یکی از ضروریات زندگی افراد محسوب می شوند به طوری که درصورتی که شخصی این دستگاه را در اختیار نداشته باشد نمیتواند به...