خرید قسطي گلکسی بادز 2

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:49:32

اگر به دنبال خرید قسطي گلکسی بادز 2 با شرایطی عالی هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گلکسی بادز 2


چرا باید به سراغ خرید قسطي گلکسی بادز 2 (Galaxy Buds 2) برویم؟

معمولا ورزشکاران هدفونی را انتخاب می‌کنند که در مقابل پاشش آب مقاوم باشد. اگر شما هم ورزشکار هستید و نگران خرابی هدفون خود در هنگام تعریق زیاد و یا آب زدن به صورت خود هستید، گلکسی بادز 2 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بیش از 5 ساعت توان پخش مداوم موسیقی، فیلم یا بازی رایانه‌ای با کیفیت صدایی خوب و بدون نویز از محیط بیرون، شما را برای خرید قانع می‌کند. این همه ماجرا نیست، در کنار قیمت مناسب این هدفون، شما از سایت قسطی کلاب، در بخش کالای دیجیتال یک خرید قسطی مناسب را تجربه خواهید کرد. 

ویژگی گلکسی بادز 2

یکی از هیجان انگیزترین مشخصات این کالای دیجیتال، امکان کنترل آن بدون صفحه نمایش با استفاده از تکنولوژی Bixby است. گلکسی بادز 2 دستورات صوتی شما را گوش می‌دهد بدون آنکه نیاز باشد آن را از کیف خود بیرون آورید. بنابراین می‌توانید با دستورات صوتی، دستور پخش موسیقی بدهید و یا پیامک ارسال کنید. در ضمن، با استفاده از این تکنولوژی، امکان بررسی میزان شارژ باتری نیز برای شما میسر است. بنابراین با خرید نقدی یا خرید اقساطي گلکسی بادز 2 تجهیزات مدرن خود تکمیل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این کالای دیجیتال این است که اگر فقط از یکی از هدفون‌ها استفاده کنید و دیگری در قاب باقی بماند، گلکسی بادز 2 تک بودن آن را تشخیص می‌دهد و صدا را از حالت استریو به حالت مونو تبدیل می‌کند. در همین حال اگر دومی را نیز در قاب برگردانید، موسیقی به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد.

مشخصات گلکسی بادز 2

مهم ترین کیفیتی که کالای دیجیتال گلکسی بادز 2 به نسبت هدفون‌های تولیدی ماقبل خود دارد، کنترل و حذف نویزهای پس زمینه می‌باشد. به علاوه شما می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی، صدای اطراف خود (نظیر بوق خودروها) را نیز بشنوید. برای خرید قسطي گلکسی بادز 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شما با استفاده از گوشی‌های هوشمند سامسونگ (اندروید بالاتر از 7) می‌توانید به بیشتر امکانات هدفون دسترسی یابید اما اگر از گوشی Galaxy S10 استفاده می‌کنید فواید بیشتری در انتظار شماست. اگر از Galaxy S10 استفاده می‌کنید و باتری گلکسی بادز 2 شما رو به اتمام است، نگران نباشید، این هدفون‌ها از قابلیت Wireless PowerShare نیز پشتیبانی می‌کند. 

زمان شارژ کامل این هدفون (در قاب شارژ بی سیم) از حد صفر درصد تا 100 درصد شارژ کامل در حدود 2 ساعت می‌باشد. به یاد داشته باشید میکروفون این هدفون‌ها به گونه‌‌‌‌ای صدا را ضبط می‌کند (دو میکروفون تلفیقی) که ورود صداهای ناخواسته فضای بیرون مسدود می‌شوند. بنابراین نگران وزش باد در محیط بیرون نباشید. با خرید اقساطي گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

لازم به ذکر است که شاید در صفحه مشخصات این کالای دیجیتال به واژه IPX2 برخورد کرده باشید. این همان مهر تایید بین المللی است که به شما اجازه می‌دهد در هنگام دویدن و فعالیت نگران خیس شدن هدفون ناشی از تعریق نباشید. پس همانطور که به موسیقی خود گوش می‌دهید، دست و صورت خیس عرق خود را بشویید. این امکانات زمانی برای شما فراهم خواهد شد که محصول اصلی و با کیفیت را از یک فروشگاه معتبر به صورت مستقیم یا آنلاین خرید کنید. 

خرید قسطي گلکسی بادز 2 از قسطی کلاب

با رجوع به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی و امکانات ویژه‌ای که برای راحتی شما و مطابق شرایط مالی شما در نظر گرفته شده است، می‌توانید خرید اقساطي گلکسی بادز 2 را عملی سازید. همانند هر خرید آنلاینی که انجام می‌دهید، بهتر است در درجه اول تحقیق کنید و از امنیت و در عین حال سادگی خرید خود اطمینان حاصل کنید. امنیت و راحتی خرید شما ویژگی اول فروش قسطی این سایت می‌باشد. در هر مرحله از خرید، کارشناسان ما آماده تبادل نظر و مشاوره رایگان می‌باشند. در نظر داشته باشید شما به اعتبار سایت قسطی کلاب و بدون پیش پرداخت خرید می‌کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی
برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است که نمایندگی‌های بسیاری در ایران دارد و شما به سادگی قادر خواهید بود که محصولات این برند ...

خرید قسطی هارداکسترنال وسترن

خرید قسطی هارداکسترنال وسترن
هارد یکی از بهترین ابزار در ذخیره سازی اطلاعات و ویدئو می‌باشد. برای خرید قسطی هارداکسترنال وسترن به بخش هارد اکسترنال در دسته بندی...