ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:34:08

به تازگی کمپانی سونی از جدیدترین کنسول بازی خود رونمایی کرده است و به زودی خرید نقدی یا اقساطی ps5 در بخش بازی سرگرمی، وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


ps5


کنسول بازی ps5 

در این مطلب سعی داریم شما را با کنسول بازی ps5 آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات در زمان خرید نقدی یا اقساطی ps5 با ما همراه باشید. نسل جدید بازی‌ها و کنسول‌های بازی در حال بررسی و عرضه به فروش جهانی می‌باشند. ناگفته نماند که کنسول بازی Ps5 به زودی روانه بازار خواهد شد. 

در کنفرانس جدیدی که از طرف سازنده کنسول بازی ps5 برگزار شده است، شرکت amd از تراشه جدید خود رونمایی کرد و اعلام کرد که کنسول بازی در نسل نهم خود از پردازنده قدرتمند استفاده می‌کند. در ادامه درباره مشخصات فنی ps5 خواهیم پرداخت. 

نسل نهم کنسول بازی 

همانطور که در کنفرانس‌ها گفته شده است، کنسول بازی نسل نهم از تکنولوژی بسیار قدرتمندی برخوردار است و نسبت به کنسول‌های بازی ps4 ,xbox one x و pro از قدرت بالاتری برخوردار است.

با توجه به اینکه بازی‌های رایانه‌ای با تغییرات تکنولوژی تغییرات عمده‌ای خواهند کرد، هر سال شاهد این هستیم که در زمان خرید کنسول بازی با نسل جدیدی از بازی‌های کامپیوتری مواجه خواهیم شد. به طور حتم در چند وقت دیگر در زمان خرید نقدی یا اقساطی ps5 هم با این موضوع مواجه خواهیم شد.

پیشرفت در جزییات و نیازمندی‌های سیستم پخش کننده قوی در کنسول بازی‌ها بسیار حائز اهمیت است که سالانه با معرفی کنسول بازی‌های جدید این تغییرات اعمال می‌شود. 

تغییرات کنسول بازی در خرید نقدی یا اقساطی ps5 

با توجه به اینکه نمایشگرها و تلویزیون‌ها در حال تغییرات اساسی می‌باشند و از قابلیت 4k و hdr با 120 htz پشتیبانی می‌کنند، کنسول‌های بازی و مجموعه گیمینگ را وادار به تغییرات اساسی کرده است. نکته قابل توجه این است که کنسول‌های میانی، قدرت کافی برای اجرای بسیاری از بازی‌های رایانه‌‌ای را ندارند. 

قابلیت‌های کنسول بازی ps5 

کنسول ps5 از طراحی بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است. کنسول بازی ps5 از صدای 3 بعدی برخوردار است و نیازی به خرید هدست ندارد. گرافیک بالای این کنسول بازی در زمان خرید نقدی یا اقساطی ps5 خیال گیمرها را راحت می‌کند. 

رم تعبیه شده در ps5 نسبت به کنسول بازی ps4 ،19 برابر سریع‌تر است. با ps5 می‌توانید از بازی‌های ps4 هم استفاده کنید. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از بازی‌های کنسول قبلی را دارد. 

خرید نقدی یا اقساطی ps5 

PS5 را می‌توان به دو صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کنید، اما بهتر است که در زمان ورود این کنسول بازی، خرید غیر حضوری را در برنامه های خود قرار دهید. با خرید نقدی ps5 به صورت غیر حضوری به راحتی در منزل یا محل کار خود، مشخصات کنسول بازی را بررسی کنید و در نهایت از خرید خود لذت ببرید. 

به طور حتم کنسول بازی جدید سونی از قیمت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد توانایی خرید نقدی آن را ندارند. بنابراین وبسایت قسطی کلاب شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی ps5 در نظر گرفته است. 

فروش انواع کالای دیجیتال و ps5 در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت فروش انواع کالای دیجیتال است که شرایط فروش اقساطی را برای تمام افراد فراهم کرده است. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و بعد از ثبت‌نام در این سایت به راحتی درخواست اعتبار خرید اقساطی از کالا‌های دیجیتال یا لوازم خانگی دهید. 

نکته بسیار مهم در شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب، خرید اقساطی از بای چک و لیزینگ است که هر فردی با هر توان مالی می‌تواند خرید داشته باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ps5 از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که قسطی کلاب با ورود ps5 به بازار های فروش ایران، این کالا را در فروش خود موجود می‌کند تا افراد از استفاده از این وسیله نهایت لذت را ببرند. برای اطلاع از شرایط فروش و تکمیل مدارک با کارشناس های قسطی کلاب در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسکوتر برقی

خرید قسطی اسکوتر برقی
خرید قسطی اسکوتر برقی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. انواع مدل‌های این وسیله بازی و سرگرمی را می‌توانید با مناسب ترین قیمت و بهترین ...

ps4

 ps4
کنسول‌های بازی فراوانی در دنیا طراحی و تولید شده‌اند که معروف‌ترین این کمپانی‌ها، سونی می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در...