یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 09:14:48

برند امرسان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است که به تازگی فروش بالایی در بازار داشته است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال امرسان

شرکت امرسان 

شرکت امرسان از بزرگترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است و سهم بسیار بزرگی از بازار کشور ایران را دارد. این شرکت به عنوان یک شرکت بزرگ ایرانی دارای مشتریان ایرانی و همچنین مشتریان خارجی در کشورهای خاورمیانه است.   

این شرکت در سال ۱۳۶۰ تاسیس شده است و در ابتدا فریزرهای خانگی را طراحی و تولید کرده است. زمانی که شرکت امرسان اولین یخچال فریزر خود را تولید کرد با استقبال مردم رو به رو شد. ناگفته نماند که شرکت امرسان تصمیم گرفت که مدل‌های مختلفی از انواع یخچال فریزر را طراحی و تولید کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شعاری که شرکت امرسان برای محصولات خود در نظر گرفته است، شعار زیبا، پیشرو، مطمئن است. از مدل‌های مختلفی که شرکت امرسان در تولید انواع یخچال فریزر دارد، می‌توان به یخچال های دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر، یخچال فریزر بالا و پایین اشاره کرد.

بالاترین قیمت یخچال فریزر در شرکت امرسان متعلق به یخچال‌های سایدبای‌ساید این شرکت است. از ویژگی‌های بسیار‌‌ عالی شرکت امرسان می‌توان به این اشاره کرد که دوستدار محیط زیست است. 

یخچال امرسان 

آنچه که یخچال‌فریزرهای امرسان را از برندهای مشابه خود متمایز می‌کند این است که شرکت امرسان متناسب با نیازهای مختلف افراد جامعه یخچال‌فریزرهای خود را طراحی کرده است و از انواع یخچال‌فریزرهای ساده و زیبا تا یخچال و فریزرهای دو قلو و سایدبای‌ساید در این شرکت تولید می‌شود و شما به محصولات متنوع زیادی با انواع رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های زیبا و قیمت‌های مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید متناسب با نیاز خود و فضای خانه‌تان یخچال‌فریزر مناسب خود را خریداری کنید. 

در هنگام خرید یخچال‌فریزر باید به نکات مهمی توجه کرد که شما را در خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان یاری کند. شرکت امرسان همواره سعی کرده است از فناوری‌های به روز در تولید انواع یخچال فریزر استفاده کند و سلیقه افراد مختلف جامعه را در طراحی و  تولید انواع یخچال فریزرها در نظر بگیرد.

از ویژگی‌های دیگر یخچال ‌فریزر امرسان می‌توان به قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت ساخت و طراحی آن‌ها اشاره کرد. ارزان بودن یک محصول همواره دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست و توجه داشته باشیم که در هنگام خرید نقدی یا اقساط یخچال امرسان و هرنوع یخچال دیگری به مناسب بودن قیمت آن توجه کنیم. 

خدمات پس از فروش یکی از ویژگی‌های متمایز یخچال فریزر امرسان است که در حد یک شعار نیست و این شرکت از هنگام خرید تا نصب یخچال امرسان و بعد از آن در صورت وجود هر مشکلی برای راهنمایی شما آماده است. در ادامه به بررسی ویژگی های یکی از مدل‌های یخچال فریزر امرسان می‌پردازیم که می‌تواند راهنمای عالی برای شما در خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان باشد. 

یخچال فریزر سایدبای‌ساید امرسان 

از مدل‌های یخچال فریزرهای امرسان می‌توان به مدل NRF3292D اشاره کرد. این یخچال فریزر دارای سیستم دیجیتال پیشرفته است و مجهز به قفل کودک می‌باشد، ویژگی که می‌تواند خیال شما را در خانه در هنگام بازی کودک دلبندتان راحت کند. گنجایش این یخچال فریزر ۵۴۲ لیتر است و می‌توانید انواع مواد غذایی مختلف را با خیال راحت در این یخچال فریزر بگنجانید. 

یخچال فریزر امرسان گزینه بسیار عالی برای خانواده‌های پرجمعیت است و می‌تواند نیازهای آن‌ها را برآورده کند. فضای مفید یخچال ۴۰۶ لیتر است و شیشه نشکن و سیستم خنک‌کننده برفک دارد. از دیگر ویژگی‌های متمایز و عالی یخچال فریزر امرسان می‌توان به سیستم انجماد سریع، سیستم بهینه‌سازی مصرف انرژی، سیستم عیب‌یابی هوشمند و آبسردکن نیز اشاره کرد. این ویژگی‌ها به طور حتم می‌تواند در خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان شما را ترغیب کند. 

خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان 

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا ممکن است با شرایط عالی و مناسب خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر امرسان را انجام داد؟ 

شرکت قسطی کلاب با شرایط بسیار عالی که در خرید اقساطی برای مشتریان خود در نظر گرفته است این امر را ممکن ساخته است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان با کارشناسان شرکت قسطی کلاب در ارتباط باشید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق بای چک و یکی از برترین لیزینگ‌های ایران به نام پارسیان صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایات قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مبل خانگی با چک

خرید اقساطی مبل خانگی با چک
اگر قصد خرید اقساطی مبل خانگی با چک را دارید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی از بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی یخچال

خرید قسطی یخچال
اگر به دنبال خرید قسطی یخچال با قیمی مناسب و شرایطی استثنایی هستید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید...