قیمت ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/17 10:35:06

با بالا رفتنه قیمت ارز، قیمت کالاهای وارداتی مانند کنسول بازی نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. قسطی کلاب با امکان فروش قسطی این محصول مشکل قیمت بالا را برای کاربران خود حل کرده است. برای خرید اقساطی کنسول ببازی می توانید به بخش بازی و سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

 قیمت ps4

قیمت ps4 اقساطی در قسطی کلاب

قیمت ps4 مانند سایر لوازم خارجی که از کشور دیگر وارد می شود و باید برای واردات آن ارز خارجی پرداخت شود همراه با بالا رفتن قیمت ارز و دلار نیز قیمت ps4 که کالایی خارجی است افزایش یافته است و با بالا رفتن قیمت توان خرید مردم نیز کمتر شده، اما قسطی کلاب با شرایط ویژه اش خرید این وسیله را ساده تر کرده  است.

Ps4 چیست؟

Ps4 مانند سگا و آتاری است که در زمان های گذشته یکی از بازی های کامپیوتری و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناخته شده بودند. در دنیای امروز نیز با پیشرفت علم و تکنولوژی بازی های کامپیوتری و خانگی نیز رو به پیشرفت رفتند و بازی های متنوع و هیجان انگیز تری وارد بازار شدند. 

Ps4 یکی از این بازی هایی است که شرکت سونی آن را وارد بازار کرد که بسیار از سگا و آتاری که در گذشته اسباب سرگرمی بودند پیشرفته تر است. قیمت ps4 مانند دیگر کالاهای خارجی افزایش یافته است. البته قیمت ps4 که مدل قدیمی تر باشد ارزان تر از قیمت ps4 با مدل های جدید تر است. اما هیجانی که بازی های ps4 دارند باعث خرید مردم از این وسیله می شود.

بازی های ps4، یکی از محصول های پرطرفدار در بین کاربر ها است که برای سرگرمی در بین نوجوان ها و جوان ها قابل استفاده است. قیمت ps4، از جمله موارد قابل توجهی است که برای کاربر های  ps4 اهمیت دارد. فروشگاه قسطی کلاب با توجه به قیمت های این بازی، شرایط ویژه ای را به صورت قسطی برای تمام کاربر ها در نظر گرفته است.

نکاتی راجع به ps4

Ps4  دارای سه مدل ps4، ps4 pro، ps4 slim است. که  از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و بیشتر از لحاظ ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند. ظاهر این بازی خانگی نیز بسیار شیک و جذاب طراحی شده است. قیمت ps4 نیز در این سه مدل تا حدی متفاوت است. حافظه این مدل از محصولات سونی یک ترابایت یا پانصد گیگابایت برای ذخیره سازی است.

همچنین می توانید با ps4 به صورت آنلاین بازی کنید و این ویژگی ای بسیار عالی در دنیای اینترنت و تکنولوژی محسوب می شود. همچنین قابلیت اشتراک گذاری بازی ها را نیز دارا می باشد. قیمت ps4 تقریبا بالاست اما با فروش قسطی ps4  خرید آن برای تمامی اقشار فراهم شده است و با این حال طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان دارد و خرید آن به همه اقشار جامعه و همه سنین برای داشتن سرگرمی و هیجان توصیه می شود.

شرایط خرید و قیمت ps4 در قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از سایت های فروش آنلاین به صورت قسطی است که دارای شرایط بسیار خوب و مناسبی برای همه افراد است. ps4 یکی از بازی هایی است که علاوه بر کودکان و نوجوانان در بین بزرگسالان نیز بسیار محبوب و پر طرفدار است. و یکی از بهترین وسیله های تفریح و سرگرمی برای تمام سنین و اقشار جامعه محسوب می شود که به دلیل بازی های هیجان انگیزش با خرید آن می توان تمام افراد خانواده را سرگرم و خوشحال کرد.

با افزایش قیمت ps4 شرایط خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد سخت شده است. به همین دلیل سایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای آنان که با توجه به قیمت ps4 توان خرید نقدی را ندارند در نظر گرفته است.

شرایط فروش اقساطی ps4  اینگونه است که خریدار پیش قسط یا پیش پرداخت نمی پردازد و تنها با پرداخت قسط اول صاحب کالای مورد نظرش می شود و مابقی قسط ها را به صورت سه یا شش ماهه پرداخت می کند و حتی مبلغ پرداخت هم خودش با توجه به شرایط و توانش تعیین می کند و قسطی کلاب اجبار و محدودیتی برای پرداخت قسط ها ندارد که در کمترین فروشگاهی این ویژگی دیده می شود.

قسطی کلاب نیز حداقل قیمت ps4  را برای مشتریانش در نظر گرفته است. قیمت ps4 قسطی و نقدی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. فروش قسطی ps4 در قسطی کلاب بهترین شرایط را برای خریداران دارد و به شدت توصیه می شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 اسلیم با چک

خرید قسطی ps5 اسلیم با چک
برای خرید قسطی ps5 اسلیم با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

فروش اقساطی پی اس فور

فروش اقساطی پی اس فور
کنسول بازی پلی استیشن 4 با طراحی بی‌نظیر و گرافیک بالا، لذت یک بازی دلچسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی پی اس فور...