خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 20:33:16

پلی استیشن 5 یکی از وسایل بازی دوست داشتنی برای کودکان و حتی بزرگسالان است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک


کنسول بازی ps5 دیجیتال

با خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک صاحب بهترین کنسول بازی شرکت سونی شوید. پلی استیشن 5 دیجیتال تنها یک کنسول بازی سرگرمی معمولی نیست. این کنسول در بخش سخت افزار، پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سری قبل (پلی استیشن 4) داشته است.

طراحی بسیار جذاب و زیبا این دستگاه، در کنار سخت افزار قدرتمند آن، عملکرد بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. سخت افزار کنسول نسل نهمی سونی به قدری پیشرفته است که شما بدون هیچ گونه وقفه می‌توانید بازی‌ها را اجرا کنید. در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و سخت افزاری پلی استیشن 5 می‌پردازیم و در آخر هم چگونگی خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک را توضیح می‌دهیم.

مشخصات این کنسول بازی سرگرمی به چه صورتی است؟

این کنسول بازی سرگرمی که از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد؛ 3.9 کیلوگرم وزن دارد. پنل‌های سفید رنگ این کنسول، قلب تپنده (محفظه سخت افزار) آن را را احاطه کرده‌اند. 

پنل سفید رنگ پلی استیشن 5 به صورت مات طراحی شده است. یک پورت USB Type A و یک عدد USB Type C در قسمت جلویی دستگاه مشاهده می‌کنیم. در قسمت پشت دستگاه نیز شاهد دو درگاه USB Type A، یک عدد پورت شبکه، HDMI و درگاه برق شهری خواهیم بود. تنها تفاوت پلی استیشن 5 دیجیتال و درایو، در داشتن (یا نداشتن) درایور نوری است (در واقع پلی استیشن 5 دیجیتال فاقد درایور نوری می‌باشد). 

سخت افزار قدرتمند این کنسول بازی سرگرمی

این کنسول بازی سرگرمی از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. پردازنده 8 هسته‌ای آن از معماری ZEN 2 بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این کنسول از نوع RDNA2 می‌باشد که در واحد زمان می تواند 10.28 ترافلاپس اطلاعات را پردازش کند. همچنین رم این دستگاه 16 گیگابایت GDDR6 می‌باشد که با سرعت بالا، اطلاعات و داده‌ها را پردازش می‌کند. 

قدرتمند بودن رم دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ گونه تاخیر و وقفه، به بازی کردن بپردازید. همانطور که می‌دانید، این کنسول 825 گیگابایت حافظه ذخیره سازی (667 گیگابایت آن در دسترس شما است) دارد که در صورت نیاز، می‌توانید آن را ارتقا دهید. هارد دستگاه از نوع SSD می‌باشد که در مقایسه با هارد مکانیکی، عملکرد بسیار بهتری دارد. همه‌ این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا شما در حین بازی کردن، لذت کافی را ببرید. اگر می‌خواهید از پیشرفته ترین سخت افزار موجود در کنسول‌های بازی برخوردار شوید؛ پیشنهاد ما خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک است.

دوال سنس

دوال سنس، بهترین و پیشرفته ترین دسته بازی موجود در دنیا است. این دسته نه تنها طراحی بسیار زیبایی دارد؛ بلکه ویژگی و مشخصه‌های منحصر بفردی را نیز در خود جای داده است. تریگرهای تطبیق پذیر و هپتیک فیدبک، از جمله جدیدترین و بروزترین ویژگی‌های دسته سونی به حساب می‌آیند که لذت گیمینگ را دو چندان می‌کنند. 

در دسته‌های قدیمی، راندن اتومبیل در آسفالت با راندن اتومبیل در خاکی تفاوتی نداشت؛ اما وجود هپتیک فیدبک باعث می‌شود تا به محض ورود اتومبیل به جاده خاکی، دسته شروع به لرزیدن کند (دقیق همان حسی که فرمان اتومبیل در واقعیت به شما می‌دهد). از طرف دیگر بر روی دسته دوال سنس میکروفون وجود دارد. در واقع دیگر برای ارتباط برقرار کردن با دوستان خود، نیاز به هدفون یا هندزفری ندارید. 

نحوه خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک چگونه است؟

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کنسول بازی فعالیت دارد و شما با وجود این سایت، می‌توانید به راحتی خرید اقساطی (خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک) خود را انجام دهید. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال با چک کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. مراحل اعتبارسنجی را پشت سر بگذارید و وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید. 

بعد از این کار باید اقلام و اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. سه روز قبل از موعد قسط، برای شما پیامکی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت می‌‍باشد. اقساط خود را به موقع پرداخت کنید تا به عنوان مشتری خوش حساب شناخته شوید. این ویژگی (پرداخت به موقع اقساط) باعث می‌شود تا شما امتیازات ویژه‌ای دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی ps4 slim

فروش نقدی ps4 slim
کنسول های بازی شرکت سونی جز پر فروش ترین کنسول های بازی در دنیا می باشند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4 slim را...

خرید اقساطی اسکوتر برقی

خرید اقساطی اسکوتر برقی
خرید اقساطی اسکوتر برقی برای آن دسته افرادی که متقاضی خرید اسکوتر برقی هستند. اما، توان مالی خرید نقد این کالای لوکس را ندارند گزینه مناسبی ...