موبایل قسطی - با اقساط 12 ماهه

تاریخ انتشار:
1403/2/25 19:16:16

موبایل به یک کالای ضروری در زندگی افراد تبدیل شده است. موبایل در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرد و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. به منظور مشاهده قیمت گوشی ها و خرید قسطی به بخش خرید اقساطی موبایل در قسطی کلاب مراجعه کنید.


موبایل قسطی

                                                                         

ضرورت استفاده از موبایل

گوشی های موبایل در زندگی روزمره افراد نقش مهمی دارند. با تغییر سبک زندگی ها و شرایط پیشرفت تکنولوژی، افراد نمی توانند بدون موبایل زندگی کنند. هر فردی به وسیله شغل و یا میزان نیاز خود، از گوشی های به روز دنیا استفاده می کنند. به طور مثال، نوجوانان و جوانان بیشتر برای سرگرمی، افراد میان سال برای برقراری تماس ها و استفاده از فضای مجازی به گوشی ها نیاز دارند.

نقش گوشی ها به گونه ای شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. استفاده از اینترنت در گوشی ها، شرایطی را به وجود آورده است که هر فردی تمایل داشته باشد، بهترین گوشی روز دنیا را تهیه و استفاده کند.

سامسونگ یک برند تولید کننده گوشی در دنیا

سامسونک یک برند مطرح تولید کننده گوشی و لوازم خانگی در دنیا است. سامسونگ در تلاش است که جایگاه خود را در بازار های جهانی تثبیت کند. این شرکت سالانه گوشی های لوکس و رده بالای خود را روانه بازار می کند تا به این وسیله مشتریان خود را راضی نگه دارد. 

یکی از گوشی های باکیفیت سامسونگ s7 است. این گوشی علاوه بر شباهت ظاهری که به S6 دارد، ضدآب و مقاوم می باشد. نمایشگر 5.1 اینچی این گوشی تراکم 577 پیکسلی به ازای هر اینچ را دارد. نمایشگر آن از نوع اولد با فناوری سوپر اولد می باشد که رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و از قابلیت روشن ماندن همیشگی و مصرف کم باتری بهره می برد 

این گوشی در دو مدل و با دو تراشه متفاوت روانه بازار شده است. یکی با تراشه اختصاصی شرکت سامسونگ و دیگری با تراشه ای که توسط شرکت کوالکام ساخته شده است و هر دو مدل از قدرت سخت افزاری قوی و 4 گیگابایت رم استفاده می کنند. دوربین این گوشی 12 مگاپیکسل می باشد که به فلش LED با دو رنگ سفید و زرد مجهز است. این دوربین به لرزشگر اپتیکال تصویر هم مجهز می باشد.

دوربین سلفی آن نیز سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم باز دارد که نور بیشتری جذب می کند و به این ترتیب تصاویر بهتری را ارائه می دهد. گلکسی S7 در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شود، کارت حافظه آن نیز تا 200 گیگابایت را پشتیبانی می کند. همچنین جدید ترین گلکسی دو نسخه یک و دو سیم کارتی دارد، تراشه اختصاصی سامسونگ در این گوشی اگزینوس 8890 می باشد که از دو پردازنده 4 هسته ای معمولی پشتیبانی می کند. 

با توجه به افزایش ضخامت این گوشی ظرفیت باتری این گوشی نسبت به نسل های قبلی آن افزایش پیدا کرده است. برای امنیت بیشتر کاربران امکان باز کردن قفل گوشی با حسگر بیومتریک وجود دارد.

شرایط فروش ویژه گوشی در قسطی کلاب

سامسونگ یکی از برند های مطرح دنیا است که در تمام جهان، محصولات زیادی مانند موبایل دارد. قسطی کلاب با هدف آسان تر شدن هزینه های شما فروش اقساطی را راه اندازی نموده که کار ها را بسیار آسان کرده است و می توانید با یک کلیک خرید خود را ثبت نمایید 

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید گوشی های اقساطی می باشد که امکانات ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. شما می توانید با مشاهده و بررسی کالای مورد نظر خود، یک خرید لذت بخش و با اطمینانی را داشته باشید. افراد با مشاهده قیمت گوشی سامسونگ در قسطی کلاب می توانند کالا خود را تهیه کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لب تاپ اپل

خرید اقساطی لب تاپ اپل
برند اپل بهترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد و برای ساخت تک تک محصولات خود از بهترین متریال و فناوری روز دنیا استفاده ...

خرید تبلت سامسونگ

خرید تبلت سامسونگ
برند سامسونگ معتبرترین برند تولید کننده تلفن همراه و تبلت در دنیا می باشد. اگر تمایل به خرید تبلت سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...