خرید قسطی می بند 6 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 07:22:34

اگر به دنبال خرید قسطی می بند 6 شیائومی با شرایطی آسان هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی می بند 6 شیائومی


مهمترین ویژگی‌های می بند 6 شیائومی

افزایش سایز صفحه نمایش، امکان پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و مجهز شدن به سنسور اکسیژن، مهم‌ترین مشخصات خرید قسطی می بند 6 شیائومی را رقم می‌زند. 

دستبند Mi Band 6 در مقایسه با نسل قبلی خود از قابلیت‌های ویژه و مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. از لحاظ زبان طراحی تفاوت مشهودی در این ساعت هوشمند به نسبت نسل قبلی مشاهده نمی‌شود. وجود سنسورهای جدید در قسمت پشت دستبند، وجه تمایز این محصول با نسل قبلی خود را شامل می‌شود. همچنین، طراحی خمیدگی‌های مخصوص در کناره‌های نمایشگر، جذابیت و زیبایی این گجت پوشیدنی را دو چندان نموده است. برای خرید اقساطی می بند 6 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مچ بند هوشمند شیائومی mi band 6 به نمایشگر باکیفیت و در عین حال قدرتمندی مجهز شده است. این دستبند از یک صفحه نمایش 1.56 اینچی نوع AMOLED برخوردار است. نمایشگر دستگاه محتواها را با رزولوشن 152×486 پیکسل به کاربران ارائه می‌کند. رزولوشن بالا و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ می بند 6، حکایت از نمایشگر باکیفیت و قدرتمند این نوع ساعت هوشمند دارد. با لمس هر نقطه از نمایشگر دستگاه، صفحه نمایش به راحتی فعال می‌گردد.

مجهز شدن به سنسور اکسیژن، از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی می بند 6 شیائومی محسوب می‌شود. امکان اندازه گیری میزان اکسیژن موجود در خون (SpO2) را می‌توان از قابلیت‌های منحصر به فرد گجت پوشیدنی mi band 6 برند شیائومی برشمرد. محاسبه سطح اکسیژن خون کاربر در هنگام پیاده روی و ورزش توسط این سنسور انجام می‌شود. ضمنا، ساعت هوشمند شیائومی می بند 6 توانایی نظارت منظم بر ضربان قلب کاربر را دارد. 

سایر مشخصات MI Band 6

شرکت شیائومی برای دستبند هوشمند سری mi 6 از یک باتری نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 125 میلی آمپر بهره برده است. در شرایط عادی و معمولی و به ازای هر بار شارژ کامل، کاربر امکان استفاده دو هفته‌ای از ساعت را خواهد داشت. همچنین، در صورت غیر فعال بودن سنسورها و برنامه‌های دستگاه، مدت زمان آماده به کار ساعت تا 18 روز افزایش پیدا می‌کند.

ضمنا، این محصول شیائومی ضد آب می‌باشد. برخورداری از استاندارد ضد آب 5ATM به خوبی بر این موضوع صحه می‌گذارد. بر این اساس، کاربر می‌تواند در هنگام شنا کردن و غواصی نیز این ساعت را به همراه خود داشته باشد. برای خرید اقساطی می بند 6 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پشتیبانی از 30 حالت ورزشی حرفه‌ای، دیگر ویژگی فروش قسطی مچ بند Xiaomi Mi Band 6 را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، نظارت بر روی سطح استرس و توانایی پایش سلامت بانوان، از مشخصات قابل توجه این مدل ساعت هوشمند به شمار می‌رود. جنس بدنه دستگاه از پلی کربنات و جنس بند ساعت از سیلیکون باکیفیت می‌باشد. همچنین، نوع قفل بند ساعت به صورت سگکی ساده و فرم صفحه آن به شکل بیضی طراحی شده است. این محصول در رنگ بندی متنوع آبی، استخوانی، زیتونی، زرد، نارنجی و مشکی در اختیار کاربران قرار گرفته است. با خرید قسطی می بند 6 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سازگاری با اندروید نسخه 5 و بالاتر، دارای بلوتوث، برنامه تمرین تنفس، امکان نمایش اعلان‌های گوشی، هشدار بی تحرکی، حسگر ضربان قلب PPG، دارای ژیروسکوپ سه محوره، شتاب سنج و فشارسنج و ابعاد 12.7×18.6×47.4 میلیمتر، ویژگی‌های شیائومی می بند 6 را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی می بند 6 شیائومی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور جلب رضایت خریداران، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی ساعت‌های هوشمند برند شیائومی نموده است. این طرح بر پایه روش خرید آنلاین و به صورت غیر حضوری در اختیار خریداران قرار گرفته است. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین قابلیت خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای متقاضیان محقق گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ با چک

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ با چک
اگر اهل دنیای بازی و سرگرمی هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ با چک از بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گلکسی بادز

خرید قسطی گلکسی بادز
گلکسی بادز سامسونگ جر برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...