سرمایه گذاری در ایران

تاریخ انتشار:
1403/2/31 21:39:25

سرمایه گذاری در ایران با سود بالا


سرمایه گذاری در ایران از طریق سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.


سرمایه گذاری در ایران

                                                                          

امروزه برای توسعه متوازن و هماهنگ در بخش های مختلف اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری موتور محرکه بخش های صنعت و کشاورزی می باشد بنابراین برنامه ریزی و اهداف تعیین شده باید در جهت جذب سرمایه های مختلف باشد.

یکی از دغدغه های اصلی تمام افراد جامعه این می باشد که چگونه از پول خود بطور صحیح استفاده نمایند بیشتر مردم به محض اینکه صاحب پول می شوند مدام با خود فکر می کنند که پول خود را در چه حوزه ای بکار بگیرند تا در نهایت به سود و درآمد بیشتری دست یابند.

یکی از بازارهای قابل توجه برای سرمایه گذاری در ایران بازار سکه است اگر به قیمت سکه در چندسال گذشته نگاه بیندازیم متوجه خواهیم شد که قیمت سکه به دوبرابر رسیده است اما چیزی که باعث شده است تا سکه به عنوان یکی از سرمایه گذاری های اصلی در بین ما شناخته شود خاصیت نقد شدگی آن می باشد به این معنی که هر وقت شما نیاز به نقد کردن سرمایه خود دارید با مراجعه به طلافروشی می توانید اقدام به فروش آن کنید ویژگی مثبت دیگری که می توان برای سکه در نظر گرفت محدودیت زمانی آن است یعنی هر وقت می شود اقدام به خرید و فروش سکه کرد.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که در بلند مدت سکه طلا و زمین مثل صندوق با درآمد بیست درصد عمل می کند یعنی با نگهداری بلند مدت سکه و زمین می توانید سالانه بیست درصد سود کنید یا اگر می خواهید چیزی را جایگزین طلا و زمین کنید از صندوق باز درآمد ثابت استفاده کنید.

یکی از سرمایه گذاری های موجود این می باشد که خانه خریداری کنیم و آن را اجاره دهیم پیش فرض صاحب خانه این می باشد که با رشد تورم قیمت خانه رشد می کند اجاره هر مبلغی که باشد سود است چون بالای خط تورم قرار می گیرد.

قسطی کلاب ارائه دهنده انواع سرمایه گذاری برای اجاره کالا می باشد شما در صورت سوال می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فرصت های سرمایه گذاری

فرصت های سرمایه گذاری
امروزه در کشورهای توسعه یافته راهکارهای متعددی برای توسعه اقتصادی انجام می شود که از آن جمله می توان به ایجاد فرصت های سرمایه گذاری اعم از داخلی...

بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398

بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398
در شرایط حال حاضر در ایران، که دارای تورم و بحران رشد شدید قیمت مسکن، خودرو و دلار و ارز می باشد، افراد مختلف موارد متفاوتی را برای سرمایه گذاری....