فروش قسطی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/20 00:07:46

گوشی های موبایل یکی از کالا های مورد نیاز افراد مختلف است که این گوشی ها با توجه به کالای دیجیتال بودن، با تغییرات زیادی مواجه شده است. برای مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی گوشی موبایل در قسطی کلاب مراجعه کنید.         



فروش قسطی موبایل                                                               

فروش گوشی های موبایل

امروزه با تغییرات ایجاد شده در زندگی، جامعه و همچنین شرایط پیشرفت تکنولوژی، نمی توان نقش گوشی ها را نادیده گرفت. از این رو شرکت های مختلفی به تولید و طراحی گوشی های هوشمند روی آورده اند. شرکت سامسونگ علاوه بر تولید لوازم خانگی، در تولید گوشی های به روز و باکیفیت دنیا تاثیر زیادی بر رفع نیاز افراد داشته است.

در گذشته شاید نیاز به گوشی کمتر دیده می شد، اما در این روز ها شرکت های مختلفی سعی در تولید گوشی های باکیفیت و به روز دارند تا در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند. با ساخت و تولید گوشی های هوشمند علاوه بر رفع نیاز افراد جامعه، سود قابل توجهی به شرکت ها باز خواهد گشت.

از این رو در اینجا به بررسی گوشی های سامسونگ می پردازیم.

مشخصات گوشی موبایل a5 سامسونگ

همانطور که می دانید گوشی سامسونگ یکی از کالا های باکیفیت و مرغوب این برند است. سامسونگ با توجه به نیاز افراد گوشی های مختلفی را با قابلیت های متفاوت به بازار عرضه می کند و با توجه به تغییر سبک زندگی و سلیقه افراد، گوشی های مختلفی را ارائه می کند.

گوشی های میان رده ای سامسونگ هر روز با نام و پسوند های جدید روانه بازار می شوند با توجه به اینکه بخش اعظمی از خریداران گوشی های سامسونگ توانایی مالی زیادی برای خرید گوشی های رده بالا سامسونگ را ندارند، شرکت سامسونگ به منظور تامین خواسته مشتریان خود تولید گوشی های میان رده ای خود را آغاز کرده است.

یکی از گوشی های میان رده ای در سامسونگ، گوشی a5 می باشد که قابلیت نصب دو سیم کارت را دارد. یکی از قابلیت های بارز این گوشی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. سخت افزار آن به گونه ای می باشد که می تواند بسیاری از کار ها را انجام دهد، ظاهر تنها چیزی نمی باشد که از یک گوشی انتظار داریم، اما ظاهر یک گوشی در بسیاری از مواقع بسیار حائز اهمیت است و مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد.

سامسونگ در ساخت گوشی های گلکسی a5 سعی کرده است که تا حد امکان، این گوشی را شبیه به S7 طراحی کند تا ثابت کند که هیچ کدام از پرچم داران سامسونگ هیچ مشکلی از نظر ظاهری ندارند.

گوشی سامسونگ a5 از تراشه 64 بیتی اگزینوس 7880 بهره می برد که 8 هسته پردازنده با معماری کورتکس a53 با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز دارد و در کنار رم 3 گیگابایتی پردازش اطلاعات را انجام می دهد.

صفحه نمایشگر 5.2 اینچی این گوشی دارای رزولوشن فول اچ دی می باشد، به گونه ای که تراکم تصاویر در آن 424  پیکسل به ازای هر اینچ است، این گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است.

یکی از قابلیت های این گوشی، دوربین با کیفیت آن است. دوربین اصلی گوشی a5 سامسونگ 16 مگاپیکسل است و با دیریچه دیافراگم باز می شود. این دوربین به فلش led مجهز می باشد و همچنین ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

الویت بیشتر افرادی که گوشی های سامسون را خریداری می کنند، حافظه داخلی آن است که این گوشی 32 گیگابایت حافظه دارد و تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

فروش اقساطی گوشی های سامسونگ در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی گوشی می باشد. شما با مشاهده قیمت گوشی a5 می توانید این گوشی را خریداری کنید. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید. قسطی کلاب با هدف بهبود قدرت خرید، سعی بر این دارد که کاربر های بیشتری کالای مورد نظر خود را تهیه و استفاده کنند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی
با افزایش کیفیت عکس ها و ویدئو هایی که ضبط می کنیم، نیاز به حافظه های خارجی برای ذخیره اطلاعات خود هستیم. هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین...

خرید قسطی mi note 10

خرید قسطی mi note 10
برند شیائومی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی mi note 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب...