خرید قسطی مک‌بوک 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:42:25

اگر قصد خرید قسطی مک‌بوک 2021 را با قیمتی مناسب دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطی مک‌بوک 2021


آشنایی و شناخت مک بوک 2021

مدت زیادی است که شرکت قدرتمند و حرفه‌ای اپل، شروع به تولید لپ‌تاپ‌های خود کرده است. مک بوک یکی از مدل‌های لپ تاپ اپل است. این کالای دیجیتال در ماه مه سال دو هزار و شش به بازار عرضه و معرفی شد. شرکت اپل مک بوک‌ها را با اهداف و برنامه ریزی‌های دقیقی به بازار ارائه نمود. یکی از این اهداف فرا گرفتن بازار لپ تاپ توسط این شرکت بوده است. 

شرکت اپل در مدل‌های مک بوک اولیه خود، از پردازنده‌های مختلف اینتل استفاده کرده است. لپ تاپ‌های اپل، انواع و اقسام مدل‌ها را دارند. این مدل‌ها شامل مک بوک ایرها، مک بوک‌های ساده و مک‌‌بوک پروها هستند. در ادامه به معرفی، بررسی و خرید قسطی مک‌بوک 2021 خواهیم پرداخت. 

مشخصات مک بوک 2021

مک بوک 2021 دارای وزنی معادل 1.6 کیلوگرم می‌باشد. این وزن عدد خوب و قابل قبولی برای این کالای دیجیتال یا مک بوک است. پردازنده مک بوک 2021، پردازنده 8 هسته‌ای اپل است که پردازنده‌ای بسیار قوی و قدرتمند می‌باشد. پردازنده این مک بوک 2021 می‌تواند هشت پردازش همزمان را انجام دهد. این پردازنده قدرتمند پردازش این مک بوک را صد چندان می‌کند. 

پردازنده گرافیکی این مک بوک پردازنده گرافیکی 14 هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی این مک بوک در کنار پردازنده یا همان سخت افزار قوی که دارد می‌تواند از عهده کار های سنگین و سخت مانند رندرینگ و بازی‌ها و گیم‌های با کیفیت بالا هم اجرا کند. بازی‌هایی مانند: کال آف دیوتی که بازی بسیار سنگینی است. برای خرید اقساطی مک‌بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این دستگاه با سه نوع ram به بازار عرضه شده است. شما می‌تواند مک بوک 2021 را، با حافظه ram 32،16 ،64 سفارش دهید و خرید کنید. مقدار حافظه داخلی این کالای دیجیتال 512 گیگ است. اما اگر نگران کم بودن حافظه دستگاه هستید، می‌توانید این مک بوک را با مقدار حافظه یک ترابایت هم سفارش دهید.

البته شما اگر مک بوک 2021 را با حافظه 512 گیگ دارید می‌توانید حافظه آن را افزایش دهید. شما باید برای ارتقا دادن حافظه دستگاه خود به فروشگاه‌های فروش کالای دیجیتال مراجعه کرده و حافظه داخلی جداگانه‌ای برای دستگاه خود تهیه کنید. اندازه صفحه مک بوک 2021 در ابعاد 14.2 به بازار عرضه شد. نوع صفحه نمایش این مک بوک از نوع مینی ال ای دی است.   

نکاتی در مورد خرید قسطی مک‌بوک 2021

اگر شما علاقمند هستید که این مک بوک را تهیه کنید می‌توانید این کالای دیجیتال را به صورت نقد و یا خرید اقساطی تهیه کنید. شما برای خرید قسطی مک بوک 2021 می‌توانید از فروشگاه‌های فروش اقساطی کالای دیجیتال استفاده کنید. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که کالای دیجیتال زیادی را به فروش می‌گذارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مک‌بوک 2021 از این فروشگاه‌ها مانند سایت قسطی کلاب استفاده کنید. 

قسطی کلاب در سال 1396 با شعار آنلاین خرید کنید، قسطی پرداخت کنید، شروع به فروش قسطی کالاهای مختلف مانند خرید قسطی مک‌بوک 2021 کرد. قسطی کلاب راه‌های مختلف و طرح‌های گوناگون خرید را برای کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید از این طرح‌ها برای خرید قسطی مک بوک 2021 استفاده کنید. در ادامه طرح‌های مختلف قسطی کلاب را به صورت لیست آورده‌ایم.

1. طرح پارسیان

طرحی با شرایط آسان برای بازنشستگان ادارات دولتی و خصوصی می‌باشد. اگر شما بازنشسته هستید می‌توانید از این طرح استفاده کنید. البته شما نباید بالای 65 سال داشته باشید، زیرا از این طرح بهره مند نمی‌شوید.

2. طرح چابک 

افراد شاغل ادارات دولتی و خصوصی و آزاد، در صورت نیاز به خرید کالا تا سقف چهل میلیون تومان، می‌توانند از طرح چابک که طرح مناسبی برای آن‌ها است استفاده نمایند.

3.طرح دیگر قسطی کلاب این است که شما با استفاده از بای چک می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان کالاهای مختلف را مانند خرید قسطی مک بوک 2021 استفاده کنید. قسطی کلاب انواع و اقسام طرح‌های فروش را برای کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مک‌بوک 2021 از آنها استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد سیلیکون پاور

خرید اقساطی هارد سیلیکون پاور
یکی از بهترین هاردهای اکسترنال نختص به برند سیلیکون پاور است که بسیار زیبا و با کیفیت طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی هارد ...

خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ
یکی از مدل‌های جذاب گوشی سامسونگ S9 می‌باشد که فروش بالایی را در سراسر جهان داشته است. برای خرید اقساطی گوشی S9 سامسونگ به...