فروش قسطی گوشی آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:45:53

کمپانی اپل یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای دنیا است که محصولاتی بی‌نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی گوشی آیفون 12


آیفون 12 پرومکس

قدرتمندترین عضو خانواده آیفون 12 با جاذبه‌هایی چون نمایشگر بزرگ، دوربین‌های قدرتمند و ظاهر مناسب توانسته است تا کاربران زیادی را مشتاق خود کند. 

بدنه این اسمارتفون براق است و دارای کمی زاویه‌، همچنین جنس این بدنه از جنس استیل و ضد زنگ می‌باشد. این گوشی استثنایی بدنه باریکی دارد و حس خوش‌دست بودن را به شما القا می‌کند. پنل پشتی گوشی از شیشه مات ساخته شده است.

آیفون پرومکس 12 از استاندارد نظامی IP68 برخوردار است که آن را در برابر گرد و خاک، خراش، ضربه و آب مصون می‌سازد. علاوه بر این که یک سپر سرامیکی نیز، برای محافظت از صفحه نمایش وجود دارد. قابلیت خرید اقساطی گوشی آیفون 12 در قسطی کلاب فراهم شده است.

نمایشگر

اپل در آیفون 12 پرومکس از نمایشگری با سایز 6.7 اینچ استفاده می‌کند. فناوری سوپر رتینا XDR در این نمایشگر به کار رفته است. این گوشی در زیر نور خورشید نیز عملکرد مناسبی دارد. 

به علاوه در هنگام تماشای یا کیفیت HDR از روشنایی 1200 نیت برخوردار هستید. نرخ نوسازی صفحه در این نمایشگر 60 هرتز است. صفحه نمایشگر آیفون پرو 12 صاف و یک‌دست می‌باشد. با خرید قسطی گوشی آیفون 12 یک نمایشگر برازنده در دست بگیرید!

مشخصات فنی

آیفون 12 پرو مکس از تراشه a14 بیونیک و 6 گیگابایت رم استفاده می‌کند. پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 5G نیز قابلیت فوق‌العاده‌ای است که در این گجت موجود می‌باشد. 

به علاوه، حافظه داخلی در سه نسخه 128، 256 و 512 گیگابایت ارائه می‌شود. آیفون 12 پرومکس قادر است در عمق 6 متری آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد، زیرا دارای گواهینامه نظامی استاندارد است! با خرید اقساطی گوشی آیفون 12 سرعت، دقت و کیفیت را با همدیگر تجربه کنید!

دوربین‌ها

در آیفون 12 پرومکس با دوربین‌هایی ارتقا یافته طرف هستید! لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و حسگر به ثبت عکس‌هایی در نور کم و استفاده از قابلیت‌های VR کمک زیادی می‌کند. دوربین تله فوتوی 12 مگاپیکسلی نیز از فاصله کانونی بیشتری نسبت به نسخه پایه برخوردار است.

بنابراین قادر است تا زوم 2.5 برابری داشته باشد. هوش مصنوعی در پردازش عکس‌هایی که از فناوری HDR لستفاده می‌کنند، کیفیت عکاسی را به شدت افزایش بخشیده است. با خرید قسطی گوشی آیفون 12 کیفیت را در فیلمبرداری و عکاسی مقایسه کنید!

سخن پایانی

آیفون‌ها قیمت‌هایی نجومی دارند و تنها افراد لاکچری به راحتی می‌توانند آنها را خریداری کنند! بنابراین، سوالی که در ذهن نقش می‌بندد این است که آیا در مقایسه با نسخه‌های پرچمدار برندهای دیگر آیا واقعا آیفون 12 پرو مکس، ارزش خریداری دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید چندین فاکتور مهم را مد نظر قرار داد. اگر علاقه‌مندان به گوشی‌های بزرگ و دوربین‌های فوق‌العاده باشید، آیفون 12 پرو مکس بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود.

علاوه بر این که باتری، قدرت و نرم افزار نیز در این گوشی مناسب است. روز به روز اپل در ارائه محصولات خود در جعبه‌اش با کاهش محصولات کاربران را سورپرایز می‌کند.

فراموش نکنید آیفون 12 پرومکس می‌تواند از فناوری شارژ بی سیم مگ سیف استفاده نماید. توان شارژ بی‌سیم این این دستگاه برابر 15 وات می‌باشد که دو برابر استاندارد Qi است.

پیشنهاد خرید قسطی گوشی آیفون 12

اگر شما نیز جز افراد باکلاسی هستید که به برند آیفون اهمیت زیادی می‌دهید، آیفون 12 پرو مکس به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما خواهد بود.

یکی از پیشنهادات ما به شما مراجعه به قسطی کلاب برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی است. با کمک یکی از روش‌های موجود در این سایت، می‌توانید برای گرفتن وام اقدام فرمایید و آیفون مورد نظر خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی آیفون 12 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

مشخصات گوشی J7 2016

مشخصات گوشی J7 2016
پس از اینکه سامسونگ از بدنه فلزی در گوشی های سری A خود استفاده کرد نشان داد که می خواهد در گوشی های سری J سامسونگ خود نیز از بدنه ای فلزی...

خرید قسطی a22 سامسونگ

خرید قسطی a22 سامسونگ
شرکت سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است و محصولاتی باکیفیت دارد. برای خرید قسطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...