خرید گوشی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 15:16:44

با شرایط اقتصادی فعلی خرید یک گوشی با کیفیت و دارای امکانات بالا برای اغلب مردم سخت شده است و امکان خرید نقدی یک گوشی موبایل نسبتا خوب برای برخی ها امکان پذیر نیست. برای خرید اقساطی انواع گوشی ها می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی قسطی

معرفی گوشی گلگسی اس ۸ سامسونگ

به طور کلی گوشی ها یک کالای اساسی در زندگی روزمره امروزی هستند که در جنبه های مختلف زندگی کاربرد های مفید زیادی دارند. از این رو اغلب شرکت های معتبر جهان اقدام به ساخت گوشی های با کیفیت و جذابی می کنند.

ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را به شما معرفی کنیم. این گوشی دارای نمایشگر 5.8 اینچی می باشد که با تراکم پیکسلی 570 به ازای هر اینچ دارای کیفیت بالا در وضوح تصویر می باشد .

سامسونگ برای این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس استفاده می کند این نمایشگر دارای قابلیت هایی مانند 10 بار لمس همزمان می باشد این گوشی با دو پردازنده اگزینوس و اسنپدراگون در اختیار کاربران قرار می گیرد که نسخه اسنپدراگون آن مختص کشور آمریکا می باشد.

 نسخه اگزینوس این محصول با تراشه اگزینوس 8895 عرضه می شود که با پردازنده هشت هسته ای قابلیت بالایی در پردازش اطلاعات دارد. در کنار این مجموعه سخت افزاری 4 گیگابایت رم نیز وجود دارد.

 حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است که تا حد زیادی جوابگوی کاربران می باشد. البته شایان به ذکر است که این حافظه را تا 256 گیگابایت نیز می توان افزایش داد باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر بر ساعت است.

دوربین این گوشی 12 مگاپیکسل می باشد که در آن از جدیدترین سنسور سونی استفاده شده است که در مقایسه با گلکسی اس 7 پیشرفت زیادی کرده است این سنسور پیکسل ها و سایزهای بزرگتری نسبت به نسل های قبلی دارد از قابلیت های دیگر این گوشی شارژ سریع و شارژ بی سیم می باشد همچنین این گوشی به نسخه اندروید 7 مجهز می باشد.

این موبایل بسیار لوکس می باشد به گونه ای که صفحه جلویی آن با صفحه نمایشگر پوشانده شده است به صورتی که تنها 7 میلی متر با گوشه بالا و پایین گوشی فاصله دارد از جمله تغییراتی که در این گوشی نسبت به نسل های قبلی آن قابل مشاهده است حذف کلیدهای کنترلی می باشد.

با توجه به روند افزایش قیمت ها، که شامل حال تمامی محصولات موجود در بازار می باشد خرید گوشی های برندی همچون سامسونگ با پرداخت بهای کل درجا برای بسیاری دشوار خواهد بود. لذا پیشنهاد می شود افراد بجای خرید نقدی کالای دیجیتال، از شرایط خرید اقساطی بسیاری از فروشگاه های معتبر استفاده نمایند تا در هنگام خرید دچار سختی نشوند.

خرید قسطی انواع گوشی ها در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع گوشی ها بصورت اقساطی می باشد، شما می توانید به منظور خرید قسطی گوشی سامسونگ از طریق این سایت اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

به طور کلی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمام تلاش خود را کرده است که بتواند بهترین شرایط را برای خرید قسطی انواع کالاهای دیجیتال و در میان آن ها انواع گوشی های تولید شده توسط برند های مختلف برای کاربران خود فراهم کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

با وجود فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب نه تنها تمام کاربران از سراسر کشور می توانند به راحتی به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بلکه می توانند بدون تحمل فشار مالی و با پرداخت قسطی خرید انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک

خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک
یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با ظاهری جذاب مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی می بند 7

خرید قسطی می بند 7
اگر علاقه مند به محصولات برند شیائومی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی می بند 7 از بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...