صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان

تاریخ انتشار:
1403/2/15 14:42:03

صندوق سرمایه گذاری لوتوس


برای مشاهده جزییات سرمایه گذاری در قسطی کلاب بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان از جمله صندوق های فعال در داخل کشور است که می تواند با جذب سرمایه افراد به آن ها سود مناسبی را واریز کند.

                                              

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان                     

با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد پیچیده شدن روابط کاری بین افراد شده ایم به گونه ای که به منظور شروع کار برای کسب درآمد روش های مختلف و پیچیده ای وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید از جمله این روش ها سرمایه گذاری در بورس و خرید اوراق بهادار است معمولا سرمایه گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیر مستقیم  انجام می گیرد به شما توصیه می کنیم که اگر تجربه کافی به منظور سرمایه گذاری در بورس را ندارید این کار را انجام ندهید یا به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه گذاری کنید بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری به منظور انجام این کار وجود دارند.

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در سال 1390 تاسیس شد و کار خود را در سال 1391 شروع کرد در حال حاضر سرمایه این شرکت 4000 میلیارد است.

صندوق سرمایه گذاری لوتوس پارسیان از جمله صندوق های درآمد ثابت و با پیش بینی سود است که تحت نظر بورس به ثبت رسیده است موعد پرداخت سود در این صندوق ماهانه و 25 ام هر ماه می باشد مدیر صندوق حداقل دو روز بعد از اعمال سود مجاز به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه گذاران می باشد حداقل نرخ سود پیش بینی شده برای این صندوق 17 درصد است سرمایه گذاران پس از ثبت نام در پرتال تامین سرمایه پارسیان با داشتن مدارک خود می توانند به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کنند.

بانک پارسیان از جمله بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را به عنوان دومین بانک خصوصی کشور در سال 1380 آغاز کرد این بانک 341 شعبه در سراسر کشور دارد.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر است که امکان سرمایه گذاری را برای عموم مردم فراهم آورده است شما با سرمایه گذاری در قسطی کلاب می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی بعد از مدت معینی سود زیادی به دست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری پرسود در ایران

سرمایه گذاری پرسود در ایران
در شرایط اقتصادی فعلی بازار ، یافتن فرصت سرمایه گذاری پر سود در ایران بسیار دشوار است. از طرفی نرخ سود بانک ها هر روز در حال کاهش است تا ...

سود سپرده بانک آینده

سود سپرده بانک آینده
در سال های اخیر ما شاهد افزایش بانک های خصوصی بودیم که خدمات گسترده ای را در اختیار مردم قرار می دهند این بانک ها با بارآورد فعالیت های اقتصادی...