صندوق آرمان بانک شهر چیست

تاریخ انتشار:
1403/2/30 15:51:20

صندوق آرمان بانک شهر


برای مشاهده جزییات سرمایه گذاری بخش بهترین سرمایه گذاری سایت قسطی کلاب را مشاهده کنید.




آیا تا بحال با خود فکر کرده اید که صندوق آرمان بانک شهر چیست و چه مقدار سودی به سرمایه گذاران خود می دهد معمولا صندوق های سرمایه گذاری زیر نظر بورس فعالیت می کنند.

                                                                  

هر فردی برای به دست آوردن پول روش های مختلفی را امتحان می کند و معیارهای مختلفی را در نظر می گیرد در قدم اول به منظور سرمایه گذاری شما باید بدانید که هر نوع سرمایه گذاری میزان ریسک خاص خود را دارد و باید شما این را قبول کنید البته بسیاری از افراد وجود دارند که دوست ندارند دچار زیان مالی شوند به چنین افرادی ما سپرده گذاری در بانک ها را پیشنهاد می کنیم با این کار شما می توانید سرمایه اصلی خود را حفظ کنید و از طرف دیگر میزان سود ثابتی را به دست آورید به منظور به دست آوردن میزان سود بیشتر شما باید هر نوع ریسکی را قبول کنید و به نوعی شجاع باشید.

بانک شهر از جمله بانک های خصوصی در داخل کشور است که در سال 1388 تاسیس شد این بانک توسط شهرداری تهران به وجود آمد برای سرمایه گذاری در این موسسه شما می توانید به طریق زیر عمل کنید:

مراجعه به یکی از شعب این بانک و تکمیل فرم صدور واحد سرمایه گذاری

ارائه مدارک هویتی و واریز پول به حساب صندوق و ارائه فیش پرداخت به نماینده مدیر در صندوق همچنین دریافت رسید واریز وجه از نماینده صندوق

تحویل اعلامیه صدور و گواهی سرمایه گذاری حداکثر تا پایان دو روز کاری در محل ارائه درخواست به سرمایه گذار

میزان سود پیش بینی شده در این موسسه 20 درصد می باشد باز پرداخت سود ماهانه و هر آخر ماه انجام می گیرد آخرین میزان سود پرداختی این موسسه 21 درصد می باشد.

صندوق های سرمایه گذاری موجود در بازار بورس یکی از روش های محبوب سرمایه گذاری در سال های اخیر است.

سایت قسطی کلاب  نیز امکان سرمایه گذاری آسان را برای شما فراهم آورده است به منظور سرمایه گذاری می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

بیشترین سود سپرده

بیشترین سود سپرده
در کشور ما مانند بسیاری از کشورهای دیگرهای بانک های دولتی و خصوصی مختلفی فعالیت می کنند این بانک ها هر کدام سعی می کنند بیشترین سود سپرده را به مشتر

نرخ سود صندوق های سرمایه گذاری

نرخ سود صندوق های سرمایه گذاری
نرخ سود صندوق های سرمایه گذاری در ایران به حدی است که بسیاری از افراد را راغب به سرمایه گذاری کرده است شما با انتخاب صندوق های سرمایه گذاری...