شرکت سرمایه گذاری دی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 01:02:10

راکد نگه داشتن پول باعث می شود که ارزش دارایی کاهش پیدا کند و تورم در جامعه افزایش پیدا کند. از این رو بهتر است که دارایی های نقدی خود را در جایی مطمئن سرمایه گذاری کنید تا هم ارزش پول شما کم نشود و هم برای جوانان شغل ایجاد شود. قسطی کلاب یکی از شرکت هایی است که امکان یک سرمایه گذاری مطمئن را برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به بخش تأمین کنید سایت قسطی کلاب می توانید سرمایه گذاری انجام دهید. شرکت سرمایه گذاری دی

سرمایه گذاری انلاین در بانک دی

در اکثر مواقع انسان ها برای سرمایه گذاری کردن نگران هستند، که آیا تصمیم درستی برای افزایش سرمایه خود گرفته اند؟ و مورد سرمایه گذاری شده سود آوری خوبی برایشان دارد؟ و یا اگر مورد دیگری را انتخاب می کردند بهتر نبود؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که در کل هیچ سرمایه گذاری در دنیا بدون ریسک و خطر نیست، و در بهترین شرایط ممکن هم احتمال محالات وجود دارد، اما افراد می توانند با بررسی بازار و هم چنین شرایط جامعه برترین نوع سرمایه گذاری را انتخاب کنند، که هم سودی مطمئن و قانونی نصیبشان شود و هم درصد ریسک پایین تری داشته باشد.

شرکت سرمایه گذاری دی

بانک دی مطابق با قانون تاسیس بانك هاي غير دولتي تصویب شده در بيست و يكم فروردين ماه سال هزار و سيصد و هفتاد و نه، مستند به ماده نود و هشت قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادي،‌اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و در قالب قانون پولي و بانكي ایران و هم چنین با رعايت کردن قانون اصلاح قسمتي از قانون تجارت و با منظور تسهيل و مهیا ساختن امكان مشاركت وسیع و فراگير ملي و مردمي در کلیه فعاليت هاي سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادي و مالي مخصوصا در زمينه هاي پولي، مالي و بانكي تشكيل شده است.

صندوق بانک دی در سال هزار و سیصد و نود با گرفتن مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان صندوق سرمایه گذاری فعالیت خود را آغاز کرده است، عملکرد شرکت سرمایه گذاری دی بر اساس مفاد اساسنامه و امید نامه و در قالب قوانین و مقررات مربوطه می باشد. شرکت سرمایه گذاری دی موقعیتی مناسب برای سرمایه گذاری در گزینه های گوناگون سرمایه گذاری مانند بازار سرمایه می باشد، الخصوص برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس را دارند، و زمان و یا اطلاعات کافی جهت انجام این کار را ندارند .برای سرمایه 

گذاری در شرکت سرمایه گذاری دی کافی است، به یکی از شعب صندوق بانک دی مراجعه فرمایید، و با تکمیل فرم درخواست صدور واحد سرمایه گذاری و انجام یکسری کار های اداری وجه مورد نظر را سرمایه گذاری کنید، نرخ های سود شرکت سرمایه گذاری دی بر حسب نوع درخواست موارد مختلفی که وجود دارد متغییر می باشد.

سرمایه گذاری در قسطی کلاب

شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری زیادی در سال های اخیر جهت جذب سرمایه مردم وارد عرصه فعالیت شده اند، که در مجموع میزان بازدهی و سود یکسانی خواهند داشت، لذا جستن موقعیتی مناسب برای سرمایه گذاری در این بازار کار راحتی نیست، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای سرمایه گذاری به سایت قسطی کلاب سر بزنید، و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، و با بررسی همه جوانب سرمایه گذاری کنید، ما در قسطی کلاب سودی تا سقف سی و هفت درصد را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته ایم.

مجموعه قسطی کلاب بر اساس یک برنامه مدون و هوشمندانه به منظور پیشبرد اهداف کلی خود در راستای نهادنیه کردن خرید آسان و اقساطی پایه گذاری شده است، لذا شما با مشارکت کردن در قسطی کلاب می توانید به منظور تامین وسایل، سرمایه گذاری درست و مطلوبی را انجام دهید، و با خاطری امن هر ماه از درآمد حاصل از سرمایه گذاری خود بهر مند شوید، ما در قسطی کلاب عملا با جذب سرمایه شما به خرید کالا برای افراد جامعه که خرید نقدی برایشان امکان پذیر نیست، اقدام می کنیم 

و جذاب تر از آن که سود های شگفت انگیزی در نرخ های بیست و چهار و سی و سه و سی و هفت درصد در این مشارکت نصیب سرمایه گذار خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

صندوق سرمایه گذاری مشترک فارابی

صندوق سرمایه گذاری مشترک فارابی
صندوق سرمایه گذاری مشترک فارابی نهادی می باشد که منابع مالی مردم را در سبدهای متنوعی از اوراق بهادار سرمایه گذاری می کند. اگر به دنبال جای مطمئن...

چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم

چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم
امروزه افراد بسیاری از طریق اینترنت توانسته اند درآمد زیادی به دست آورند. سوال بسیاری از افراد این است که چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم؟