خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 19:26:51

شرکت اپل یکی از بهترین برندهای دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس


آشنایی با گوشی آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرومکس یکی از قدرتمندترین گوشی‌های طراحی شده توسط برند اپل بوده که این گوشی از قابلیت‌های فراوانی بهره می‌برد. در شرایط کنونی خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرو مکس یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی قدرتمند است.

کمپانی اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های موجود در زمینه طراحی و تولید کالای دیجیتال است. این کمپانی معروف همه ساله جدیدترین محصولات خود را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. بدون شک اپل در زمینه طراحی و عرضه کالاهای دیجیتال حرف اول را در جهان می‌زند. زیرا محصولات این شرکت همگی از کیفیت و کارایی فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

این موضوع اشتیاق افراد جهان را به خرید و استفاده از محصولات اپل چند برابر کرده است. گوشی آیفون 11 پرومکس یک نمونه از بهترین گوشی‌های هوشمندی بوده که تجربه کار کردن با آن بسیار لذت بخش خواهد بود. این شاهکار اپل اولین گوشی پرچمدار این شرکت هست که از دوربین سه گانه بهره می‌برد. 

دوربین این گوشی دارای سه لنز متفاوت واید، تله فوتو و اولترا واید بوده که امکان ثبت تصاویر با کیفیت را برای صاحب خود به ارمغان خواهد آورد. اگر به دنبال تهیه این گوشی هستید می‌توانید به وسیله خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس این گوشی هوشمند را خریداری نمایید. با خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرو مکس می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این گوشی بهره‌مند شوید. 

مشخصات گوشی آیفون 11 پرومکس

کمپانی اپل در طراحی این گوشی هوشمند همانند بسیاری از محصولات خود از قطعات سخت افزاری قابل توجهی استفاده کرده است. بهتر است بدانید در قسمت نمایشگر گوشی آیفون 11 پرومکس از نمایشگر فوق العاده سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی استفاده شده است. این نمایشگر 6.5 اینچی از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 1242 در 2688 برخوردار می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید به سادگی تمامی ویدیوهای مورد نظر خود را با بیشترین کیفیت ممکن تماشا نمایید.

اگر به دنبال تهیه یک گوشی منحصر به فرد هستید، بدون شک آیفون 11 پرومکس یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های نمایشگر این گوشی شامل مواردی همچون طیف رنگ گسترده، نرخ نمایش تصاویر 120 هرتز، دالبی ویژه می‌باشد. 

کمپانی اپل در طراحی گوشی آیفون 11 پرومکس از یک قاب استیل خوش فرم بهره گرفته است. یکی از ویژگی‌های خوبی که می‌توان برای این گوشی عنوان نمود، قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 4 متر آن‌هم برای مدت زمان 30 دقیقه است. 

به این ترتیب شما می‌توانید از این گوشی در زیر آب و همچنین محیط‌های مرطوب استفاده نمایید. با عبور از ویژگی‌های ظاهری گوشی آیفون 11 پرومکس نوبت به قلب تپنده آن یعنی تراشه قدرتمند "اپل A13 Bionic " می‌رسد. این تراشه هفت نانومتری از قدرت مناسب و کارایی بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین برخی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 11 پرومکس شامل موارد زیر می‌باشند.

• دوربین سه گانه با کیفیت 12 مگاپیکسل

• دوربین سلفی 12 مگاپیکسل

• حافظه داخلی 64، 256، 512 گیگابایت

• حافظه رم 4 گیگابایت

• قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان

• برخورداری از قابلیت شارژ سریع باتری

• امکان شارژ به صورت بی‌سیم 

خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس با شرایط عالی

با مطالعه این مطلب اگر شما هم به دنبال تهیه این گوشی هوشمند هستید، خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرو مکس مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. زیرا با استفاده از خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرو مکس میز می‌توانید این گوشی هوشمند را با شرایطی عالی از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در زمینه فروش قسطی موبایل اپل است. این فروشگاه با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای موجود، شرایط مساعدی را برای خرید اقساطی گوشی ایفون در نظر گرفته است. 

همچنین در صورت لزوم می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید. بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید گوشی آیفون نهایی شده است، پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با سفته
اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید لپ تاپ اچ پی

خرید لپ تاپ اچ پی
لپتاپ ها توتع مختلفی دارند که در نظر سنجی ها اعلام شده است که محبوب ترین برند لپتاپ، برند اچ پی می باشد. برای خرید لپ تاپ اچ پی به بخش...