خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:08:30

برند شیائومی محصولات متنوع و قیمت مناسبی دارد. یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی Note 10 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

در طی این مقاله به تشریح شرایط خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل میان رده و در عین حال شیک و با کیفیت می‌باشید، با ما همراه باشید. چرا که، گوشی نوت 10 پرو شیائومی یک گزینه ی بسیار ایده آل برای تامین کلیه ی نیازهای روزمره شما می‌باشد. 

معرفی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

گوشی نوت 10 پرو شیائومی، دارای بهترین طراحی در بازه قیمتی رقبای خود می‌باشد. پنل جلویی آن از نوع تخت بوده و در حدود 85 درصد پنل متعلق به نمایشگر می‌باشد. بیرون زدگی دوربین اصلی این محصول، قابل قبول بوده و دوربین سلفی در یک پانچ بسیار ظریف جای گرفته است. این گوشی جز مدل‌های بسیار خوش دست و بوده و از متریال بسیار با کیفیتی در تولید آن بهره گرفته شده است.

صفحه نمایش گوشی نوت 10 پرو شیائومی، نقطه ی قوت این مدل بوده و نسبت به رقبای خود با اختلاف زیاد از کیفیت و نرخ تازه سازی بهتری  برخوردار است. و در بخش باتری می‌توان گفت عملکرد معمولی تری داشته و با دیگر مدل‌های هم سطح خود برابر است.

به طوری که با استفاده ی معمولی، یک روز کامل برای شما شارژدهی خواهد داشت. اما، به طور کلی می‌توان گفت خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی، در بین رقبا بسیار مقرون به صرفه تر می‌باشد. 

مشخصات فنی گوشی نوت 10 پرو شیائومی

در این بخش به تحلیل مشخصات فنی مهم، به منظور خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

_ وزن: 193 گرم

ابعاد: 164 * 76.5 * 8.1 میلی‌متر

رنگبندی: آبی، برنزی، مشکی

پردازنده ی مرکزی: 8 هسته‌ای

گرافیکی: Adreno 618

حافظه داخلی: /12864 گیگابایت (قابل عرضه در دو ظرفیت)

RAM: 6 و 8 گیگابایت (قابل عرضه در دو ظرفیت)

تراکم پیکسلی: 395 پیکسل بر هر اینچ

اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ

نوع صفحه نمایش: AMOLED

نرخ تازه سازی صفحه نمایش: 120 هرتز

تکنولوژی شبکه: GSM - HSPA - LTE

تعداد سیم کارت: دو عدد (از نوع نانو سیم)

درگاه کارت حافظه: دارد (از نوع micro SD XC)

رزولوشن: 1080 * 2400 پیکسل

دوربین‌های پشت گوشی: 4 ماژول دوربین

رزولوشن دوربین اصلی: 108-8-5-2 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 1 ماژول

رزولوشن عکس سلفی: 16 مگاپیکسل

خروجی هدفون: جک 3.5 میلی ‌متری

سیستم عامل: اندروید 11

مشخصات باتری: باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعت

نوع باتری: غیر قابل تعویض توسط کاربر

سایر قابلیت‌ها: دارای گواهی IP53، مقاوم در برابر برابر پاشش آب، نفوذ گرد و خاک، مجهز به فلش LED، پشتیبانی از شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات ‌اسپات، همچنین گوشی نوت 10 پرو شیائومی در سه رنگ آبی، برنزی و مشکی تولید شده است.

جمع بندی

اگر در حال تصمیم گیری برای خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی می‌باشید، به یک جمع بندی مختصر از نقاط قوت و ضعف این کالای دیجیتال می‌پردازیم، تا بدین ترتیب بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید.

نقاط قوت: طراحی عالی، صفحه نمایش کم نظیر و دوربین قابل قبول

نقاط ضعف: ندارد 

شرایط اقساطی و سایت قسطی کلاب

می‌توان به جرات اذعان داشت، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، بزرگترین و معتبرترین وب سایت برای خرید اقساطی موبایل در ایران می‌باشد. چرا که، این وب سایت شرایط به خصوصی را برای فروشِ انواع کالای دیجیتال و به ویژه انواع گوشی‌های موبایل، در اختیار شما قرار می‌دهد. شرایط مذکور بسیار آسان و در سه شیوه قابل اجرا می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

روش نخست: درخواست اعتبار و خرید اقساطی به وسیله لیزینگ صنعت و معدن (کمترین میزان سود)

روش دوم: درخواست اعتبار و خرید اقساطی توسط لیزینگ پارسیان (کمترین مقدار پیش پرداخت)

روش سوم: درخواست از طریق بای چک (خرید با سفته)

هر یک از این سه روش دارای مراحلی بسیار ساده بوده، که تنها با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب می‌توانید در جریان جزئیات آنها قرار بگیرید. البته توصیه ما همواره خرید نقدی می‌باشد، چرا که به صرفه تر بوده و نیازی به پرداخت اقساط در زمانی مشخص نخواهد بود. اما، در صورتی که شرایط خرید نقدی را ندارید، گزینه فروش قسطی گوشی شیائومی، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، برای شما در دسترس خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور دل

فروش قسطی مانیتور دل
خرید به صورت آنلاین در بخش لوازم خانگی امکان پذیر می باشد و شما با یک کلیک در سایت قسطی کلاب می توانید مانیتور دل...

خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ
گوشی‌های سری M جز بهترین محصولات برند سامسونگ هستند. برای خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...