خرید قسطی گوشی S20

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:11:50

یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ بی‌شک مدل گلکسی s20 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S20 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی S20


معرفی گوشی S20 سامسونگ

گلکسی S20 به عنوان یکی از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ شناخته می‌شود که در طراحی این گوشی از قطعات سخت افزاری قدرتمندی استفاده شده است. خرید قسطی گوشی S20 آسان‌ترین راه جهت تهیه این گوشی هوشمند و استفاده از امکانات فوق العاده آن است. گلکسی S20 در مقایسه با سایر گوشی‌های هم‌رده خود از قیمت مناسب‌تری برخوردار می‌باشد. 

در سال‌های اخیر کمپانی بزرگ سامسونگ گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد جهان گوشی‌های سامسونگ را جهت استفاده، انتخاب نمایند. زیرا در گوشی‌های سامسونگ کیفیت و تکنولوژی حرف اول را می‌زند. 

گلکسی S20 سامسونگ در سال گذشته میلادی یعنی 2020 به بازارهای جهانی عرضه گردید. این گوشی هوشمند به علت برخورداری از امکاناتی خوب و قیمتی مناسب، توانست به محبوبیت خوبی دست پیدا نماید. شاید تنها نقطه ضعف گلکسی S20 طراحی آن به صورت 4G باشد. اما در ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی S20 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

سامسونگ برای طراحی این گوشی هوشمند از تراشه قدرتمند Exynos 990 استفاده کرده است. این تراشه به علت ویژگی‌های سخت افزاری مناسبی که دارد، قدرت قابل قبولی را به گوشی S20 منتقل می‌کند. بنابراین با خرید اقساطی گوشی S20 می‌توان از جدیدترین فناوری گوشی‌های هوشمند بهره‌مند گردید. همچنین با خرید قسطی گوشی S20 دیگر نیازی به پرداخت تمام و کمال هزینه در هنگام تحویل گوشی، نخواهد بود. 

مشخصات گوشی S20 سامسونگ

سامسونگ برای طراحی گوشی S20 از قطعات سخت افزاری مناسبی استفاده کرده است. سامسونگ در طراحی گلکسی S20 از یک صفحه نمایش Dynamic AMOLED فوق‌العاده با کیفیت بهره گرفته است. این نمایشگر دارای ابعاد 6.2 اینچ بوده که تصاویر خروجی را با کیفیت 1440 در 3200 پیکسل به نمایش می‌گذارد. با استفاده از این گوشی شما می‌توانید تمامی ویدیوهای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت ممکن تماشا نمایید. 

یکی از مواردی که جذابیت گوشی S20 را چندین برابر کرده، طراحی این گوشی با فریم آلومینیومی می‌باشد. استفاده از یک فریم آلومینیومی موجب پدید آمدن سطحی صاف و براق در این گوشی سامسونگ شده است. اما با گذر از ویژگی‌های ظاهری گوشی S20 نوبت به معرفی سخت افزار آن می‌رسد. بهتر است بدانید این پرچم‌دار سامسونگ از قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 1.5 متر به مدت زمان 30 دقیقه برخوردار می‌باشد. 

با این اوصاف شما می‌توانید گوشی S20 سامسونگ را با خود به محل‌های مرطوب مانند استخر ببرید. اگر شما هم جزو علاقه مندان به گیم‌های موبایل هستید، استفاده از سامسونگ S20 بخش عمده‌ای از نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت. زیرا در طراحی این گوشی از یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی با مدل Mali-G77 MP11 استفاده شده است.

به این ترتیب شما می‌توانید به سادگی تمامی بازی‌های موبایل را بر روی گوشی S20 سامسونگ اجرا نمایید. همچنین برخی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی شامل موارد زیر می‌باشد.

• برخورداری از سه دوربین اصلی با کیفیت‌های 64، 12 و 12 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی با کیفیت 10 مگاپیکسل

• امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان

• میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت

• میزان حافظه رم 8 و 12 گیگابایت

• امکان شارژ سریع باتری

• وجود حسگر اثر انگشت جهت امنیت بیشتر 

خرید اقساطی گوشی S20 با شرایط عالی

با مطالعه این مطلب شما هم به فکر خرید گوشی S20 سامسونگ افتاده‌اید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود از خرید قسطی گوشی S20 برای تهیه این گوشی هوشمند استفاده نمایید. شاید از خود سوال کنید که چرا باید خرید اقساطی گوشی S20 را برای تهیه این گوشی انتخاب کنید؟

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید مزایایی که خرید اقساطی گوشی در اختیارتان قرار می‌دهد بسیار بیشتر از خرید نقدی خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید برای خرید گوشی مورد نظر خود به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش قسطی موبایل سامسونگ است.

این فروشگاه با درنظر گرفتن شرایطی کاملا مساعد، امکان تهیه انواع کالای دیجیتال را فراهم کرده است. تنها کافی است برای خرید نقدی یا اقساطی کالای مورد نظر خود به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب مطمئن و هوشمندانه خرید کنید و وام خرید اقساطی دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد pro 2021

خرید قسطی آیپد pro 2021
اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیپد pro 2021 هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ

خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی A52 S سامسونگ با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...