خرید اقساطی می‌بند 6

تاریخ انتشار:
1403/2/16 03:23:01

ساعت هوشمند شیائومی از شهرت بسیار بالایی برخوردار است. برای خرید اقساطی می‌بند 6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی می‌بند 6

mi band 6

اگر قصد خرید قسطی می‌بند 6 را دارید باید بدانید این ساعت، یکی از جدیدترین ساعت‌هایی می‌باشد که شرکت شیائومی در بازار عرضه کرده است. در 29 مارس سال 2021 می بند 6 به دنیای تکنولوژی معرفی و عرضه آن از همان موقع آغاز شده است. این ساعت با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک اسمارت واچ باشد. 

می بند 6 دارای بدنه‌ای از جنس سیلیکون بوده و در برابر نفوذ آب تا عمق 5 اتمسفر، مقاوم است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش ساعت می بند 6 حدودا 450 نیت بوده و تراکم پیکسلی آن نیز 326 پیکسل در هر اینچ است. این ساعت هوشمند سیستم عامل اختصاصی داشته اما سیستم عاملش به گونه‌ای طراحی شده که با ios و اندروید سازگاری دارد.‌ در ادامه، بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی‌های فنی ساعت هوشمند می بند 6 توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. با خرید اقساطی می‌بند 6 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی ویژگی می بند 6

قبل از خرید قسطی می‌بند 6 باید در خصوص این ساعت، اطلاعاتی داشته باشید. این گونه می‌توانید از خرید خود راضی بوده و انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید بررسی شود ظرفیت باتری آن می‌باشد. می بند 6 دارای یک باتری لیتیومی با ظرفیت 125 میلی آمپر بوده و برای 14 روز شارژدهی می‌کند. ساعت می بند 6 دارای بلوتوث می‌باشد. اما این ساعت نمی‌تواند به وای فای متصل شده و همچنین سیم کارت نمی‌خورد‌. می بند 6 برخلاف بعضی از ساعت‌های هوشمند گران قیمت اسپیکر ندارد. 

حسگرها و قابلیت‌های ساعت هوشمند می بند 6

ساعت می بند 6 دارای حسگرهای مختلفی بوده و ساعت هوشمند را تبدیل به یک مچ بند سلامتی نیز می‌کند. اگر کسی به بیماری قلبی یا فشار خون مبتلا است با داشتن این ساعت می‌تواند به طور پیوسته وضعیت ضربان قلب و فشار خون خود را بسنجد. ساعت می بند 6 دارای حسگرهایی همچون حسگر شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج است. این ساعت حسگری برای سنجش ضربان قلب و همچنین حسگری برای پایش سطح اکسیژن خون می‌باشد. ساعت می بند 6 می‌تواند اعلان‌های گوشی را نمایش دهد. برای خرید اقساطی می‌بند 6 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این ساعت هوشمند وضعیت خواب و همچنین وضعیت استرس را پایش می‌کند. همچنین می بند 6 در صورت بی‌ تحرکی به شما هشدار داده تا ورزش کنید و از سی حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. به دلیل وجود این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌توان گفت استفاده از ساعت می بند 6 با توجه به قیمت مناسبش می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

چگونگی خرید قسطی می‌بند 6

سایت قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی می‌بند 6 را برای شما فراهم کرده است. این ساعت در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، نارنجی، زرد، سبز، سفید و آبی عرضه شده است. شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را از بین رنگ‌های فراوانی که می بند 6 انتخاب کنید. برای خرید اقساطی ساعت می بند 6 لازم است تا از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید.

سپس باید طی مدت زمان مشخص شده اقساط خود را به این شرکت‌ها بپردازید. با اعتبار دریافتی، می‌توانید انواع کالای دیجیتال از جمله انواع ساعت‌های هوشمند را خریداری کنید. قسطی کلاب، علاوه بر فروش قسطی محصولات خود، اقدام به فروش نقدی نیز می‌‌کند. در نتیجه می‌توانید در صورتی که تمایل دارید از این سایت خرید اینترنتی و آنلاین انجام دهید. این گونه در زمان کوتاهی، کالای موردنظر شما پست شده و می‌توانید آن را تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی s24 با تخفیف عالی

خرید گوشی s24 با تخفیف عالی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی جی پلاس

خرید قسطی گوشی جی پلاس
برند جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که علاوه بر تولید لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی...