خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:12:27

یکی از جدیدترین گوشی‌های ارائه شده سامسونگ در سال 2021 مدل استثنایی a72 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ


معرفی گلکسی a72 سامسونگ

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از جدیدترین محصولات میان رده سامسونگ بپردازیم. یک گوشی فوق‌العاده با نام A72 که با داشتن پنج دوربین توجه بسیاری از مردم را معطوف به خود کرده است. در اسمارت فون‌های امروزی دوربین‌ها موضوع مهمی برای برتری در خریدن یک مدل می‌باشند.

سامسونگ با ارائه میان رده های قدرتمند در حد پرچمداران دیگر برندها تجربه خوبی را برای کاربرانش به ارمغان آورده است. البته باید بگویم که قیمت این میان رده در حد پرچمداران برخی دیگر از برندهای گوشی هوشمند است. قابلیت خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

یک گوشی با پنج دوربین متنوع

وجود زوم 30 برابری چیزی بود که تنها در پرچمدارهای سامسونگ دیده بودیم. A72 دارای 4 لنز مجزا می‌باشد. در دوربین‌های 4 گانه پنل پشتی، وجود زوم اپتیکال نیز، به چشم می‌خورد. 

دوربین اصلی این گجت یک لنز 64 مگاپیکسلی است که دارای یک لرزش‌گیر اپتیکال می‌باشد. این دوربین از یک لنز واید 26 میلی‌متری برخوردار است و در کنار آن شاهد یک دوربین تله ‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری هستید. لنز تله‌فوتو دارای قابلیت‌هایی چون فوکوس خودکار با تشخیص فاز و بهره‌مندی از لرزش‌گیر اپتیکال می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ تمامی خاطره‌هایتان را ثبت کنید!

دوربین سوم A72 از نوع اولتراواید یا فوق گسترده است و کیفیتی برابر با 12 مگاپیکسل دارد. این دوربین می‌تواند با پوشش 133 درجه‌ای خود، تصاویری با پس‌زمینه‌های بزرگ‌تر به وجود آورد. دوربین چهارم نیز یک لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی است که برای سوژه‌های نزدیک فوق‌العاده می‌باشد. 

خبر خوب این که سامسونگ با شرکت نامدار اسنپ چت قراردادی منعقد کرده است تا تعدادی از فیلترهای این کمپانی را به دوربین اصلی خودش اضافه کند. A72 با داشتن زوم اپتیکال 3 برابر و زوم 30 برابری تجربه‌ای متفاوت در عکاسی و فیلمبرداری برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ هر تصویری را با کیفیتی بی‌نظیر ثبت نمایید!

برای داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر در ثبت ویدیوهای روان و بدون لرزش، فیلم‌هایی با کیفیت 4K و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080 پیکسل و نرخ سرعت 120 فریم بر ثانیه لذتی خاص در فیلمبرداری را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

دوربین سلفی این گوشی یک لنز 32 مگاپیکسلی با سایز 26 میلی‌متر است که مجهز به قابلیت HDR می‌باشد تا جزئیات هر چیزی را به شما با وضوح بیشتری ارائه دهد. 

البته برای این کار باید به اندازه کافی نور موجود باشد تا نتیجه رضایت‌بخش باشد، همچنین کیفیت فیلمبرداری با این سلفی 1080 پیکسل است. با خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ فیلم‌ها، رنگ و بوی دیگری می‌گیرند.

مشخصات فنی

علاوه بر دوربین سایر مشخصات a72 نیز مثال ‌زدنی است. تراشه قدرتمند کواکام با پردازنده اسنپدراگون 720 در کنار پردازنده قدرتمند گرافیکی آدرنو 618 به همراه دو نسخه پر سرعت رم در اندازه‌های 6 یا 8 گیگابایت و حافظه‌های داخلی 128 یا 256 گیگابایت باعث می‌شود تا کاربر از خرید خود رضایت داشته باشد.

در این گجت یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که با شارژر پر سرعت 25 واتی به خوبی شارژ می‌شود. وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا، USB on the go و فروسرخ، استفاده از  رابط کاربری One UI 3.1 و سیستم عامل اندروید نسخه 11، صفحه ‌نمایش 6.7 اینچی که از تکنولوژی Super AMOLED استفاده می‌کند با نرخ تازه سازی 90 هرتز، از دیگر امکانات و تجهیزات مورد استفاده در این دستگاه هوشمند است. 

شرایط استثنایی خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ

اگر مایلید تا یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند دنیا را در دست بگیرید، می‌توانید این مدل را تهیه فرمایید. همچنین این قابلیت را دارید تا این کار را از طریق قسطی‌ کلاب انجام دهید.

در قسطی کلاب تمهیداتی اندیشیده شده است تا بتوانید به راحتی وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ از این فروشگاه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی s24 با تخفیف عالی

خرید گوشی s24 با تخفیف عالی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی...

خرید قسطی مک بوک ایر با چک

خرید قسطی مک بوک ایر با چک
اگر تمایل به خرید قسطی مک بوک ایر با چک هستید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...