خرید قسطی گوشی redmi note 11 se

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:12:29

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی redmi note 11 se دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی redmi note 11 se


گوشی redmi note 11 se

چند وقتی است که در بازار کالاهای دیجیتال به خصوص گوشی موبایل، برند شیائومی برای خود اعتبار زیادی به وجود آورده است. این کمپانی با تولید انواع مختلف تلفن‌های همراه، برای تمامی اقشار جامعه با قابلیت‌های مختلف و قیمت‌های گوناگون توانسته بخش قابل توجهی از تولید این کالای دیجیتال را در بازار به خود اختصاص دهد. گوشی Redmi Note 11SE نمونه ای از محصولات جدید این شرکت بوده که در زمان ارائه، نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نموده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص شرایط خرید قسطی گوشی redmi note 11 se شما را راهنمایی کنیم. 

مشخصات ظاهری Redmi Note 11SE

علی رغم اینکه Redmi Note 11SE از سری گوشی‌های میان رده شیائومی بوده اما از ویژگی‌های فنی و تخصصی مناسبی برخوردار است‌. به همین جهت به عنوان یک کالای دیجیتال با قیمت مناسب، گزینه خوبی را برای انتخاب، پیش روی خریداران می‌گذارد. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به رزولوشن بالای صفحه نمایش، در حدود 2400 در 1080 پیکسل اشاره نمود. 

این قابلیت سبب می‌گردد Redmi Note 11SE توانایی به روز رسانی 90 هرتز و نمایش 405 پیکسل را داشته باشد. صفحه نمایش این کالا در حدود 6.5 اینچ بوده که از لحاظ شکل ظاهری، مانند مدل‌ های پرچمدار شیائومی مجهز به ناچ اینفینیتی O می‌باشد. حاشیه‌های دور صفحه نمایش در این مدل بسیار کاهش پیدا کرده، به طوری که 84 درصد نمای روبروی گوشی را به خود اختصاص داده است. با خرید اقساطی گوشی redmi note 11 se از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

حسگر امنیتی این کالای دیجیتال با دکمه پاور آن یکی بوده و در حاشیه کناری سمت راست، به همراه دکمه کم و زیاد کردن صدا، قرار دارد. حاشیه سمت چپ محل قرار گرفتن سیم کارت و کارت حافظه می‌باشد. قاب گوشی از جنس پلاستیک براق ساخته شده که در هنگام تکان دادن، سایه روشن‌های زیبایی را ایجاد می‌کند. 

نوار مشکی رنگ مستطیل شکلی، در قسمت چپ از وسط تا حاشیه بالایی گوشی وجود دارد که جایگاه قرار گرفتن سنسورهای دوربین و لوگوی آن می‌‌باشد. لبه قاب این کالای دیجیتال، با خمیدگی خاصی طراحی شده است. این قابلیت در کنار وزن متوسط رو به پایین، به خوش دست بودن گوشی می‌افزاید. به همین جهت کاربر از آن می‌تواند برای مدت طولانی، بدون خستگی استفاده کند. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی Redmi Note 11SE

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌های این گوشی، مشخصات فنی سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری مناسبی بوده که در طراحی آن در نظر گرفته شده است. وجود پردازنده دیمن سیتی 700 شرکت مدیاتک در ساخت این گوشی سبب گردیده در هنگام اجرای نرم ‌افزارهای کاربردی و حتی بازی‌‌هایی با گرافیک بالا، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. با خرید اقساطی گوشی redmi note 11 se از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

برخورداری از گواهی IP53، یکی از قابلیت‌های ویژه‌ این گوشی می‌باشد. این گواهی تضمین کننده میزان مقاومت در برابر ذرات آب و گرد و خاک است. شایان ذکر است این کالای دیجیتال در دو نسخه 4 و 8 گیگابایت رم با حافظه داخلی 128 گیگابایت به بازار عرضه گردیده است. نرم‌ افزار استفاده شده در Redmi Note 11SE مجهز به رابط کاربری MIUI 12.5 بوده که می‌تواند اندروید 11 را ساپورت نماید. این رابط کاربری محیط مناسبی را برای شخصی سازی گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

مشخصات دوربین Redmi Note 11SE

دوربین اصلی این کالای دیجیتال با قابلیت 48 مگاپیکسل رزولوشن، انتخاب خوبی را پیش روی شما قرار می‌دهد. تصاویری که توسط این دوربین گرفته می‌شوند دارای کنتراست بسیار بالا و داینامیک رنج گسترده هستند. برای خرید قسطی گوشی redmi note 11 se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گشادگی‌ مناسب دیافراگم دوربین این گوشی، سبب گردیده در نور کم و در شب تصاویر خوبی را ثبت نماید. سنسور دوربین اصلی می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت بالای 30 فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین دیگری که در پشت گوشی قرار دارد، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نام داشته که برای ثبت عکس‌‌هایی با تصاویر ثابت مناسب است. وجود دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل از دیگر امکانات این گوشی محسوب می‌شود.

شرایط خرید اقساطی گوشی redmi note 11 se

این روزها به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و نوسانات دلار، قیمت گوشی افزایش چشمگیری پیدا کرده و خرید نقدی آن برای همه میسر نمی‌‌باشد. به همین جهت یکی از بهترین راه‌‌های دستیابی به تکنولوژی تلفن همراه، خرید اقساطی آن از شرکت‌های معتبر است. مجموعه قسطی کلاب شرکتی در زمینه فروش قسطی کالاهای دیجیتال بوده که اعتبار و سابقه بسیاری در این خصوص دارد. در همین راستا افرادی که تمایل به تهیه این گوشی دارند، با اطمینان خاطر می‌توانند به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را پس انتخاب با بهترین شرایط اقساط خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a31 سامسونگ

خرید قسطی a31 سامسونگ
گوشی‌های سامسونگ در قیمت‌های مختلف و طرح‌های گوناگون طراحی و تولید شده است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی سامسونگ a31 ...

خرید قسطی لپتاپ لنوو

خرید قسطی لپتاپ لنوو
لپتاپ‌ها انوع مختلفی دارند و در برندهای متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. پشنهاد ما خرید قسطی لپتاپ لنوو از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...