خرید قسطی چای ساز تولیپس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 20:58:20

اگر قصد خرید قسطی چای ساز تولیپس با چک را دارید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید اقساطی از بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی چای ساز تولیپس با چک


بهترین چای ساز!

خرید قسطی چای ساز تولیپس که معمولا به صورت اعتباری صورت می‌گیرد، باید به صورت منظم تا پایان قرارداد فی مابین صورت بگیرد. در این گونه خریدها، که معمولا باعث رونق کسب و کارها می‌شود، مصرف کنندگان با پرداخت مرحله به مرحله هزینه خرید، محصول مورد نظر را خریداری نمایند. بنابراین با پرداخت هزینه منصفانه صاحب محصول ارزشمند چای ساز شوید. طرح خرید اقساطی چای ساز تولیپس به نفع خریدار هم خواهد بود چرا که نگرانی حاصل از پرداخت نقدی محصول را از بین می‌برد. شما با امکان استفاده از این روش می‌توانید از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار خریداری نمایید. همچنین این روش به شما امکان ذخیره پول بیشتری را برای مواقع اضطراری می‌دهد. 

ویژگی‌های مهم چای ساز تولیپس

چای ساز تولیپس، جدیدترین محصول شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با کارایی و عملکردی بی نظیر در حال تولید است. محصولی که دارای توان مصرفی بسیار عالی در حدود 2000 وات بوده و از ظاهری و استحکام فوق العاده به نظر می‌رسد. تولیپس با بهترین طراحی در گروه بهترین‌های لوازم خانگی قرار دارد. مدل TM-451 SG چای ساز دارای پنل دیجیتالی و لمسی بوده و وزنی سبک معادل 1.5 کیلوگرم دارد. ظرفیت این مدل  تقریبا 1.7 لیتر است. برای خرید قسطی چای ساز تولیپس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

علاوه بر آن دارای مدل‌های مختلفی چون TM-A458CC و TM-457 GG هم می‌باشد. ویژگی که در این چای ساز بسیار مورد توجه است جنس بدنه مختلف سرامیکی، پیرکس و ضد استیل محصول است، بنابراین بدنه محصول در تماس با هوای آزاد بدرنگ نمی‌شود. یا قطع کن خودکار دستگاه بعد از جوش آمدن آب فعال می‌شود. مصرف کننده می‌تواند بدون هیچگونه نگرانی از فراموش شدن خاموشی دستگاه در زمان جوشیدن آب، به استراحت و یا به کاری دیگر مشغول شود. برای خرید اقساطی چای ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جزئیات تخصصی‌تر محصول

چای ساز تولیپس یکی از پرکاربردترین محصولات الکتریکی است. این محصول با امتیاز درجه بندی کتری از 40 تا 100 درجه سانتی گراد و قابلیت تنظیم آسان، توانسته در بازار رقابت رتبه 1 را به خود اختصاص دهد. این محصول که دارای صافی تمام استیل بوده تقریبا تا ساعت‌های طولانی امکان گرم نگه داشتن آب را فراهم می‌کند. محدوده ظرفیت قوری و کتری دستگاه به ترتیب 0.7 تا 1.0 لیتر و 1.5 تا 2.0 لیتر می‌باشد. ظاهر محصول مورد نظر شیک بوده و توجه هر فردی را در همان نگاه اولیه به خود جلب می‌کند. از نظر نظافتی بسیار سریع و خوب تمیز می‌شود. با خرید قسطی چای ساز تولیپس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

از دیگر مشخصات مهم این کالای دیجیتال که باید به آن دقت نظر داشت نشانگر کتری است که تا 360 درجه امکان چرخش دارد. اما امتیاز مهمتر چای ساز تولیپس، فناوری فیلتر تفاله گیر آن است که معیاری در زمان مقایسه با دیگر محصولات چای ساز محسوب می‌شود. یا پنل لمسی دستگاه هم امکان مشاهده جوشیدن آب را برای شما فراهم می‌آورد. اما دستگاه محفظه‌ای برای نگهداری کابل برق دارد. لمینت ضد استیل دستگاه مانع از زنگ زدگی چای ساز می‌شود. 

خرید اقساطی چای ساز تولیپس در قسطی کلاب

خرید اقساطی از قسطی کلاب معمولا با اعتبار اقساطی صورت می‌گیرد. با ثبت اعتبار درخواست شده، محصول چای ساز مورد نظر را خریداری نمایید. از آنجایی که مراحل خرید و چگونگی پرداخت هزینه اولیه در پنل اصلی وب سایت قید شده، به راحتی می‌توانید با توجه به وضعیت و شرایط پرداخت خود، از فروش قسطی این محصول بهره مند شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن تماس با کارشناسان فعال ما در حوزه فروش ارتباط برقرار کنید. آنها آخرین تغییراتی که در حوزه عرضه محصول صورت گرفته برای شما بازگو می‌کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای

خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک یا سفته الکترونیکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال
برای خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما با ارز دیجیتال به بخش یخچال فریزر پاکشوما در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...