خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 15:30:31

اگر تمایل به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ


گوشی a34 سامسونگ

گوشی Galaxy A34 یکی از محصولات جدید سامسونگ بوده که در اواخر سال 1401 وارد بازار موبایل ایران شده است. این محصول یکی از بهترین تلفن‌های تولید شده این شرکت می باشد که علاوه بر کیفیت قطعات به کار رفته و زیبایی در طراحی، از قیمت مناسبی برای طرفداران گوشی‌‌های سری a برخوردار است. برای آشنایی با شرایط خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ در این مقاله با ما همراه باشید. 

مشخصات ظاهری گوشی a34 سامسونگ

سامسونگ برای تولید این کالای دیجیتال از طراحی ناچ واتر دراپ استفاده کرده است. قاب پشتی آن از جنس پلاستیک مات انتخاب شده تا بر روی آن اثری از لکه انگشت باقی نماند. این محصول در رنگ‌های مشکی، بنفش، لیمویی و نقره‌ای به بازار ارائه گردیده است. رنگ نقره آن حالت هفت رنگ داشته که در تابش نور، طیف رنگ زیبایی را از خود به نمایش می‌‌گذارد. همچنین فرمی که برای آن انتخاب شده از جنس پلاستیک بوده و حالت فلزی دارد. خمیدگی که روی آن قرار دارد به دست گرفتن گوشی را آسان‌تر نموده است. تمام دکمه‌های مورد استفاده مانند محل قرار گرفتن دو عدد سیم کارت، کارت حافظه و دکمه کم و زیاد کردن صدا در لبه سمت راست گوشی قرار دارد. برای خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

محل قرارگیری دوربین سلفی این کالای دیجیتال بر روی صفحه در قسمت بالایی و مرکز، در بریدگی قطره‌ای می‌باشد. حاشیه‌‌های روبروی صفحه بسیار کم بوده و تقریبا 85 درصد نمای روبروی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است. سنسور حسگر اپتیکال در قسمت پایینی صفحه نمایش واقع شده است. تقریبا می‌توان گفت در طراحی آن از مدل‌‌های پرچم‌ دار پیروی شده است. یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که در این گوشی قرار داده شده، قابلیت ضد گرد و غبار و قطرات آب بوده که امکان قرار گرفتن در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه را فراهم می‌نماید. برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات دوربین گوشی Galaxy A34

کیفیت بالای فیلمبرداری و تصاویری که توسط این گوشی ثبت می‌شود، یکی از مهمترین دلایل انتخاب گلکسی a34 سامسونگ بین کاربران است. این محصول دارای 3 سنسور دوربین بوده که دوربین اصلی آن رزولوشنی معادل 48 مگاپیکسل دارد. به این ترتیب می‌تواند تصاویر بسیار جذابی حتی در نور خلق نماید. تصاویری که از توانایی بازتاب جزئیات کوچک تصویر واقعی برخوردار است. افزایش اندازه دیافراگم در هنگام فیلمبرداری و عکاسی در شب و مکان‌‌هایی که نور مناسبی ندارند سبب گردیده تصاویر با کیفیتی در این محل‌‌ها توسط این گوشی ثبت گردد. با خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

همچنین این کالای دیجیتال دارای دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری در فضای باز و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر با فاصله کم می‌باشد. قابلیت لرزشگیر اپتیکال یکی دیگر از ویژگی‌هایی بوده که تمامی دوربین‌‌های استفاده شده در این گوشی به آن مجهز هستند. یکی از اقداماتی که شرکت سامسونگ در ساخت این گوشی به کار برده، قرار دادن سه لنز دوربین در قاب پشتی گوشی به صورت ستونی است که توسط نوار فلزی دور هر لنز از آنها محافظت می‌شود. 

مشخصات فنی Galaxy A34

سامسونگ برای ساخت این گوشی به جای پردازنده قدیمی و انحصاری خود از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 شش نانومتری استفاده نموده است. این قابلیت سبب گردیده این کالای دیجیتال از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار باشد. به همین جهت کاربر هنگام استفاده از این گوشی به ندرت دچار مشکل می‌شود. این محصول دیجیتال در نسخه‌های 6/8 گیگ رم و 128/256 گیگ حافظه ذخیره سازی به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Galaxy A34 از اندروید 13 پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری که در ساخت این گوشی استفاده گردیده کیفیت بالایی دارد و کاربر می‌تواند به راحتی گوشی خود را شخصی سازی نماید. این محصول دارای نرم‌ افزاری 5 ساله است. در این مدت می‌‌توان تمامی آپدیت‌هایی که برای این کالای دیجیتال وجود دارد، دریافت نمود. این محصول بلوتوث مدل 5.3 دارد. لذا هنگام استفاده از هندزفری بلوتوثی صداها بدون هیچ تاخیری منتقل می شوند.

شرایط خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ

با توضیحاتی که در خصوص کیفیت ساخت بهترین گوشی سامسونگ در این اواخر، ارائه گردید، به طور حتمی این محصول یکی از گزینه‌های پیش روی افرادی می‌باشد که به دنبال گوشی مناسب برای انجام کارهای روزمره هستند. البته با توجه به شرایط اقتصادی بسیاری از افراد به جای خرید نقدی، ترجیح می‌دهند گوشی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از شرکت‌‌ها و مجموعه‌های معتبر فروش قسطی این محصولات تهیه نمایند.

شرکت قسطی کلاب مجموعه‌ای معتبر و خوش سابقه در زمینه خرید اقساطی این محصولات می‌باشد. در همین راستا می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و از قسمت خرید کالاهای دیجیتال، محصول مورد نیاز خود را پس از مشورت با کارشناسان مربوطه انتخاب و با بهترین شرایط خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

موبایل ال جی اقساطی

موبایل ال جی اقساطی
طراحی شیک و استفاده از متریال مرغوب در ساخت موبایل ال جی اقساطی آن را به گوشی های اشرافی تبدیل کرده است. در کنار طراحی زیبا می توان به باطری با....