خرید اقساطی گوشی a21 s

تاریخ انتشار:
1403/2/18 17:55:28

اگر به دنبال یک گوشی استثنایی با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی گوشی a21 s را به سادگی انجام دهید.


خرید اقساطی گوشی a21 s


گوشی a21 s سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a21 s را دارید به جای درستی آمده اید. شاید با قاطعیت بتوان گفت که گوشی های سری A سامسونگ یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار هستند. این گوشی ها علی رغم کیفیت بالا با قیمت مناسب قابل خریداری هستند. گوشی a21 s قدرتمند ترین یا ارزان ترین گوشی موجود در بازار نیست. با این وجود این گوشی را می توان یکی از گوشی های قابل اعتماد برای کسانی دانست که قصد خرید یک گوشی خوب و صرف هزینه مناسب دارند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید اقساطی گوشی a21 s را دارید در ادامه همراه ما باشید. در مقاله حاضر قصد داریم تا با ویژگی های اصلی a21 s آشنا شویم. 

آشنایی با مشخصات a21 s

پیش از خرید قسطی گوشی a21s لازم است تا با مشخصات این گوشی آشنا شوید. صفحه نمایش a21 s یک صفحه نمایش 5/6 اینچی با وضوح 720p است. گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که صفحه نمایش حداقل حاشیه را داشته باشد. 

حسگر اثر انگشت و همچنین دوربین‌های گوشی نیز به خوبی در پشت صفحه نمایش قرار داده شده‌اند. در گوشی a21 s از پردازنده Exynos 980 و 3 گیگابایت رم استفاده شده است. این گوشی در مقایسه با گوشی‌هایی که از پردازنده‌های مدیاتک یا کوالکام استفاده می‌کنند سرعت پایین تری دارد. البته سرعت گوشی همچنان خوب است. تنها ممکن است هنگام راه اندازی گوشی چند ثانیه‌ای مجبور به تحمل شوید تا سیستم عامل لود شود. در بحث اجرای بازی‌ها نیز باید توجه داشت که با توجه به قیمت مناسب گوشی نمی‌توان انتظار اجرای بازی‌های گرافیک بالا را از آن داشت.

اگر باتری گوشی برای شما مهم است در این صورت قطعا a21 s گزینه بسیار خوبی برای شما است. گوشی a21 s در تست‌های انجام شده نشان داد که باتری آن می‌تواند در صورت استفاده مداوم در حدود 22 ساعت گوشی را روشن نگه دارد که عدد بسیار خوبی است. 

سایر مشخصات گوشی a21 s

پیش از اینکه تصمیم نهایی خود را در رابطه با خرید قسطی گوشی a21 s بگیرید بهتر است با سایر مشخصات این گوشی نیز آشنا شوید. دوربین گوشی a21 یک دوربین چهارگانه است. لنز اصلی دوربین یک لنز 48 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی نیز تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. پشتیبانی از NFC، پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری 5000 میلی آمپری از سایر ویژگی‌های این گوشی است.

آیا خرید اقساطی گوشی a21 s کار درستی است؟

خرید قسطی گوشی a21 s سامسونگ برای کسانی مناسب است که قصد خرید یک گوشی خوب با صرف هزینه کم دارند. طبیعتا از این گوشی نمی‌توان انتظار یک گوشی پرچمدار را داشت. با این وجود با توجه به قیمت مناسبی که دارد رقیب قدرتمندی برای محصولات شیائومی و هوآوی است.

خرید اقساطی گوشی a21 s از وب سایت قسطی کلاب

اگر تصمیم خود را در رابطه با خرید اقساطی گوشی a21 s گرفته‌اید پس وقت را تلف نکرده و به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب که در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال فعالیت می‌کند، می‌تواند یک انتخاب خوب برای خرید a21 s باشد. بنابراین شما می‌توانید با قابلیت خرید قسطی و نقدی که در وب سایت قسطی کلاب وجود دارد هم اکنون با صرف کم ترین هزینه گوشی a21 s را بخرید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که برای مدت زمان طولانی پول خود را پس انداز کنید تا بتوانید این گوشی را خریداری کنید. بلکه به کمک وب سایت قسطی کلاب می‌توانید هم اکنون گوشی مد نظر خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل پوکو X3

خرید اقساطی موبایل پوکو X3
یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی بی‌شک مدل poco x3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل پوکو X3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی A52S

خرید اقساطی گوشی A52S
گوشی سامسونگ a52S یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای...