خرید اقساطی مک بوک ایر

تاریخ انتشار:
1403/2/5 10:59:13

مک بوک ایر یکی از بهترین و جدیدترین محصولات اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی مک بوک ایر


قدرت در هواست!

مک بوک ایرهای جدید اپل با طراحی بی‌نظیر و جذابی روانه بازار شده است. مک بوک ایر جدید شرکت اپل بسیار نازن طراحی شده و برای ساخت آن از ماشین‌های مکانیکی و ربات‌های جدیدی استفاده شده است. مک بوک ایر Apple M1 دارای قدرتی استثنایی است و ظرافتی باورنکردنی دارد. سرعت پردازنده در این مک بوک ایر جادویی تا 3.5 برابر بیشتر شده و پردازنده گرافیکی آن تا 5 برابر ارتقا یافته است.

شرکت اپل اعلام کرده است که موتور لمسی این مک بوک ایر تا به امروز در هیچ سیستمی استفاده نشده و سرعتی باورنکردنی دارد. مک بوک ایر دارای هوش مصنوعی منحصر به فردی می‌باشد و تا 9 برابر سرعت یادگیری بالاتری نسبت به هوش مصنوعی دیگر دارد. برای خرید قسطی مک بوک ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده مک بوک ایر مدل Apple M1 دارا بودن یکی از قدرتمندترین باتری‌ها است. این لپ تاپ جادویی اپل بسیار آرام و بی صدا می‌باشد و تمام نیاز و خواسته شما را از یک لپ تاپ برآورده می‌سازد. برای خرید اقساطی مک بوک ایر کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید دلچسب را تجربه کنید.

تراشه کوچک ولی قدرتمند

در ساخت مک بوک ایر از تراشه بسیار کوچک ولی در عین حال قدرتمند Apple M1 استفاده شده است که کاربردی استثنایی دارد. این تراشه جادویی کاربردهای GPU ،Neural Engine ،I/O و با یکدیگر ادغام کرده است و یک تراشه همه فن حریف می‌باشد. شرکت اپل با استفاده از این تراشه در مک بوک ایر نسل جدیدی از تولیدات خود را به بهره‌وری رسانده است. برای خرید قسطی مک بوک ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای Macbook Air

در مک بوک ایر جدید شرکت اپل یک پردازنده 8 هسته‌ای (CPU) وجود دارد که انجام دادن کارهایی مانند ویرایش حرفه‌ای، بازی‌های اکشن سنگین و در عین حال فعالیت‌های روزمره را به سادگی برای شما امکان پذیر خواهد کرد. نکته جالب این است که پردازنده مرکزی قدرتمند بسیار کم مصرف است و باتری مک بوک ایر را به یکباره تمام نمی‌کند، بلکه میزان مصرف کم و محدودی دارد. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر سود را تجربه نمایید.

بدون فن، بدون صدا!

مک بوک ایر اپل حتی کوچک‌ترین صدایی از خود ایجاد نمی‌کند و لپ تاپی است که حرارت تولید نکرده و نیازی به فن ندارد. مک بوک ایر فقط با کمک هوای محیط سیستم خود را خنک می‌کند و توانایی بالایی دارد.

باتری با طول عمر باورنکردنی

اغلب اوقات تموم شده شارژ یک وسیله الکتریکی می‌تواند موجب عصبانیت افراد شود. لپ تاپ نیز یک وسیله الکتریکی همراه است که تمایل دارید همیشه باتری فول و پر شارژی داشته باشد. مک بوک ایر اپل دارای باتری قدرتمندی با طول عمر 18 ساعت است و شما بدون نگرانی می‌توانید ساعت‌ها از مک بوک ایر خود استفاده نمایید، بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ لپ تاپ خود باشید. با خرید اقساطی مک بوک ایر از سایت قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و فروش فوق‌العاده مک بوک ایر

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش اقساطی و نقدی کالا می‌پردازد. شما می‌توانید با کمک طرح چابک، وام خرید اقساطی دریافت نمایید و خرید لذت بخش و پر سود را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل کنید. با خرید قسطی مک بوک ایر از سایت قسطی کلاب یک خرید پر تخفیف و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ بی شک گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس
برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال ...