قیمت گوشی های سامسونگ به شکل اقساط

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:15:03

سامسونگ یکی از برند های معروف و باکیفیت در زمینه تولید گوشی های روز دنیا است که از تکنولوژی پیشرفته بهره می برد. به منظور مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


                                                                         

گوشی سامسونگ یک برند باکیفیت

شرکت سامسونگ یکی از برند های معروف و باکیفیت در زمینه تولید محصول های دیجیتال است. این شرکت در طراحی، ساخت و تولید گوشی های روز دنیا به صورت مداروم در حال پیشرفت و تلاش است، به گونه ای که خود را یکی از مدعی های تولید گوشی های باکیفیت می داند.

سامسونگ، گوشی های خود را به سه رده بندی پایین، متوسط و بالا تقسیم بندی کرده است. گوشی های رده متوسط یا همان میان رده این شرکت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این گوشی ها به تکنولوژی روز دنیا مجهز می باشد و با بهره مندی از قابلیت ها و امکانات ویژه به بازار رقابت عرضه شده است.

سامسونگ امسال نیز در تلاش است تا با ساخت گوشی های هوشمند جدید به نوعی بتواند خریدار های خود را راضی نگه دارد تا به این وسیله بتواند بازار فروش خود را گسترش دهد. ما در اینجا قصد داریم، به شما یکی از گوشی های این کمپانی که در سال 2018 عرضه شده است را معرفی کنیم.

گوشی گلکسی A8 پلاس سامسونگ

گوشی گلکسی A8 سامسونگ طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد، این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد که بدون حاشه می باشد. این گوشی دارای یک فریم آلومینیومی می باشد و پشت و جلوی آن از شیشه ساخته شده است.

طراحی این گوشی جلوه خاصی دارد و به نوعی لوکس می باشد. این گوشی دارای فناوری تشخیص چهره نیز است که بسیار سریع عمل می کند و یکی از ایمن ترین روش ها برای محافظت از اطلاعات می باشد.

صفحه نمایش 6 اینچی این موبایل دارای رزولوشن است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفافی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش به ازای هر اینچ 411 پیکسل را نشان می دهد.

تراشه این گوشی Exynos 7885 Octa می باشد که به همراه رم 4 گیگا بایتی پردازش اطلاعات را به خوبی انجام می دهد. تراشه این موبایل Mali-G71 می باشد و این گوشی با حافظه داخلی 32 و 64 گیگا بایت در دو نسخه تولید شده است که با استفاده از کارت حافظه جانبی می توانید تا 256 گیگا بایت حافظه داخلی را افزایش دهید.

 دوربین اصلی این موبایل 16 مگا پیکسل است که مجهز به فلش LED می باشد و دوربین سلفی آن شامل دو سنسور 16 و8 مگاپیکسلی است.

در این گوشی میان رده ای علاوه بر حسگر اثر انگشت از فناوری تشخیص چهره استفاده شده است. سیستم عامل آن اندروید 7.1.1 نوقا می باشد و ظرفیت باتری آن 3500 میلی آمپر بر ساعت است. همچنین گوشی گلکسی A8 سامسونگ شبکه ارتباطی 4G را پوشش می دهد.

ویژگی های کلی گوشی گلکسی A8 سامسونگ

همانطور که گفته شد، گوشی های سامسونگ یکی از برند های باکیفیت و مرغوب در بازار فروش موبایل است. این گوشی مجهز به تکنولوژی روز دنیا می باشد و قابلیت ها و امکانات ویژه ای دارد. به طور کلی می توان موارد زیر را بیان کرد:

دارای حافظه داخلی

قابلیت حافظه خارجی

امکان حسگر اثر انگشت

صفحه نمایش 6 اینچ

سیستم عامل اندروید

بدنه آلومینیومی

با توجه به توضیحات داده شده، خرید گوشی برای بیشتر افراد به یک ضرورت تبدیل شده است، به طوری که بیشتر افراد سعی دارند، از گوشی های هوشمند برای رفاه و پیشبرد کار های خود استفاده کنند، اما با توجه به شرایط مالی بیشتر افراد، خرید گوشی های به روز دنیا کمی دشوار است و به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. بیشتر افراد به خرید قسطی گوشی ها تمایل بیشتری دارند.

شرایط ویژه فروش گوشی سامسونگ در قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، خرید گوشی به صورت قسطی یکی از اولویت های افراد جامعه است. فروشگاه قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترتی است که به صورت اقساطی و با شرایط ویژه ای محصول های دیجیتال خود را به فروش می رساند.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده گوشی های سامسونگ می باشد. با مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ می توانید اقدام به خرید اقساطی این گوشی ها کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی Mi 10T

خرید اقساطی گوشی Mi 10T
گوشی‌های برند شیائومی با وجود قیمت مناسب دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند. برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T به بخش موبایل در دسته...

فروش اقساطی تبلت شیائومی

فروش اقساطی تبلت شیائومی
تبلت‌های شیائومی با طراحی و کارایی عالی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید اقساطی تبلت شیائومی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...