خرید قسطی مودم ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 01:20:18

برند ایسوس یکی از بهترین برندهای دنیا است که فعالیت خود را با طراحی و تولید مادربرد آغاز کرد. برای خرید اقساطی موئم ایسوس با قیمتی مناسب به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مودم ایسوس


معرفی مودم 

یکی از کالاهای مورد نیاز برای دنیای امروزی، مودم است‌. مودم‌ها یک محصول سخت افزاری می‌باشند که وظیفه دریافت و ارسال داده را به عهده دارند. این دستگاه‌ها، اطلاعات را از طریق اینترنت جا به جا می‌کنند. 

مودم‌ها به دو صورت داخلی و خارجی طراحی می‌شوند. مودم‌های داخلی در واقع همان چیپ‌هایی می‌باشند که در داخل گوشی هوشمند و یا لپتاپ شما قرار گرفته ‌است و اتصال شما را به داخل دنیای اینترنتی فراهم می‌آورد و مودم‌های خارجی که سخت افزاری بوده و فضای اینترنتی را برای دیگر دستگاه‌ها فراهم می‌آورد. 

در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی مودم ایسوس مطلع گردید. 

انواع مودم 

مودم‌ها انواع متفاوتی دارند که شامل مدل‌های ADSL, VDSL, WiMAX, 3 TD-LTE و TD-LTE می‌باشد که ما در اینجا قصد داریم از ویژگی‌های مودم ای دی اس ال برای شما بنویسیم، پس در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید اقساطی مودم ایسوس مطلع شوید. 

مودم ADSL 

یکی از کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین مودم در بین انواع مودم‌های دیگر، مودم‌های ای دی اس ال می‌باشند که به کمک پورت تلفن و سیم LAN به فضای مجازی اینترنتی متصل شده و داده‌ها را منتقل می‌کنند. 

این دستگاه دارای دو پورت خروجی می‌باشد که یکی مختص سیم تلفن است که پس از اتصال به شبکه تلفن و در ادامه شبکه ارائه دهنده اینترنت شما، وارد فضای اینترنتی می‌گردد و دیگری مختص وای فای می‌باشد. در ادامه این متن همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی مودم ایسوس مطلع گردید. 

مودم ایسوس 

از جدیدترین مودم‌های ایسوس می‌شود به مدل روتر ایسوس TD-LTE اشاره کرد. این مودم با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه می‌باشد و پورت USB جهت به اشتراک گذاری انواع اطلاعات دارد. این دستگاه دارای 4 پورت می‌باشد و یک درگاه برای اتصال USB دارد. 

همچنین این مودم 4 کلید در قسمت پشتی دارد که به ترتیب دکمه‌های خاموش روشن کردن دستگاه، خاموش روشن کردن وای فای، کلید ریست دستگاه و WPS است. دو آنتن داشته که قدرت آن‌ها 2dBi می‌باشد. 

به هنگام خرید این محصول، یک جعبه شامل دستگاه، یک عدد کابل شبکه RJ-45، دو عدد آنتن 9 دسی‌بل، آداپتور برق و به همراه تمام این تجهیزات، یک دفترچه راهنما برای اطلاع از بخش‌های مختلف دستگاه دریافت می‌کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی مودم ایسوس با خبر شوید. 

 مودم ایسوس 

این روزها به سبب افزایش قیمت دلار، بسیاری از کالاهای خارجی افزایش قیمت یافته‌اند و به همین سبب بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید یکجا و نقدی محصولات خود، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند. 

به همین منظور سایت قسطی کلاب شرایطی را فراهم آورده ‌است تا تمام مردم بتوانند با هر سطح از درآمدی که دارند، محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و با سود بسیار کم خریداری نموده و در طولانی مدت شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایند. 

به همین منظور، سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی را برای رفاه عموم مردم قرار داده‌ است. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی مودم ایسوس مطلع گردید. 

خرید اقساطی مودم ایسوس 

قسطی کلاب یک مرجع معتبر اینترنتی جهت فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که توانسته با قرار دادن شرایط فروش محصولات خود به صورت اقساطی، نیاز مشتریان بسیاری را برآورده سازد. 

در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما قادر خواهید بود به دو صورت بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات خود کرده و در طولانی مدت با سود بسیار پایین، شروع به بازپرداخت اقساط نمایید.

یکی از این روش‌های خرید به صورت اقساطی بای چک می‌باشد که در شرایط خرید به صورت بای چک می‌توانید به سه روش پرداخت چک، سفته یا کسر از حقوق کارمندی، محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس
جدیدترین محصول کمپانی اپل با طراحی و کاربری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو

خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو
آیا شما هم به دنبال خرید قسطی هدفون بی سیم لنوو هستید؟ برای خرید قسطی به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...