فروش یخچال اسنوا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:28:47

برند اسنوا با کیفیتی استثنایی جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. اگر شما تمایل به خرید اقساطی یخچال اسنوا دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره ببرید.


فروش یخچال اسنوا قسطی


معرفی شرکت اسنوا 

برند اسنوا یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در اصفهان شکل گرفته است و تا به امروز فروش بالایی را در ایران و کشورهای خاورمیانه تجربه کرده است. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا شما را مطلع سازیم. 

محصولات شرکت اسنوا 

این شرکت ایرانی، در ابتدای فعالیت خود، به ساخت محصولاتی نظیر اجاق گاز و کولر آبی می‌پرداخت و در ادامه فعالیت خود به ساخت محصولاتی نظیر اجاق گاز مبله و صفحه‌ای، یخچال، فریزر، تلویزیون، هود آشپزخانه، مایکروویو و دیگر محصولاتی از این قبیل پرداخت. 

این شرکت با استفاده از دانش و تجربه‌ای که در طی سال‌ها فعالیت مداوم خود در عرصه لوازم خانگی حاصل گردانیده، توانسته محصولاتی تولید کند که سبب ساز استقلال هر آنچه بیشتر ایرانیان به خود شده و تا حد بسیاری مردم را از وابستگی به شرکت‌های خارجی نجات بدهد.

 فعالیت شرکت‌هایی نظیر اسنوا، سبب استقلال بیشتر ایران و متکی بودن این کشور به خود می‌شود. در ادامه این متن با قسطی کلاب همراه گردید تا از شرایط خرید اقساطی یخچال اسنوا شما را مطلع سازیم. 

یخچال اسنوا 

برند اسنوا سازنده یخچال‌، فریزرهایی منطبق با تکنولوژی روز دنیا، با ظاهری بسیار مدرن وشیک می‌باشد. این شرکت با تولید انواع یخچال فریزر چون مدل‌های بالا پایین، ساید، دوقلو توانسته ‌است نیاز مشتریان بسیاری را برطرف کرده و با قیمت بسیار به صرفه و مناسبی که دارد، نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. 

اگر قصد خرید یخچال دارید و می‌خواهید یخچالی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کرده و از طرفی از کالای ایرانی حمایت کنید، می‌توانید از انواع یخچال‌های شرکت اسنوا در سایت قسطی کلاب دیدن نمایید. در ادامه این متن همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا شما را با خبر سازیم. 

شرکت قسطی کلاب 

قسطی کلاب، یک وب سایت اینترنتی می‌باشد که با قرار دادن شرایط خرید به صورت نقدی و اقساطی، توانسته ‌است نیاز بسیاری از مردم را پاسخگو باشد.

این شرکت در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی فعالیت می‌کند و توانسته با قرار دادن هر دو شیوه نقدی و اقساطی فروش، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. 

در شرایط خرید به صورت اقساطی می‌توانید به یکی از دو روش بای چک یا لیزینگ، محصول مورد نظر خود را از این سایت خریداری کرده و طی ده ماه شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید. 

خرید به صورت بای چک 

برای خرید اقساطی یخچال اسنوا بایستی بدانید که یکی از شیوه‌های پرداخت اقساطی در سایت قسطی کلاب، خرید به صورت بای چک می‌باشد. در این شرایط از خرید، تنها کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در ازای پرداخت چک، سفته و یا کسر از حقوق کارمندی خود، اعتبار به دست آورده و طی ده ماه شروع به باز پرداخت اقساط خود نمایید. 

برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال اسنوا ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. این شیوه از پرداخت مخصوص کسانی است که توانایی دادن چک یا سفته دارند و در غیر این صورت کارمند می‌باشند و می‌توانند به صورت سیستماتیک با کسر از حقوق خود، پرداخت قسط خود را انجام دهند. 

خرید به صورت لیزینگ 

برای خرید اقساطی یخچال اسنوا لازم است بدانید که یکی دیگر از شرایط پرداخت اقساطی، خرید به صورت لیزینگ می‌باشد. در شرایط خرید به صورت لیزینگ تنها کافی است پس از ثبت نام در سایت قسطی کلاب، اعتبار خود را به یکی از دو شرکت پارسیان یا فرازاندیشان ارائه داده و پس از تایید شدن توسط یکی از این دو شرکت، محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و طی ده ماه شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید. 

ناگفته نماند که برخلاف شیوه بای چک که سقفی ندارد، این شیوه از پرداخت دارای سقف اعتبار می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرف شویی سامسونگ

خرید قسطی ماشین ظرف شویی سامسونگ
یکی از بهترین وسایل برقی در آشپزخانه ماشین ظرفشویی است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی سامسونگ به بخش ماشین ظرفشویی در...

خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک

خرید قسطی صندلی اتومبیل کودک
برای ایمنی کودکان شما در ماشین، بهترین روش استفاده از صندلی‌های نگه‌دارنده کودک می‌باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید شده‌اند. برای ...