گوشی شیائومی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 23:42:37

برند شیائومی از جمله برندهای موفق چینی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را در چین و دیگر کشورهای دنیا به دست آورده است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی شیائومی قسطی


گوشی‌های شیائومی 

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که در سال‌های اخیر در کشور چین و دیگر کشورها طرفدارن بسیاری پیدا کرده است. در ادامه به معرفی یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده این برند می‌پردازیم. 

گوشی شیائومی مدل پوکو F2 پرو 

این گوشی فوق‌العاده در ماه می سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و ابعادی معادل 8.9*75.4*163.3 میلی‌متر مکعب دارد. در حدود 219 گرم نیز وزن دارد. بدنه زیبای این گوشی از جنس آلومینیوم است و در قسمت پشت و جلو نیز از شیشه گریلا گلاس 5 استفاده شده و زیبایی بی‌نظیری به آن بخشیده است. در این گوشی قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت وجود دارد. 

نمایشگری با قابلیت تایپ رویایی 

صفحه نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی هوشمند دارای صفحه‌ای خازنی و لمسی از نوع سوپر آلموند است که با رزولوشن 2400*1080 پیکسل در حدود شانزده میلیون رنگ در صفحه نمایش می‌دهد. نسبت تصویر به صورت 9 به 20 است. این صفحه دارای لایه حفاظتی گلس گوریلا است. براق نیست و برای تایپ شما بسیار بهینه است. 

پردازنده‌ای با قدرت استثنایی 

تراشه هفت نانو متری به کار رفته در این گوشی همراه، از نوع کوآلکام SM8250 اسنپدراگون 865 است و در آن از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده شده است که از 8 هسته با مشخصات یک هسته کریو 858 با فرکانس 1.804 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.423 گیگاهرتز و چهار هسته 2.84 گیگاهرتز تشکیل شده است.

 حافظه گرافیکی این سیستم نیز از نوع آدرنو 650 است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی از پردازشگرهای فوق حرفه‌ای بهره‌مند شوید. 

حافظه‌ای تمام نشدنی 

این کالای ناب در مدل 128 گیگابایتی با رم داخلی 6 گیگی LPDDR4X و در مدل 256 گیگابایتی با رم داخلی 8 گیگی LPDDR5 ارائه شده است. با وجود این حافظه‌های ایده‌آل هیچ شکافی برای قرارگیری کارت‌های حافظه اضافی در این دستگاه جاسازی نشده است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی تمامی خاطرات خود را ذخیره سازید. 

عکاسی حرفه‌ای 

این اسمارت فون 4 دوربین منحصر به فرد در پشت دستگاه دارد که شما را برای حرفه‌ای عکاسی کردن توانا می‌سازد. ترکیب این چهار دوربین سنسور گسترده 64 مگاپیکسلی سونی، سنسور تله فوق زاویه دید 13 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو، سنسور عمق عکس‌های شما را بی‌نظیر و هنری می‌کند. دوربین‌ها با قابلیت 1080P ,1080P ,4K ,8K و دوربین سلفی نیز از نوع موتور پاپ آپ و گسترده با قابلیت p1080 و p720 است. 

در این دوربین قابلیت‌هایی مثل تصحیح عکس گروهی، علامت سفارشی، تنظیم حالت تیرگی پس زمینه حالت پرتره، مسیرهای نوری، هوش مصنوعی در روشنایی استودیو و عکس‌های با وضوح بالا، قابلیت برخورداری از فلش تون دوگانه و قالب پانوراما به جذابیت عکاسی شما اضافه می‌کند.

موسیقی حرفه‌ای 

این گوشی فوق‌العاده از بلندگوهای صوتی، جک 3.5 میلی‌متری، با قابلیت صدای 192 کیلوهرتز و 24 بیتی برخوردار است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی لذت داشتن یک استریو را حس کنید. 

درگاه‌ها و امکانات طلایی 

این گوشی از امکاناتی مثل وای‌فای، وی‌لن، هات‌اسپات، بلوتوث، NFC,GPS، مادون قرمز، USB نوع C و 2 بهره‌مند است، ولی دارای رادیو نیست. 

تجهیزات 

این گوشی هوشمند، قابلیت‌هایی مثل سنسور اثر انگشت نوری در صفحه نمایش، سنسور مجاورت، فشارسنج، شتاب‌سنج، ژیروسکوب و قطب‌نما دارد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی همه تجهیزات شگفت‌انگیز را یکجا داشته باشید. 

باتری ماندگار 

دارای باتری لیتیومی غیرقابل تعویض با قدرت 4700 میلی‌آمپر ساعت است که در مدت زمان 63 دقیقه به حداکثر شارژ خود می‌رسد و با گذرگاه 3USB به شارژر متصل می‌شود. 

سیستم عامل 

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید 10 و MIUI 11 سازگار است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی لبخند را برای خود به ارمغان آورید. 

تنوع رنگ 

این محصول در رنگ‌های شیک نئون آبی، فانتوم سفید، بنفش براق و سایبر خاکستری عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشی شیائومی شیک و ثروتمند جلوه کنید. 

گوشی شیائومی قسطی 

برای خرید این کالای دیجیتال شگفت‌انگیز به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و نسبت به خرید نقدی و یا قسطی این کالا اقدام نمایید. برای خرید به صورت غیر نقدی باید از از این وبسایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، بای چک و یا لیزینگ پارسیان سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون وی مودا

خرید اقساطی هدفون وی مودا
همیشه در جامعه تعدادی افراد وجود داشته اند که به آهنگ و موسیقی علاقه خاصی داشته اند و همواره در پی دستگاهی برای پخش موسیقی و گوش دادن به آن بوده ...

دیجیتال کالا

دیجیتال کالا
چند سال پیش اگر به نسل گذشته می گفتید که شما می توانید از طریق کامپیوتری که در منزل دارید به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و کالای مورد نیاز...