تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/6 07:38:07

تبلت‌های سامسونگ جز برترین تبلت‌های دنیا می‌باشد که دارای بالاترین کیفیت و جذاب‌ترین طراحی است. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت سامسونگ


کمپانی مدرن سامسونگ 

شرکت سامسونگ، یک شرکت کره‌ای می‌باشد، این شرکت در ابتدا، فعالیت خود را با هدف انجام فعالیت‌های تجاری آغاز کرد. این شرکت کره‌ای، در زمینه‌هایی چون خرده فروشی، مواد غذایی و منسوجات فعالیت خود را آغاز کرد و با پیشرفت روز به روز خود در زمینه صنعت، به دیگر فعالیت‌ها چون خدمات بیمه، کشتی سازی، ساختمان سازی روی آورد. 

در نهایت با پیشرفت تکنولوژی در سطح جهانی، این شرکت نیز مانند تعداد زیادی از شرکت‌های موفق دیگر در عرصه تجارت، به طراحی و تولید محصولات الکترونیکی روی آورد. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ مطلع گردید. 

تقسیم شرکت به چهار بخش 

شرکت سامسونگ در دهه ۹۰ میلادی پس از موفقیت‌های زیادی که به دست آورد، توانست فعالیت‌های خود را تقسیم کرده و شرکت را به چهار بخش مجزا از هم تبدیل گرداند. 

از جمله این چهار بخش می‌توان به گروه سامسونگ، shinsegae، گروه سی جی و هندسول نام برد. لازم به ذکر است که از موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت سامسونگ گروپ می‌توان به سامسونگ الکترونیکس اشاره کرد که از نظر موفقیت و درآمدزایی، از سه گروه دیگر بسیار بالاتر است. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید اقساطی تبلت سامسونگ مطلع گردید. 

محصولات شرکت سامسونگ 

همانطور که پیش‌تر گفتیم، شرکت سامسونگ یک شرکت تجاری در زمینه‌های مواد غذایی، منسوجات، ارائه خدمات بیمه، ساختمان‌سازی، کشتی‌سازی و دیگر زمینه‌های تجاری از این قبیل می‌باشد. 

بعدها این شرکت وارد عرصه طراحی و تولید لوازم خانگی مصرفی و همچنین محصولات الکترونیکی شد. از جمله محصولات الکترونیکی این شرکت می‌توان به طراحی و ساخت گوشی موبایل هوشمند، تبلت، لپ تاپ، کامپیوترهای شخصی، ساخت تلویزیون‌های هوشمند و اینترنتی و دیگر محصولاتی از این جمله اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ مطلع گردید. 

تبلت هوشمند 

تبلت‌ از لوازم پرکاربرد در زندگی روزانه است که مختص استفاده برای افرادی می‌باشد که ضمن نیاز به اینترنت، امکان خرید سیستم‌های شخصی را نداشته و برای مطالعه به دستگاه‌هایی نیاز دارند که از اندازه معمولی گوشی‌های همراه بزرگ‌تر هستند.

شما می‌توانید به راحتی به فعالیت‌هایی چون تماشای فیلم، مطالعه کتاب، جستجو در شبکه، تایپ مطالب و دیگر فعالیت‌هایی از این دست بپردازند. در ادامه این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید اقساطی تبلت سامسونگ مطلع گردید. 

خرید تبلت سامسونگ 

از جدیدترین تبلت‌های ساخته شده به دست کمپانی سامسونگ می‌شود به تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB A 10.1 2019 LTE SM- T515 با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی آن اشاره کرد.

این تبلت همانطور که پیش‌تر گفته شد توسط شرکت سامسونگ که یک شرکت کره‌ای می‌باشد ساخته شده ‌است و از نظر طراحی ظاهری و سیستم پردازنده، بسیار قوی عمل کرده‌ است. 

این مدل از تبلت سامسونگ دارای ظرفیت ۳۲ گیگابایتی می‌باشد و دارای قابلیت‌هایی چون رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می‌باشد. بازه اندازه صفحه نمایشگر آن بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ است. در ادامه مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ مطلع گردید. 

خرید اقساطی تبلت سامسونگ از سایت قسطی کلاب 

همانطور که می‌دانید، قسطی کلاب یک سایت اینترنتی می‌باشد که با فروش ویژه محصولات خود به صورت نقدی و نیز اقساطی، توانسته ‌است بسیار خوب بدرخشد.

در شرایط خرید اقساطی، مشتریان می‌توانند در این وب سایت ثبت‌نام کرده و پس از دریافت اعتبار از سمت سایت قسطی کلاب، به دو صورت بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. 

در شرایط خرید به وسیله بای چک، شما می‌توانید در طی پرداخت چک، سفته و کسر از حقوق کارمندی خود، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید و در روش خرید به وسیله لیزینگ قادر خواهید بود تا سقف ۱۰ میلیون تومان از سمت قسطی کلاب اعتبار در یافت کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر

خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر
برند ایسر جز محبوب‌ترین برندهای دنیا است که به طراحی و تولید لپ تاپ می‌پردازد. برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسر به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی
یکی از گوشی‌های متفاوت و جذاب شیائومی مدل 12 شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...