خرید نقدی سامسونگ A50

تاریخ انتشار:
1403/2/15 08:36:24

برای خرید تلفن همراه بهتر است به دنبال یک برند معتبر و شناخته شده باشید. پیشنهاد ما برای شما، خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 می‌باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید نقدی سامسونگ A50

اهمیت خرید نقدی گوشی سامسونگ A50 

سامسونگA50 دستگاه گوشی موبایل هوشمندی است که به دنبال آن می‌گردید. تمام روز و شب را با یک باتری با ظرفیت بالا، ماندگار و قدرت شارژ سریع سپری کنید. 

لحظات زندگی را به روشی که می‌خواهید با دوربین چند لنز سامسونگ A50 به یاد بیاورید، ثبت کنید و لذت و سرگرمی خود را با نمایشگر بی نهایت 6.4 اینچی که نمای واضح و جذابی را به شما ارائه می‌دهد، افزایش دهید. جهت خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

زندگی بهتر با سامسونگ A50 

مهارت‌های عکاسی خود را به سطوح بالا برسانید. A50 از یک دوربین سه گانه بهره می‌برد تا در واقع عکس‌های شما از یکدیگر متمایز شود. با قابلیت فوق‌العاده تقویت نور، لنز عمق و لنز  Ultra Wid، می‌توانید هر لحظه را همانطور که می‌بینید، هر کجا که هستید، روز یا شب ثبت نمایید و به لطف دوربین جلوی 25 مگاپیکسلی، سلفی‌های زیبایی را نیز خواهید داشت. از کوچکترین جزئیات لذت ببرید!

با نمایشگر 6.4 اینچی FHD + Super AMOLED، هیچ چیزی از چشم شما مخفی نمی‌ماند. زیرا سامسونگ A50 تصاویر و فیلم‌های شما را با رنگ‌های درخشان و کنتراست بالا به نمایش می‌گذارد. به منظور استقبال بی نظیر مردم از کوشی های سامسونگ، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 را امکان پذیر کرده است.

هرچقدر که می‌خواهید با این دستگاه فعالیت کرده و مسیر خود را ادامه دهید. با یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعت، سامسونگ A50 شما را یاری می‌کند و اگر نیاز به شارژ مجدد داشتید، این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. 

به مهم ترین سرمایه تان یعنی زمان احترام بگذارید! ایمن تر از همیشه بمانید. سامسونگ A50 دارای بسیاری از فناوری های امنیتی درجه یک است، به این معنی که شما و فقط شما و تاکید می‌کنیم فقط شما می‌توانید به دستگاه خود دسترسی پیدا کنید. 

حریم خصوصی خود را خصوصی نگه دارید. یک سنسور اثر انگشت برای دسترسی سریع، آسان و امن به صفحه نمایش تعبیه شده است. وبسایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 را با تخفیفات ویژه ای امکان پذیر کرده است.

توضیحات تکمیلی برای خرید سامسونگ A50 

سامسونگ A50 از نمایشگر 6.4 اینچی با کیفیت Full HD + 1080x2340 پیکسل Super AMOLED Infinity U بهره می‌برد. در این سیستم از یک پردازنده هشت هسته‌ای SoC استفاده می شود، این گوشی با حافظه رم 4، همراه با 64 گیگابایت حافظه در دسترس خواهد بود. این تلفن همچنین از کارت های  microSD تا حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ A50 به روزرسانی بزرگی برای تنظیم دوربین عقب دست یافته است. دوربین اصلی در حال حاضر دارای رزولوشن 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0، به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با دید 123 درجه و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. ناگفته نماند که شرایط خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 در سایت قسطی کلاب مهیا شده است.

این گوشی دارای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی است که دیافراگم f/ 2.0 دارد. سامسونگ A50 از ویژگی‌های تثبیت کننده فیلم Super Steady برخوردار است که در سری Galaxy سامسونگ S10 شاهد آن بودیم . اما این تنها در وضوح تصویر Full HD و با دوربین زاویه دید گسترده کار می‌کند. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 از قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت های فروش آنلاین می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی، کالاهای خود را به روش می‌رساند. با خرید نقدی از قسطی کلاب، تخفیفات بی نظیری شامل حال شما خواهد شد. 

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب لازم است، اعتبار سنجی سایت را تکمیل کنید و چک یا سفته به فروشگاه قسطی کلاب تحویل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 از قسطی کلاب، لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی

خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی nova 5t

خرید اقساطی گوشی nova 5t
یکی از بهترین گوشی‌های جدید هوآوی با طراحی بی‌نظیر و زیبا وارد بازار ایران شده است. برای خرید اقساطی گوشی nova 5t به بخش...