خرید قسطی اتو بخار آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:11:02

اتو بخار یکی از لوازم محبوب و دوستداشتنی خانم‌های خانه است که با کمک آن تمامی لباس‌ها همیشه زیبا و مرتب به نظر می‌رسند. برای خرید اقساطی اتو بخار آریته به بخش لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی اتو بخار آریته


آشنايی با برند آريته 

آريته یکی از موفق ترین برندهای ایتالیایی است که از شهر زیبای فلورانس شروع به فعالیت کرده است. یکی از خصوصیات مهم در طراحی محصولات آریته، نوآوری‌های به کار رفته در محصولات آن است. آریته شرکتی پویا در زمینه تولید محصولات خانگی الکتریکی است. 

رضایت مشتریان، اهميت در طراحی با توجه به نیاز خواسته شده توسط مشتريان، تغییرات مداوم و پويا، استفاده از بهترین منابع و امکانات تحقیق و توسعه، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های مدرن و سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، از ويژگی‌های اين برند شناخته شده است. 

یکی از محصولات تولیدی این کارخانه، اتوی بخار است. در ادامه به معرفی چند محصول از اتوهای بخار آریته پرداخته می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار آریته صاحب یک کالای نفیس شوید. 

اتو بخار ۲۲۰۰ وات آریته مدل ۶۲۴۳ 

طراحی، ظرافت و ویژگی‌های سطح بالای مدل ۲۶۴۳ آن را نسبت به مدل‌های دیگر متمایز می‌کند. این اتو به لطف صفحه سرامیکی دو جهت و توان ایده‌آلش، اتوکردن حرفه‌ای را سرعت بخش و موثر می‌کند. 

تجهیزات آن شامل مخزن ۳۲۰ میلی‌لیتری، دسته نرم لمسی ارگونومیک، سیستم قوی اتوکشی، سیستم ضد افتادگی و سیستم ضد آهک تکمیل است. این اتو با ضروری‌ترین و قدرتمندترین خصوصیات، به انتظارات کاربران پاسخ کافی را می‌دهد. با خرید اقساطی اتو بخار آریته یک اتوی پیشرفته خریداری نمایید. 

خصوصیات فنی و مشخصات محصول 

این محصول، دارای عملکرد خشک و بخار است. بخار عمودی تولید می‌کند. قابلیت تنظیم بخار و شات بخار را دارد. عملکرد تمیزی خودکار، عملکرد ضد قطره و ضد آهک را دارد. دارای فنجان اندازه‌گیری ۵۰ میلی لیتری است. 

قابلیت انتشار بخار ۲۸ گرم در یک دقیقه را دارد. بخار ۱۴۴ گرمی را در یک دقیقه شلیک می‌کند. کابل دو متری دارد. طول اتو 30.5 سانتی‌متر است. عرض محصول برابر با ۱۴ سانتی‌متر و ارتفاع آن 1405 سانتی‌متر است. این محصول ۱.۱۲ کیلوگرم وزن دارد. با خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار آریته لباس‌هایی پاکیزه و مرتب به تن کنید. 

اتو بخار ۲۴۰۰ دولوکس مدل ۶۲۱۶ 

این اتوی بخار، عملکردی حرفه‌ای دارد. صفحه سرامیک نوآورانه آن از پارچه محافظت می‌کند. گرما را به صورت مناسبی انتشار می‌دهد. توان مصرفی ۲۴۰۰ وات، سیستم تنظیم بخار، سیستم قدرت بخار، دستگاه ضد قطره، مکانیسم خود تمیز کن، سیستم ضد آهک و این اتو را نسبت به اتوهای دیگر برتری داده است. 

طول این محصول 30 سانتی‌متر، عرض آن ۱۲ سانتی‌متر و ارتفاع این محصول ۱۴ سانتی‌متر است. وزن ۱.۳۲ کیلوگرمی دارد. قطعات ظروف آن نیز ۶۳۰۰ می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی اتو بخار آریته در قسطی کلاب فراهم شده است. 

اتو بخار ۲۲۰۰ واتی آریته مدل ۶۲۱۴ 

این اتو بخار کاربردی با پرکردن آسان افقی، یک دستگیره ارگونومیک، توان خروجی ۲۰۰۰ وات، تخته سنگ کشویی و آهن ضد زنگ، اتو زدن راحت و کارآمد را تضمین می‌کند. 

مشخصات این محصول شامل صفحه فولادی ضد زنگ، قدرت تنظیم بخار، پر کردن افقی، سیستم خود تمیز کن، قدرت بخار عمودی برای اتو کردن لباس‌های آویز است. 

طول این محصول ۳۰ سانتی‌متر عرض آن ۱۱ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۴ سانتی‌متر است. وزن این محصول ۱.۳۶ کیلوگرم است. با خرید نقدی یا اقساطی اتو بخار آریته توجه همه را در مهمانی به سمت خود جلب کنید! 

خرید قسطی اتو بخار آریته 

شما می‌توانید این محصول فوق‌العاده را از سایت معتبر قسطی‌کلاب خریداری نمایید .خرید شما می‌تواند به صورت نقدی و یا اقساطی انجام شود. در صورت نیاز به خرید قسطی از یکی از دو روش استفاده از بای‌چک و یا لیزینگ استفاده نمایید.

با خرید از بای چک، تمامی فیلدهای موجود در سایت بای‌چک را دقیق و کامل پر کنید. در انتها با نوشتن کد امنیت، بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کد پیگیری به شما ارسال می‌شود.

این کد همان کد ملی است که فرد درخواست دهنده، برای پیگیری سفارش ثبت نموده است. پیشنهاد ما به شما استفاده از خرید اقساطی اتو بخار آریته در قسطی کلاب است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما

خرید قسطی لباس شویی پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است. اگر قصد خرید قسطی لباس شویی پاکشوما را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی اتو ایستاده فیلیپس

خرید اقساطی اتو ایستاده فیلیپس
برند فیلیپس یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی اتو ایستاده فیلیپس به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...