فروش اقساطی تلویزیون tcl

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:00:11

برند تی سی ال برترین تلویزیون‎‌ها با قیمتی مناسب را به بازار ارائه داده است. برای خرید اقساطی تلویزیون tcl به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی تلویزیون tcl


معرفی تلویزیون TCL

تلویزیون در چند دهه اخیر از ضروریات زندگی در سراسر جهان بوده است به طوری که حتی با وجود ظهور و رشد انواع رسانه‌ها و ابزار ارتباطی، تلویزیون توانسته است تا جایگاه خود را در خانه ها و در میان خانواده‌ها حفظ کند. 

شاید مهمترین دلیل آن گرد هم آوردن اعضای خانواده و صفحه نمایش بزرگ آن به نسبت گوشی و تبلت و لپ تاپ باشد. همچون سایر نقاط جهان، در ایران نیز ده‌ها برند تلویزیون موجود است که اخیرا خرید قسطی تلویزیون tcl فراهم گردیده است. شرکت چینی تی سی ال تولید کننده انواع لوازم خانگی می‌باشد که یکی از مطرح ترین تولیدات آن در جهان تلویزیون است. 

این شرکت جزو 10 شرکت برتر در چین بوده و در فروش انواع تلویزیون در جهان رتبه قابل توجهی دارد. تی سی ال در حال حاضر حدود 30 نوع تلویزیون تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند که در ادامه به بررسی برخی از مهمترین آنها می‌پردازیم. 

بررسی انواع تلویزیون‌های تی سی ال

تلویزیون‌های تی سی ال در انواع LCD و LED تولید شده‌اند؛ همچنین این محصولات در سایزهای مختلف موجود هستند که اندازه‌های 43 اینچ و 52 اینچ جزو پر فروش‌ترین‌های تی سی ال محسوب می‌شوند. در ادامه به بررسی جزئیات چند مدل از پر فروش‌ترین محصولات تی سی ال در ایران می‌پردازیم. برای خرید اقساطی تلویزیون tcl به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدل 43S6500 

دو عدد ابتدای مدل در تلویزیون‌های تی سی ال بیانگر سایز صفحه نمایش تلویزیون است که در این مدل 43 اینچ است. کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا از مهمترین ویژگی‌های این مدل از تلویزیون است. وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و دارا بودن HDR باعث این کیفیت رنگ و وضوح شده است. با خرید قسطی تلویزیون tcl از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این تلویزیون Full HD و هوشمند است. از سیستم عامل اندروید نسخه 9 پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است. از دیگر خصوصیات این تلویزیون هوشمند مجهز بودن به Timeshift و همچنین امکان ذخیره برنامه‌های در حال پخش است. این تلویزیون دارای درگاه USB است و می‌توانید در آن به تماشای انواع فایل های صوتی و تصویری و عکس بپردازید. 

مدل 43D3000i 

مهمترین مشخصه این مدل، سیستم صوتی بسیار پیشرفته آن است. سیستم صوتی دالبی و سه بعدی این تلویزیون برای دوستداران سیستم صوتی با کیفیت گزینه ایده آل است؛ همچنین در کنار صدا، کیفیت تصویر آن نیز همچون مدل قبلی بسیار بالا می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون tcl به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مدل 55P8S 

این مدل در میان تلویزیون‌های 55 اینچی تی سی ال از بالاترین محبوبیت برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون از کیفیت Ultra HD 4K برخوردار است که دارای وضوح تصویری 4 برابر تلویزیون های Full HD است.

این تلویزیون هوشمند بوده و قابلیت اتصال به Wi-Fi و LAN را نیز دارد. حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است و با توجه به داشتن بلوتوث می تواند به اسپیکرهای وایرلس نیز متصل شود. برای خرید قسطی تلویزیون tcl به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی تلویزیون tcl

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب محلی برای خرید نقدی و اقساطی انواع لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی و دیجیتال است. فروش قسطی تلویزیون TCL نیز در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت تلویزیون مورد علاقه خود را انتخاب و نسبت به خرید نقدی یا خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال اقدام کنید.

بسته به اندازه و مشخصات تلویزیون قیمت تلویزیون‌های تی سی ال دامنه گسترده‌ای را شامل می‌شود که برای هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند مناسب باشد. علاوه بر این، خرید اقساطی تلویزیون tcl در قسطی کلاب، شرایط خرید را برای شما آسان تر نیز می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

توستر اقساطی

توستر اقساطی
ز جمله ابزارهای کاربردی و مناسب که برای تست و برشته کردن نان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، توستر اقساطی می باشد. این وسیله از گذشته های دور ...

خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس

خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس
برند جی پلاس با ارائه بهترین محصولات خانگی توجه همه ایرانیان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس با ...