فروش اقساطی تلویزیون دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 18:46:41

برند دوو با شروع جشنواره بهاره محصولات خود را با قیمتی مناسب به فرئش می‌رساند. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی تلویزیون دوو

بررسی تلویزیون دوو

خرید قسطی تلویزیون دوو یکی از جدیدترین خدمات نمایندگی‌ها و سایت‌های آنلاین محصولات دوو می‌باشد. شرکت دوو جزو شرکت‌های پیشتاز در تولید انواع لوازم خانگی الکترونیک است. در سال 1967 صنعت دوو (DAEWOO) در کره جنوبی تاسیس شد. شرکت دوو در 45 سال گذشته به طور پیوسته محصولات خود را گسترش داده و رشد بی وقفه‌ای در بازارهای بین‌المللی داشته‌اند. تجارت خود را با سخت کوشی، مسئولیت پذیری و فناوری روز گسترش داده است.

نمایندگی‌های دوو بهترین خدمات را در مرحله اول برای فروش نقدی تلویزیون و در مرحله بعد برای خرید اقساطی تلویزیون دوو در نظر می‌گیرند. هدف این نمایندگی‌ها فروش بیشتر و جلب رضایت مشتریان است.

تلویزیون های دوو بهترین انتخاب

تلویزیون با برند دوو از مشهورترین و قدرتمندترین برندها در بازار است. برند دوو به دلیل کیفیت و فناوری روز سال‌ها است در بازارهای داخلی و خارجی جای خود را پیدا کرده است.

تلویزیون‌های نسل جدید دوو هوشمند (SMART) هستند. قابلیت اندرویدی و نصب نرم افزار، قابلیت اتصال به شبکه اینترنت و نمایش تصویر و فیلم به صورت سه بعدی از مزیت‌های تلویزیون دوو می‌باشند. در ساخت آنها از پردازنده‌های قوی استفاده شده که کیفیت تصویر را بهبود بخشیده است. با بیان این ویژگی‌های منحصر به فرد با اطمینان کامل اقدام به خرید نقدی یا خرید قسطی تلویزیون دوو نمایید. 

انواع مدل های تلویزیون دوو 

چند نمونه از بهترین تلویزیون‌های دوو و ویژگی‌های آنها را برای شما نام می‌بریم:

1- DUHD-49H7000-DPB: نمایشگر 45 اینچی، گوشه و کناره‌ها تخت و باریک

2- DLE-55H1800-DPB: نمایشگر 55 اینچی، قرار گرفتن اسپیکرها در پشت صفحه نمایش

3- DLE-43H1800-DPB: نمایشگر 43 اینچی، قیمت مناسب تر نسبت به دیگر مدل‌ها

4- DLE-50H2200-DPB: نمایشگر 55 اینچی، گران ترین مدل، بلندگوهای قدرتمند

5- DLE-43K4300: نمایشگر 43 اینچی، صفحه نمایش تخت و چشم نواز، کیفیت FULL HD

6- DLE-50H1800NB: نمایشگر 50 اینچی، پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویری و صوتی

همه این مدل‌ها در کیفیت تصویر و صدا منحصر به فرد می‌باشند. تمامی مدل‌های ذکر شده را به صورت نقدی می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز خریداری نمایید. همچنین این نمایندگی‌ها شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی تلویزیون دوو برای همه افراد فراهم می‌کنند.

تلویزیون دوو (SMART)

زمانی که قصد خرید قسطی تلویزیون دوو دارید به ویژگی‌ها و کیفیت آن توجه نمایید. یک تلویزیون خوب باید دارای HDR ( دامنه دینامیکی بالا) بالایی باشد، این ویژگی کیفیت نور، رنگ و کنتراست بالا را برای تصویر ارائه می‌دهد.

نسل جدید تلویزیون‌های دوو 4K هستند که قابلیت های ویژه ای نسبت مدل‌های دیگر دارند. تعداد پیکسل‌ها در این تلویزیون‌ها 4 برابر بیشتر از مدل FULL HD است.  

تلویزیون‌های نسل جدید دوو طراحی زیبا و منحصر به فردی دارند. بیشتر آنها دارای گیرنده دیجیتال و راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها می‌باشند. امکان ضبط تصویر بر روی حافظه جانبی وجود دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو با این ویژگی‌ها می‌توانید به نمایندگی‌های فروش و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید.

فروش اقساطی تلویزیون دوو

امروزه تجارت الکترونیک به عنوان یکی از شیوه‌های پرطرفدار و بی‌نظیر در فروش محصولات به صورت آنلاین مورد توجه قرار گرفته است. سایت قسطی کلاب از معتبرترین و بزرگترین سایت‌های فروش آنلاین لوازم خانگی در کشور است. هدف سایت قسطی کلاب فروش بهترین محصولات از برندهای معروف بین المللی است. محصولات دوو یکی از این برندهای معروف می‌باشد.

سایت کلاب خرید قسطی تلویزیون دوو و دیگر برندها را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. با خرید اقساطی تلویزیون دوو از سایت قسطی کلاب صاحب یک تلویزیون هوشمند با برند دوو شوید.

فروش قسطی تلویزیون در سایت قسطی کلاب به دو صورت قابل انجام است. روش اول پرداخت آنلاین است، با مراجعه به پنل خود محصول مورد نظر را انتخاب و هزینه را آنلاین پرداخت می‌کنید. روش دوم پرداخت قسط اول است که در هنگام تحویل توسط همکاران ما درب منزل دریافت می‌شود. جهت آگاهی بیشتر از شرایط فروش قسطی تلویزیون می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی

ماشین لباسشویی پاکشوما اقساطی
برند پاکشوما با پیشرفتی شگفت انگیز بر سر زبان‌های مردم افتاده است و به دلیل استفاده ار فناوری روز فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید ...

خرید اقساطی بخارشوی

خرید اقساطی بخارشوی
بخارشوی ها از بخار آب و مواد شوینده برای شست و شو و ضد عفونی کرده وسایل مختلفی مانند فرش، موکت، سطوح مختلف مانند مبلمان، راه پله و غیره مورد استفاده می ک