خرید قسطی تیبا 2 پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 14:48:19

یکی از خودروهای معروف سایپا تیبا نام دارد که فروش بالایی را تجربه کرده است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی تیبا 2 پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تیبا 2 پلاس


طراحی ظاهری تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس در اواسط آبان ماه 98 به بازار عرضه شده است و فیس لیفت خودرو تیبا 2 می‌باشد؛ ولی با این حال، تفاوت‌های بسیار کمی میان این دو خودرو مشاهده می‌شود و سازندگان تنها به اضافه کردن برخی از آیتم‌ها به این خودرو اکتفا کرده‌اند. این اتومبیل از نمای جلویی شباهت‌های زیادی را به تیبا 2 دارد و قرار گرفتن یک دیفیوزر برای سپر جلویی تیبا 2 پلاس موجب متمایز شدن آن از تیبا 2 شده است. 

همچنین، طراحان از یک دیفیوزر دیگر در ساخت سپر عقبی خودرو نیز استفاده کرده‌اند و این مورد تمایل مشتریان برای خرید قسطی تیبا 2 پلاس را افزایش داده است.

تیبا 2 پلاس برخلاف مدل قدیمی‌تر این خودرو به یک ریل سقفی نیز مجهز است و به غیر از این موارد تفاوت‌های دیگری در ظاهر این دو اتومبیل دیده نمی‌شود، ولی نمی‌توان از این نکته غافل شده که این تغییرات تاثیر خوبی را بر روی ظاهر تیبا 2 پلاس گذاشته‌اند و موجب افزایش زیبایی این اتومبیل شده‌اند. 

فضای کابین این خودرو برخلاف فضای کابین تیبا 2 از کیفیت بهتری برخوردار است و استفاده از الگوهای جدید‌تر برای ساخت پنل مرکزی تیبا 2 پلاس و قرار گرفتن یک مانیتور در قسمت میانی پنل این خودرو به خوبی جواب داده و میزان فروش قسطی خودرو تیبا 2 پلاس را افزایش داده است.

بطور کلی، نمی‌توان از عبارت فیس لیفت برای معرفی تیبا 2 پلاس استفاده کرد زیرا تغییرات ایجاد شده در این خودرو بسیار ناچیز و محدود هستند و این مسئله بر روی خرید اقساطی تیبا 2 پلاس توسط مردم تاثیر منفی گذاشته است. 

مشخصات فنی تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس از نظر مشخصات موتور تفاوتی را با تیبا 2 ندارد و در ساخت این خودرو نیز از یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر استفاده شده و این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار انرژی در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و استفاده از این موتور باعث شده است تا شتاب 0 تا 100 تیبا 2 پلاس در حدود 14 ثانیه باشد.

 همچنین، حداکثر سرعت این خودرو همچون تیبا 2 در حدود 190 کیلومتر در ساعت است و استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون باعث شده است تا رانندگی با تیبا 2 پلاس بسیار آرامش بخش و دلچسب باشد. 

خودروسازی سایپا در فرایند ساخت این اتومبیل از یک گیربکس 5 دنده دستی استفاده کرده است و میزان مصرف سوخت اتومبیل تیبا 2 پلاس در حالت ترکیبی و بدون در نظر گرفتن شرایط جاده برابر با 6.5 لیتر به ازای طی کردن مسافتی در حدود 100 کیلو‌متر عنوان شده است. بنابراین، چنانچه به دنبال خرید یک خودروی کم مصرف هستید، خرید قسطی تیبا 2 پلاس اقدام هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. 

امکانات رفاهی و ایمنی تیبا 2 پلاس

تیبا 2 پلاس از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز تفاوت‌های بسیار اندکی را با تیبا 2 دارد و مجهز بودن تیبا 2 پلاس به مانیتور مرکزی و صندلی‌های چرمی تنها تفاوت‌های این خودرو با مدل قدیمی‌تر هستند.

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به مواردی همچون: رینگ‌های اسپرت، قفل مرکزی، ترمز‌های دیسکی برای محور جلو، سیستم ترمز ABS، ریل‌های سقفی، کفپوش‌های فابریک، سنسور دنده عقب و مانیتور مرکزی اشاره کرد و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، این خودرو همچون سایر تولیدات و محصولات سایپا از نظر امکانات رفاهی بسیار ضعیف عمل کرده است. با این حال، با پرداخت چنین قیمتی نمی‌توان اتومبیل بهتری را خریداری کرد و خرید اقساطی تیبا 2 پلاس همچنان گزینه مناسبی برای مردم می‌باشد.   

کدام مجموعه بهترین انتخاب برای خرید قسطی تیبا 2 پلاس می‌باشد؟ 

بدون تردید قسطی کلاب بهترین گزینه برای خرید اقساطی تیبا 2 پلاس می‌‌باشد و این مجموعه از سابقه و اعتبار بسیار زیادی در زمینه فروش قسطی خودرو برخوردار است. 

مجموعه قسطی کلاب آماده است تا اتومبیل مورد نظر شما را با بهترین شرایط و به صورت نقد و اقساط به شما عزیزان ارائه دهد و تاکنون افراد بسیاری از خدمات این مجموعه برای خرید وسایل نقلیه شخصی استفاده کرده‌اند و شما نیز می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک
یکی از بهترین مدل‌های خودرو در ایران کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه...

خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315

خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315
امروز قصد داریم در مورد یکی از بهترین خودروهای چینی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی خودرو ام وی ام 315 به بخش وسایل نقلیه ...