فروش اقساطی گاز سینجر

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:23:51

اجاق گاز سینجر با قیمتی ارزان و مدل‌های فراوان به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی گاز سینجر


اجاق گاز سینجر

این اجاق گاز محصول سینجر، دارای ابعادی برابر با 850*900*600 میلی‌متر مکعب است که ارتفاع آن 85، پهنایش 90 و عمقی معادل با 60 سانتی‌متر دارد. وزن این اجاق گاز 82 کیلوگرم است. 

بدنه این دستگاه از جنس استیل ومقاوم است، به خصوص در مناطق مرطوب دیرتر دچار خرابی و یا پوسیدگی می‌شود، زیرا خاصیت ضد زنگ دارد. قابلیت خرید قسطی گاز سینجر در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات کلی

از نظر مشخصات فنی نیز، دارای پنج شعله و شبکه چدنی است که یک درپوش شیشه‌ای نشکن نیز بر روی اجاق گاز قرار می‌گیرد، ولی درپوش فلزی ندارد. جنس ولوم‌ها از نوع استیل است و ارگونومی خوبی دارد. 

حالت چیده شدن شعله‌ها نیز، به شکل قرینه است و شعله بزرگ در مرکز قرار می‌گیرد. جنس چدنی شبکه، مقاومت بسیاری در برابر حرارت فراهم می‌سازد. همچنین، تحمل وزن بالا را نسبت به قابلمه و ظروف سنگین امکان پذیر می‌سازند.

بر روی ولوم‌ها یک روکش زیبا قرار گرفته است که ظاهر اجاق‌گاز را زینت می‌بخشد. اجاق گاز 5 شعله برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. مرکز شعله امکان عملکرد بیشتری دارد. با خرید قسطی گاز سینجر آشپزی را لذت بخش سازید!

قابلیت‌ها

علاوه بر این، گاز دارای یک فندک اتوماتیک است و بنابراین شما را از استفاده کبریت بی‌نیاز می‌سازد. در این دستگاه با دو عدد فر با گنجایش‌های متفاوت برخوردارید که یکی از این فرها 58 لیتر گنجایش دارد.

داخل فر لامپ زیبایی قرار دارد که به راحتی می‌توانید، محتویات داخلی را ببینید. همچنین، فر نیز از یک فندک اتوماتیک برخوردار است و در کنار این فر یک جوجه گردان هم قرار داده شده که شما را قادر می‌سازد تا از طعم مرغ‌های سوخاری خوشمزه لذت ببرید. با خرید اقساطی گاز سینجر غذاهای خوشمزه نوش جان کنید!

همچنین، دارای یک ترموکوپل است و در صورت بروز هر حادثه‌ای به صورتی ایمن عمل می‌کند. وجود ترموکوبل کمک می‌کند تا اگر خدای ناکرده غذا سرریز گردد، باعث خاموش شدن گاز شود و از صدمات احتمالی نیز، جلوگیری به عمل آید.

این اجاق گاز دارای یک تایمر می‌باشد و مجهز به یک ساعت دیجیتالی است. زمانی که غذای شما آماده شود، یک هشدار زمان پخت به شما داده می‌شود.

علاوه بر این، دارای قابل پایه‌های قابل تنظیم است و شما می‌توانید ارتفاع آن را تا حدودی تنظیم نمایید. طول سیم دستگاه 2.5 متر است و برای یک آشپزخانه مناسب می‌باشد.

این اجاق گاز دارای یک فن گردش هوا است. همچنین، از نظر مصرف انرژی نیز در گرید A عمل می‌کند و در سوخت بهینه است. دیواره‌های این اجاق گاز قابلیت جدا شدن دارد و بنابراین می‌توانید آن‌ها را به سادگی تمیز نمایید. پایه‌ها بین 10 تا 16 سانتی‌متر قابلیت تنظیم دارند. این اجاق گاز را می‌توانید در آشپزخانه‌های شیب دار نیز، استفاده کنید. 

یکی از دلایل برتری این مدل شیک و زیبا وجود دو فر متفاوت گازی و برقی و همچنین دو جوجه گردان متمایز مخصوص به هر کدام است که آن را یک محصول کاربردی و خاص می‌گرداند.

در جلوی این اجاق گاز نیز یک صفحه نمایشگر لمسی مناسبی قرار دارد که درون آن 7 کلید یافت می‌شود. با خرید اقساطی گاز سینجر یک دستگاه با دو کابرد جداگانه برق و گاز داشته باشید!

فر کوچک برقی نیز ظرفیت 28 لیتری دارد و درون فر طبقاتی مجهز به ریل قرار می‌گیرد که جابجایی را آسان می‌سازد، همچنین خطرات احتمالی سوختن را برطرف می‌کند. به علاوه، یک سیستم قطع کن زمان پخت دارد که به محض پخت کامل، گاز را خاموش می‌سازد. 

ترموستات گازی بین 0 تا 240 درجه سانتی‌گراد عمل می‌کند. همچنین، مجهز به فن گردش هوا است که پخت یکسانی را درون فضای فر، برقرار می‌سازد و به علاوه، دارای پخت سه بعدی است. 

این اجاق گاز یک گارانتی معتبر 24 ماهه دارد و بنابراین، خیال شما را از بابت خرید راحت می‌کند. با خرید اقساطی گاز سینجر پختی کامل داشته باشید!

اجاق گاز سینجر

برای خرید این اجاق گاز فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات استثنایی و بی‌نظیر این فروشگاه مجازی بهره‌مند شوید. در زمینه اقساطی کالا می‌توانید از لیزینگ‌های موجود در این فروشگاه به آسانی وام بگیرید و لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گاز سینجر از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

بانه بازار لوازم خانگی

بانه بازار لوازم خانگی
همیشه لوازم خانگی در کلان شهر ها و مغازه ها به علت پرداخت مالیات، اجاره و دیگر موارد گران تر از قیمت واقعی محصول هستند. شهر بانه بازار لوازم خانگی...

خرید آنلاین محصولات ال جی

خرید آنلاین محصولات ال جی
برند ال جی یکی از معروف ترین برندهای دنیا می باشد که در کشور کره جنوبی تاسیس شده است. برای خرید آنلاین محصولات ال جی به بخش لوازم خانگی....