تلویزیون ایکس ویژن نقدی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 15:08:52

برند ایکس ویژن با ارائه بهترین تلویزیون‌ها شهرت فراوانی به دست آورده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون ایکس ویژن نقدی


نگاهی به تلویزیون ایکس ویژن

شرکت مادیران سازنده برند ایکس ویژن می‌باشد. یکی از تولیدات این برند، تلویزیون است. تلویزیون‌های جدید برند ایکس ویژن با قابلیت‌هایی مانند هوشمند بودن و داشتن پردازنده، همچنین داشتن امکانات و تجهیزات ویژه به عنوان ستاره‌ای در بازار مصرفی می‌درخشند.

البته این شرکت، محصولاتی مثل یخچال و فریزر، مانیتور، تبلت، ماشین‌لباسشویی و گیرنده دیجیتالی نیز، تولید می‌کند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از این تلویزیون‌ها بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 49XK580

این تلویزیون 49 اینچ سایز دارد. این سایز، برای خانه‌های کوچک و دوست داشتنی امروزی بسیار مناسب است. سالن خانه را پر می‌کند و همچنین، دید کاملی به بینندگان خواهد داد. 

برند ایکس ویژن این تلویزیون را ساخته است و مادیران را گارانتی می‌نماید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن تجربه‌ای متفاوت خواهيد داشت.

کیفیت نمایشگر

این دستگاه تلویزیونی از تکنولوژی صفحه LED برخوردار است. نوع صفحه تخت است و کیفیت نمایش تصاویر به صورت Full HD می‌باشد. رزولوشن تصویر نیز به صورت 1080 در 1920 پیکسل است.

نسبت تصویر به صورت 16:9 می‌باشد و روشنایی صفحه نیز در حدود 300 نیت است. کنتراستی برابر 1200:1 دارد و زاویه دید افقی و عمودی هر دو 178 درجه می‌باشد. به علاوه، نرخ تازه سازی صفحه 60 هرتز است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن يک محصول باكيفيت تصوير مناسب را تجربه نماييد.

این تلویزیون قادر است 16.7 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. زمان پاسخگویی در تلویزیون 8 میلی ثانیه می‌باشد این تلویزیون از سیستم‌های PAL ،NTSC ،SECAM پشتیبانی می‌کند. 

همانطور که گفتیم، به علت داشتن زاویه دید 178 درجه‌ای شما را از دید کاملی برخوردار می‌سازد. بنابراین، اگر نسبت به تلویزیون به صورت زاویه‌ دار و انحراف‌ دار بنشینید، باز هم دیدی کامل خواهید داشت.

سیستم صوتی

تلویزیون 49XK580 دارای یک سیستم صوتی دو کاناله با دو بلندگو می‌باشد و توان خروجی هر بلندگو در آن 10 وات است. بنابراین، توان خروجی کلی صدا در این دستگاه 20 وات می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن يک تجربه صوتی دوست داشتنی خواهيد داشت.

قابلیت‌های ویژه

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال از نوع تیونر DVB-T2 می‌باشد. بنابراین می‌توانید به تمامی شبکه‌های استانی جمهوری اسلامی ایران دستیابی پیدا کنید. علاوه بر این، مجهز به یک پردازنده مرکزی به نام MSD3663LSA و حافظه رم با ظرفیت 128 مگابایت می‌باشد.

تلویزیون 49XK580 دارای راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها یا EPG است. با این قابلیت می‌توانید از زمان پخش برنامه‌ها مطلع شوید. همچنین دارای ماشین زمان یا تایم شیفت است که می‌توانید در حین اجرای برنامه و دیدن تلویزیون به عقب برگردید و صحنه‌های محبوب خود را  ذخیره سازی نمایید.

به علاوه قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی یا قابلیت PVR در این تلویزیون فراهم شده است. بنابراین، می‌توانید با هارد اکسترنال و يا حافظه فلش به ضبط برنامه‌های محبوب خود بپردازید.

درگاه‌های ارتباطی و اطلاعاتی

از نظر درگاه‌های ارتباطی و همچنین اتصالاتی نیز، این تلویزیون گذرگاه‌های متنوعی دارد. دارای دو عدد USB 2.0 می‌باشد. همچنین، سه عدد درگاه HDMI دارد. دارای کامپوزیت و کامپوننت است. 

علاوه بر اين، ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال کواکسیال و خروجی هدفون دارد. از درگاه‌های ارتباطی HDMI ARC ،CEC ،MHL پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به همه دستگاه‌هايتان متصل خواهد شد!

مشخصات ظاهری

این تلویزیون را می‌توانید به صورت رومیزی بر روی پایه‌ها قرار دهید و يا آن را به دیوار متصل نماييد. مصرف برق در حالت عادی در این تلویزیون 130 وات و در حالت آماده به کار تنها نیم وات است. وزن این تلویزیون بدون پایه 9.67 کیلوگرم و با احتساب پایه‌ها 9.86 کیلوگرم است.

خريد تلویزیون ایکس ویژن

برای خرید این محصول فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات اقساطی فروش لوازم خانگی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد، کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تلویزیون پاناسونیک

فروش تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک یکی از بهترین و و قدیمی‌ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد که بیشتر شهرت آن به خاطر تلویزیون‌های این شرکت...

یخچال فریزر امرسان قسطی

یخچال فریزر امرسان قسطی
امرسان از کارخانه های داخلی است که کالاهای تولیدی آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. یخچال فریزر های امرسان نیز یکی از این محصولات با کیفیت...