خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL

تاریخ انتشار:
1403/2/21 16:13:02

برند تی سی ال در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL می‌توانید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL


تلویزیون‌های پرفروش TCL

تلویزیون‌های برند TCL در ابعاد مختلف 32 تا 65 اینچ طراحی و تولید می‌شوند. وضوح تصویر بالا، امکانات متنوع، قیمت مناسب و طراحی زیبا، مهم‌ترین ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL را رقم می‌زند. تلویزیون‌های برند تی سی ال متناسب با نوع و مدل، تصاویر را با کیفیت HD، Ultra HD 4K و QLED در معرض نمایش قرار می‌دهند. تلویزیون‌های Ultra HD 4k این شرکت، تصاویر را با وضوح و رزولوشن 2160×3840 پیکسل انعکاس می‌دهند.

ویژگی های مهم خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

ارائه تصاویر با رزولوشن و وضوح فوق العاده، از امتیازات برجسته خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL محسوب می‌شود. تلویزیون TCL مدل 55C15 با پنل QLED به خریداران عرضه می‌گردد. این مدل تلویزیون به فناوری نقاط کوانتومی (QD) مجهز گردیده است. با عبور نور پس زمینه از لایه‌های دارای نقاط کوانتومی، رنگ‌های بسیار واقعی و زنده و خیره کننده تولید می‌شود. فناوری QD، ضمن سازگاری با نور پس زمینه، رنگ‌های با خلوص بسیار بالا را ایجاد می‌کند.

مجهز شدن به فناوری MEMC (افزایش انتقال سرعت تصاویر)، از نقاط عطف خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL به شمار می‌رود. این تکنولوژی با کمک روش‌های درون یابی، سرعت انتقال تصاویر را از محدوده 50/60 هرتز تا حدود 100/120 هرتز (Hz) افزایش می‌دهد. همچنین، تکنولوژی MEMC با کاهش لرزش سایه‌ها و حرکت‌ها، موجب واقعی جلوه دادن حرکت‌های سریع می‌شود. این موضوع در نمایش تصاویر به صورت طبیعی و روان کمک شایانی می‌نماید.

سایر مشخصات TCL TV

پشتیبانی از قابلیت HDR یا محدوده دینامیکی بالا را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL برشمرد. وجود این قابلیت در افزایش غنای رنگ‌های تاریک و روشن صفحه نمایش تاثیر مستقیم دارد. با اعمال محدوده دینامیکی بالا، ضمن افزایش کیفیت رنگ‌ها، تصاویر به صورت واقعی تر و طبیعی تر در معرض دید کاربر قرار می‌گیرند. همچنین، قابلیتPVR (Personal Video Recorder)، برای ال‌ای‌دی‌های TCL در نظر گرفته شده است. این قابلیت امکان ذخیره برنامه‌های مورد علاقه کاربر را بر روی هارد اکسترنال یا فلش مموری فراهم می‌آورد.

ضمنا، تلویزیون قسطی TCL به سیستم صوتی دالبی(Dolby Audio) مجهز گردیده است. این سیستم صوتی، صدای دیجیتال را از طریق کانال‌های مستقل و با کیفیت بسیار بالا در اختیار شنونده قرار می‌دهد. تکنولوژی Dolby audio از فناوری‌های قوی و کاربردی برای پخش صدای سه بعدی و فراگیر تلقی می‌گردد. علاوه بر این، تلویزیون‌های TCL از سیستم گیرنده دیجیتال زمینی (DVB T2) بهره می‌برند. این سیستم در مقایسه با سایر سیستم‌های دیجیتالی، از انعطاف و پایداری بیشتری برخوردار است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند TCL به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گفتنی است که دستگاه‌های TLC TV از درگاه‌های ارتباطی مختلفی مانند پورت USB و HDMI بهره مند هستند. وجود این درگاه‌های ارتباطی، امکان اشتراک گذاری فایل‌های متنوع صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم ساخته است. در ضمن، ال‌ای‌دی‌های TCL از فرمت‌های رایج پخش ویدئو(MPEG، H، VC، FLV)، عکس(JPEG، BMG، PNG) و موزیک(MP3، AV3) پشتیبانی می‌کنند. همچنین، این محصول به قابلیت ماشین زمان(Time Shift) و قابلیت wifi screen mirror جهت اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون مجهز می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه مشتریان، طرح خرید اقساطی تلویزیون های تی سی ال را اجرایی نموده است. در این طرح مدل‌های مختلف تلویزیون TCL با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می‌گردند. همچنین، در این فروشگاه امکان خرید انواع برندهای لوازم خانگی به صورت نقدی نیز فراهم می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون شیائومی

فروش اقساطی تلویزیون شیائومی
شرکت شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون...

فروش اقساطی ظرفشویی امرسان

فروش اقساطی ظرفشویی امرسان
برند امرسان یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که سبد محصولاتی خود را به خوبی گسترش داده است. برای خرید اقساطی ظرفشویی امرسان به...