فروش اقساطی ساید بای ساید

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:06:50

امروه برندهای بسیاری به طراحی و تولید ساید بای ساید می‌پردازند و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. اگر شما علاقه‌مند به خرید اقساطی ساید بای ساید می‌باشید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی ساید بای ساید


کمپانی ال جی

برند ال جی یکی از برترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا است که مشتریان فراوانی دارد. برند ال جی همیشه نوآوری و فناوری‌های روز دنیا را در تولید و ساخت محصولات خود به کار می‌برد و بسیار مدرن است. 

برند ال جی سبد محصولاتی بسیار کاملی دارد و زیباترین ساید بای ساید‌های دنیا را طراحی کرده است. مدل اینستا ویو یکی از بهترین و جدیدترین محصولات برند ال جی است که توجه همگان را به خود جلب کرده است و تاکنون در دنیا فروش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است. 

برند ال جی نیازی به تبلیغات ندارد و رضایت و حمایت مشتریان، بزرگترین تبلیغات برند ال جی می‌باشد. برای خرید اقساطی ساید بای ساید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی ™InstaView Door-in-Door

ساید بای ساید ال جی در مدل‌ها و رنگبندی‌های متنوعی طراحی و تولید شده ‌اند و بسیار پرطرفدار می‌باشند. برند ال جی این ساید را بر اساس نوع نیاز و مدرن بودن طراحی کرده است و زیبایی کم نظیری به آشپزخانه شما می‌بخشد. 

ساید جدید ال جی که اینستا ویو نام دارد، دارای پنل شیشه‌ای شفافی می‌باشد که با زدن دو ضربه روشن شده و شما قادر خواهید بود بخشی از داخل یخچال را مشاهده کنید. 

به طور قطع برای همه ما پیش آمده که با سردرگمی در یخچال برویم و بعد از باز کردن درب یخچال و نگاه انداخت به داخل آن، تازه به این موضوع فکر کنیم که چه بخوریم؟

محققان اعلام کرده‌اند که با هر بار باز شدن درب یخچال یا ساید، انرژی زیادی هدر می‌شود و مواد غذایی طراوت و تازگی خود را ز دست می‌دهند، حال با این وجود، باز گذاشتن مدت زمان طولانی درب یخچال حتی موجب آسیب دیدن به موتور یخچال نیز خواهد شد. 

همان طور که می‌دانید جریان هوای گرم به سمت جریان هوای سرد می‌رود و فضا را متعادل می‌سازد، زمانی که درب یخچال را به دفعات بسیاری باز و بسته می‌کنید و یا به مدت زمان طولانی درب یخچال را باز نگه می‌دارید، به دلیل سرد بودن فضای داخل یخچال، جریان هوای گرم وارد یخچال شده و سرما را کاهش می‌دهد.

همین امر سبب می‌شود که موتور یخچال مجدد شروع به سرد کردن فضای یخچال کند و فشار زیادی به آن وارد شود. بر همین اساس کمپانی ال جی با امکان مشاهده درون یخچال بدون باز کردن درب آن، ایده جذابی و کاربردی برای این معضل در نظر گرفته است.

با کمک طراحی ساید ال جی تا 41% میزان هدر رفتن جریان هوای سرد در یخچال کاهش می‌یابد. برای خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط مطلوب مواد غذایی در ساید جدید ال جی

شما با داشتن اینستا ویو ال جی می‌توانید میزان سرما و رطوبت فضای هر بخش را کنترل کنید و بهترین شرایط را برای نگهداری میوه، سبزیجات و موارد غذایی تازه بوجود آورید. برای خرید قسطی ساید بای ساید ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

فیلتر هوای هوشمند

بوی بد مواد غذایی در داخل یخچال سبب می‌شود که غذاهای دیگر بوی بدی بگیرند و در حین خوردن آن‌ها حس بدی به شما دست بدهد. فیلتر هوای هوشمند ساید ال جی تمامی باکتری‌ها و بوی بد مواد غذایی را از بین می‌برد و غذاهایی با طراوت و لذیذ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. با خرید قسطی ساید بای ساید از قسطی کلاب یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی ساید بای ساید

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از وبسایت‌های بزرگ فروش آنلاین کالا و خودرو در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. 

وبسایت قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر، شرایط خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. با خرید قسطی ساید بای ساید از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55
برند ال جی یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی و کالای دیجیتال است. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 به بخش تلویزیون در دسته...

اقساط لوازم خانگی

اقساط لوازم خانگی
امروزه با پیشرفت علم اکثر شرکت ها در تلاش هستند که با استفاده از بهترین فناوری های دنیا میزان فروش خود را بیشتر کنند شرکت های بزرگی نظیر...