خرید قسطی پژو 301

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:03:44

کمپانی موفق فرانسوی پژو، خودروهای متنوعی را طراحی و تولید کرده است که یکی از بهترین این خودروها پژو 301 است. برای خرید اقساطی پژو 301 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پژو 301


معرفی پژو 301

کمپانی پژو در سال 2016 خودروی زیبا و کاربردی خود را به بازار ارائه داده است و این خودرو استثنایی توسط ایران خودرو به فروش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات تکمیلی و فنی پژو 301 را در اختیار شما قرار دهیم. 

اگر شما تصمیم به خرید خودرو دارید و شرایط مالی مناسبی ندارید، بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطی پژو 301 در نظر گرفته است. این خودرو استثنایی طراحی کم نظیری دارد و جز بهترین خودروهای کمپانی پژو می‌باشد.

بررسی پژو 301

پژو 301 از لحاظ فنی بسیار کامل و قدرتمند ساخته شده است و ظاهری با عظمت دارد. پژو 301 دارای گیربکس 6 دنده اتومات می‌باشد و پیشرانه 4 سیلندری دارد، همچنین حجم موتور آن برابر با 1.6 لیتر است.

از دیگر ویژگی‌های فنی خودرو پژو 301 می‌توان به قدرتی برابر با 115 اسب بخار اشاره کرد، گشتاوردی معادل با 150 نیوتن بر متر دارد و شتاب 12 ثانیه آن بسیار مناسب است. این خودرو استثنایی در مدل اتومات و دستی طراحی و تولید شده است و دارای کروز کنترل می‌باشد. 

سیستم‌های کمکی راننده بسیاری در پژو 301 به کار است که کنترل کشش و کنترل پایداری را شامل می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به کار رفته در خودرو پژو 301 فقط سنسور عقب است. سیستم‌های ترمز به کار رفته در پژو 301 شامل: توزیع نیرو ترمز، ترمر کمکی و ترمز قفل کمکی می‌باشد. 

همچنین سیستم روشنایی به کار رفته در پژو 301 شامل: چراغ مه شکن عقب، چراغ مه شکن جلو و دی ‌لایت می‌باشد. برای خرید اقساطی پژو 301 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف پژو 301

از نقاط ضعف خودرو پژو 301 می‌توان به واردات محدود اشاره کرد که همین امر سبب بالا رفتن قیمت خودرو می‌شود. همچنین پژو 301 دارای امکانات و آپشن‌های کمتری نسبت به رقبای خود است و ارزش خرید کمتری نسبت به رقبای کره‌ای خود دارد.

با این وجود هیچ ایراد و ضعف دیگری در این خودرو دیده نمی‌شود و به شدت پرطرفدار است. برای خرید اقساطی پژو 301 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت پژو 301

پژو 301 ظاهری بسیار زیبا و با هیبت دارد. کابین پژو 301 بسیار جادار و بزرگ طراحی شده است و برای مسافرت‌های طولانی و خانوادگی بسیار مناسب می‌باشد.

از دیگر نقاط مثبت پژو 301 می‌توان به فنربندی نرم این خودرو استثنایی اشاره کرد. برای خرید قسطی پژو 301 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودرو پژو 301 را خریداری کرده‌اند؟

همان طور که اطلاع دارید تبلیغات اولین نقش در فروش را دارند و زیاد نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. بنابراین اگر قصد خرید یک خودرو را دارید، بهتر است نظر افرادی که با خودرو مد نظر شما رانندگی کرده‌اند را بدانید. 

دیدگاه افرادی که پژو 301 را خریداری کرده‌اند از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 55% میزان رضایت داشته‌اند از لحاظ طراحی ظاهری 55% از لحاظ کابین و امکانات 55% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 35% و از لحاظ کیفیت 70% میزان رضایت داشته‌اند. 

علت درصد پایین ارزش در مقابل قیمت، بالا بودن قیمت در این خودرو است که علت آن واردات محدود و کمیاب بودن این خودرو می‌باشد. برای خرید قسطی پژو 301 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دو جانبه لیزینگ‌های معتبر، شرایط خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید از لیزینگ‌های داخل سایت قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و سپس خرید خود را تکمیل کنید. برای خرید اقساطی پژو 301 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو ساینا

فروش اقساطی خودرو ساینا
خودرو ساینا یکی از زیباترین خودروهای ایرانی می‌باشد که توسط شرکت سایپا طراحی و تولید شده است.. برای خرید اقساطی خودرو ساینا به بخش...

خرید اقساطي خودرو کوییک چکی

 خرید اقساطي خودرو کوییک چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو کوییک با شرایطی عالی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...