فروش قسطی پلی استیشن اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/27 08:14:25

کمپانی سونی بهترین کنسول‌های بازی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پلی استیشن اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی پلی استیشن اسلیم

مقایسه ps4 اسلیم با پرو

کمپانی سونی در چند سال اخیر چندین ورژن متفاوت از نسخه پلی استیشن 4 خود را وارد بازار کرده است. همان طوری که می‌دانید واژه اصلی پرو به معنی باریک و ظریف می‌باشد. اسلیم نسبت به پرو باریکتر و سبک‌تر طراحی شده است. قابلیت خرید اقساطی پلی استیشن اسلیم در قسطی کلاب فراهم شده است.

سری پرو به این دلیل ساخته شد تا بتوانید گیم‌هایی با کیفیت 4K بازی کنید. پرو بازی‌ها را روان‌تر و با کیفیت‌تر اجرا می‌کند. همچنین، با اضافه شدن قابلیت HDR همه چیز پررنگ‌تر و شاداب‌تر نمایش داده می‌شود. 

اگر یک تلویزیون 4K دارید و احساس می‌کنید که می‌خواهید بازی‌ها کیفیت بیشتری از خودشان نشان دهند، می‌توانید دلیلی برای خرید قسطی پلی استیشن اسلیم داشته باشید. 

البته، باید به این نکته اشاره کنیم که پلی استیشن اسلیم پس از آپدیت می‌تواند قابلیت HDR را نیز پشتیبانی کند، ولی از نظر سخت افزاری در مدل پرو بهینه سازی‌هایی انجام شده است.

توان مصرفی پی اس 4 پرو در حدود 310 وات در حالی که سری اسلیم میزان برق مصرفی کمتری دارد. این مدل، 165 وات توان مصرفی دارد. همچنین، فاقد پورت اپتیکال می‌باشد. 

دسته‌های بازی برای هر دو پلی استیشن یکسان است. سخت افزار پلی استیشن پرو نسبت به اسلیم قدرتمندتر است. به علاوه، ظاهر پلی استیشن پرو نسبت به پلی استیشن اسلیم دوست داشتنی‌تر است. 

پرو بی‌صدا ترین پلی استیشن در تمام جهان می‌باشد. فن پرو بعد از ده ساعت بازی، به ندرت داغ می‌شود. با خرید اقساطی پلی استیشن اسلیم یک تجربه دوست داشتنی و مهیج داشته باشید!

هر دوی این پلی استیشن‌ها دارای ویژگی‌های پردازنده یکسانی هستند. هر دو از نسخه جگوار ساخت شرکت AMD استفاده می‌کنند. پردازشگر گرافیکی پرو به مراتب قوی‌تر از اسلیم می‌باشد. 

پردازنده گرافیکی با سرعت 1.84 ترافلاپ عمل می‌کند در حالی که سرعت پردازشگر گرافیکی در پرو 4.2 گیگابایت است. باید بگوییم حتی از نظر زمان بوت شدن هم پلی استیشن 4 کمی پرسرعت‌تر عمل می‌کند. با خرید قسطی پلی استیشن اسلیم، قدرت، سرعت و کیفیت را تجربه کنید!

هر دو پلی استیشن از 8 گیگابایت رم از نوع DDR5 استفاده می‌کنند، اما پلی استیشن 4 پرو دارای 1 گیگابایت رم اضافه‌تر از نوع DDR3 می‌باشد. در ضمن، به هر دو پلی استیشن می‌توانید تا 6 گیگابایت حافظه رم نیز، اضافه نمایید. 

کیفیت تصویر در اسلیم، 1080 پیکسل است، در حالی که پلی استیشن پرو دارای کیفیت نمایش تصویر 4K می باشد. البته، این در صورتی که از یک صفحه نمایشگر 4K  نیز، بهره‌مند شوید.

فضای داخلی حافظه نیز، در پلی استیشن 4 دارای دو نسخه 500 گیگابایت و یک ترابایت است. در حالی که در پلی استیشن 4 پرو فقط نسخه 1 ترابایتی وجود دارد. نسخه پشتیبان شده بلوتوثی نیز در پلی استیشن پرو نسبت به اسلیم بالاتر است. 

پلی استیشن pro دارای 3 عدد USB می‌باشد که دو تا از آنها در جلو بهم چسبیده‌اند و یکی نیز در پشت قرار دارد. در حالی که پلی استیشن اسلیم دارای دو پورت فاصله دار در جلو می‌باشد. با خرید قسطی پلی استیشن اسلیم کیفیت تصویر را در بازی تجربه کنید!

در پلی استیشن 4 پرو پورت HDMI به نسخه بالاتر ارتقا داده شده است. در حالی که در پلی استیشن اسلیم، این پورت از نسخه 1.4 استفاده می‌کند. یکی از پورت‌های USB در پرو دارای قابلیت PSVR می‌باشد که در واقع، همان دستگاه واقعیت مجازی مخصوص به پلی استیشن است.

خرید پلی استیشن 4 از قسطی کلاب

اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که دستگاه پلی استیشن 4 ندارید، به شما توصیه می‌کنیم تا از نسخه پرو استفاده کنید. ولی در صورتی که دارای یک نسخه معمولی و یا اسلیم هستید، لزومی برای خرید نسخه پرو نیست.

برای خرید پلی استیشن‌های نسخه 4 بهتر است تا به فوشگاه قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اقساطی بهره‌مند شوید. از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای دوست داشتنی و جذاب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی پلی استیشن اسلیم از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک

خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک
پلی استیشن 4 جز پرفروش‌ترین کنسو‌ل‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطي پلی استیشن 4 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

قیمت انواع کنسول های بازی

قیمت انواع کنسول های بازی
انواع کنسول های بازی امروزه در ایران چه در خانه و چه در مکان های مختلفی مانند گیم نت ها به کار گرفته می شوند. کنسول بازی ابزاری است جدید و قدرتمند ...