فروش اقساطی یخچال اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:48:04

جهت مشاهده فروش اقساطی یخچال اسنوا به بخش فروش اقساطی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



اطلاعاتی درباره یخچال اسنوا

یکی از وسایلی که بیش از هر چیزی در یک خانه به چشم می آید یخچال فریزر است. این وسیله شبانه روز کار می کند و بخشی از فضای آشپزخانه شما را به خود اختصاص می دهد. بسیاری از ما به تنها به ظاهر محصولی که خریداری می کنیم توجه می کنیم و توجه ای به کیفیت و چیزهای دیگر آن نداریم. با تجه به اینکه شما قرار است برای چندین سال از یخچال استفاده کنید از این رو باید سعی کنید در انتخاب آن بسیار دقت کنید و چیزی را فراموش کنید. 

نوع خریدی که شما انجام می دهید عامل مهمی در انتخاب نوع یخچال می باشد. اگر شاغل هستید و برای خرید روزانه فرصت ندارید باید از یخچال فریزرهای بزرگتر استفاده کنید. اگر به سلامتی تان اهمیت می دهید و طرفدار غذاهای سالم هستید یخچال فریزری بخرید که بیشتر فضای آن به یخچال اختصاص دارد. همه این نکات به انتخاب یخچال مناسب کمک می کند.

در مرحله بعد شما باید به ابعاد آشپزخانه خود توجه کنید. برای محکم کاری از متر استفاده کنید. فقط یادتان باشد که اگر بخشی از آشپزخانه را برای قرار دادن یخچال در نظر بگیرید فضای کافی برای باز و بسته کردن درب یخچال داشته باشید.

برای اینکه یخچال شما بیشتر عمر کند باید به چند نکته توجه کنید. لوله های پشت یخچال را باید سالی دوبار گردگیری کنید این کار به انتقال بهتر هوا بین لوله ها کمک می کند. برای شست و شوی جداره های داخلی یخچال و فریزر از محلول آب نیم گرم و جوش شیرین استفاده کنید.

 این محلول را روی یک اسفنج تمیز بریزید. پس از تمیز کردن دیواره آن را با پارچه نخی خشک کنید.بعد از شست و شوی یخچال بگذارید که یخچال برای مدتی خالی باشد تا سرمای داخلی آن یکنواخت شود.

با توجه به اینکه یخچال شبانه روز کار می کند برق زیادی مصرف می کند از این رو شما باید یخچالی بخرید که انرژی کمتری مصرف می کند. برچسب انرژی چیزی است که روی یخچال نصب می شود و میزان مصرف انرژی محصول را نشان می دهد. هنگام خرید یخچال به برچسب انرژی آن توجه کنید.

اگر به دنبال این هستید که یک محصول داخلی بخرید ما به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات اسنوا را بخرید. اسنوا یکی از برندهای داخلی است. بسیاری در داخل کشور از یخچال اسنوا استفاده می کنند.

یخچال های اسنوا دارای مدل های مختلفی هستند شما بسته به انتخاب خود قادر هستید که یکی از انواع این یخچال ها را انتخاب کنید. کافی است یکی از اجزای داخلی یخچال کمی تغییر کند و میزان مصرف برق شما چند برابر شود. شما با پرداخت پول بیشتر می توانید میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانید.

جهت خرید اقساطی یخچال اسنوا شما می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین شما می توانید سفارش خود را اینترنتی انجام دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه صورت انجام می‌شود. اولین روش خرید از بای چک، دومین روش خرید از لیزینگ پارسیان و روش سوم خرید از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر دیپوینت

خرید قسطی یخچال و فریزر دیپوینت
یخچال دیپوینت را امروزه در تبلیغات تلویزیونی بسیاری دیده‌اید و به طور حتم کنجکاو شده‌اید که در مورد محصولات این برند اطلاعات...

خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن

خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن
فیلیپس جز برندهای موفق در دنیا است که محصولات آن در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس...