فروش بازی های ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/10 06:42:25

برای مشاهده شرایط فروش بازی های ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش بازی های ایکس باکس وان



ایکس باکس وان با پشتیبانی از فرمت های با کیفیت تصاویر و رم و هارد دیسک قدرتمند، یکی از برترین کنسول های بازی مایکروسافت بوده است. بازی های طراحی شده برای ایکس باکس وان در سنین مختلف، دارای گیم پلی عالی و جذاب، گرافیک بالا و محتوای زیبا و متناسب با سبک خود هستند.

در این مطلب قصد داریم با یکدیگر چند بازی از برترین بازی های این کنسول را بررسی کنیم. همچنین درباره فروش بازی های ایکس باکس وان با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بازی های ایکس باکس وان

تعدادی از معروف ترین بازی های ایکس باکس وان در این قسمت را برای شما معرفی خواهیم کرد. سبک هر کدام از این بازی ها با توجه به زمینه طراحی خود متفاوت خواهد بود.

1. بازی Sniper Elite 4

این بازی توسط کمپانی Rebellion Developments طراحی و عرضه شده است. این بازی به طور خصوصی برای ایکس باکس وان طراحی شده است. ژانر این بازی شوتر اول شخص می باشد. این بازی اکشن یک ماجراجویی بزرگ در محیط گرافیکی زیبا است و شما باید به عنوان یک اسنایپر ماموریت های مختلفی را به سرانجام برسانید. رده سنی مناسب برای این بازی، 16 سال به بالا است.

2. بازی Resident Evil 2 Remake

این بازی یکی از جدید ترین بازی های عرضه شده به بازار برای ایکس باکس وان است و توسط Capcom ارائه شده است. موتور گرافیکی این بازی RE Engine است و ژانر آن ترس و بقا است. این بازی به صورت تک نفره است و برای رده سنی بالای 18 سال طراحی شده است.

3. بازی Titanfall 2 کارکرده - ایکس باکس وان

این بازی توسط Respawn Entertainment طراحی و توسط Electronic Arts به بازار جهت استفاده برای ایمس باکس وان معرفی شده است. ژانر این بازی شوتر اول شخص است و شما باید با ماجراجویی مراحل مختلف و سخت این بازی را پشت سر بگذارید. این بازی را می توانید به صورت یک نفره تا 16 نفره انجام دهید. رده سنی مجاز این بازی، بالای 16 سال است.

4. بازی Need for Speed Payback

این بازی نیز یکی از بازی های خوب ایکس باکس وان است که توسط Electronic Arts ارائه شده است. ژانر این بازی اکشن و مسابقه ای است. این بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن و کامپیوتر طراحی شده است. در قسمت آفلاین فقط امکان بازی به صورت تک نفره وجود دارد اما در قسمت آنلاین شما در صورت داشتن اشتراک Playstation Plus یا اشتراک Xbox Live Gold می توانید به صورت دو تا هشت نفره به بازی بپردازید. این بازی برای افراد بالای 12 سال مناسب می باشد.

5. بازی Assassin's Creed Rogue Remastered

یکی از معروف ترین، با سابقه ترین و بهترین بازی های کنسول های بازی و کامپیوتر است که توسط Ubisoft منتشر شده است. ژانر این بازی محبوب اکشن، ماجراجویی و مخفی کاری است. این بازی تنها در حالت یک نفره قابل انجام است و برای رده سنی بالای 18 سال مناسب می باشد.

فروش اقساطی انواع بازی

تعدادی از بازی های ایکس باکس وان در بالای مطلب توضیح معرفی شد. با توجه به تعدد زیاد بازی های این کنسول، امکان معرفی تمامی این بازی ها در یک مطلب وجود ندارد. بازی های محبوب و معروف دیگری از بازی های ایکس باکس وان، عبارتند از فیفا، پی اس، هیت من و....

خبر خوب اینجاست که شما در قسطی کلاب می توانید با شرایط ویژه و عالی تمامی انواع بازی های ایکس باکس وان را به صورت اقساطی خریداری کنید. پیش پرداخت مناسب، حداقل افزایش قیمت نسبت به فروش نقدی و خرید همزمان چند بازی از مزایای ویژه خرید اقساطی بازی های ایکس باکس وان هستند.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان و لیست قیمت این بازی ها، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و در صورت لزوم با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایکس باکس سری x

فروش اقساطی ایکس باکس سری x
ایکس باکس جز پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی جهان است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری x به بخش...

خرید پلی استیشن ۴ قسطی

خرید پلی استیشن ۴ قسطی
در گذشته کودکان بیشتر وقت خود را صرف بازی های گروهی در بیرون می کردند و سعی می کردند با این بازی ها خود را مشغول کنند. در عصر حاضر با پیشرفت...