فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/27 05:34:58

برای فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان


خرید قسطی بازی های ایکس باکس وان

ایکس باکس وان یکی از قدرتمند ترین و البته رایج ترین کنسول های بازی در ایران است. در ایران و با توجه به قیمت و البته سخت افزار و نرم افزار قوی، ایکس باکس وان رایج ترین کنسول بازی مایکروسافت است. 

پشتیبانی از فرمت های با کیفیت تصاویر و همچنین رم و هارد دیسک قوی از ویژگی هایی است که این کنسول را با قیمت مناسب خود محبوب کرده است. با توجه بهاین استقبال و حجم استفاده از ایکس باکس وان، بازی های این کنسول نیز به طور طبیعی در ایران به طور گسترده ای با استقبال مواجه شده است.

اما شاید بسیاری از کودکان و نوجوانان یا بزرگسالان با توجه به قیمت بازی های این کنسول، توانایی پرداخت یکجای هزینه این بازی ها را نداشته باشند. البته ممکن است بخواهند پول خود را نگه داشته و با اقساط کوچک در طول زمان این هزینه را پرداخت کنند. در این مطلب می خواهیم درباره طرح فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان در قسطی کلاب صحبت کنیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با بازی های ایکس باکس وان

بازی های معروف ایکس باکس وان توسط انتشار دهندگان مطرح بازی های دیجیتال مانند یوبی سافت، الکترونیک آرتز و... در سال های اخیر به طور گسترده رواج داشته است. از جمله محبوب ترین بازی های سطح ایران وجهان در ایکس باکس وان، بازی فیفا و پی اس است. در این بازی ها با گیم پلی جذاب و دیدنی و با گرافیک عالی، بازیکنان اصلی تیم های فوتبال مطرح دنیا طراحی شده اند. 

تمامی تکنیک ها و تاکتیک های دنیای واقعی فوتبال نیز بازسازی شده اند و شما می توانید دقیقا مانند یک مربی تیم خود را بچینید و به مصاف حریفان بروید. همچنین در قسمت هایی مانند مستر لیگ یا کلاب، می توانید تیم یا باشگاه مورد نظر خود را مدیریت کنید.

این بازی فوتبال یک نمونه از معروف ترین و بهترین بازی های ایکس باکس وان است. با توجه به محدودیت های فضا، ما نمیتوانیم در این مطلب تمامی بازی های ایکس باکس وان را معرفی کنیم اما در این قسمت، شرایط طرح فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان را برای شما توضیح می دهیم.

شما می توانید تحت شرایط ویژه، بازی مورد نظر خود برای کنسول ایکس باکس وان را به صورت قسطی خریداری کنید. این شرایط عبارتند از:

  • کمترین میزان افزایش قیمت نسبت به خرید نقدی در این حالت برای شما لحاظ می شود. بازی های ایکس باکس وان در این طرح با قیمتی بسیار نزدیک به قیمت نقدی به شما ارائه می شوند.
  • در طرح فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان، نیاز به ضمانت بسیار بالا نمی باشد.
  • در طرح فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان، هیچگونه پیش پرداختی از شما گرفته نخواهد شد.
  • در این طرح شما می توانید با اقساط چند ماهه هزینه کلی بازی را پرداخت کنید. یا این کار، هر قسط بازی شما یک مبلغ بسیار ناچیز می باشد.

حال این سوال را از شما می پرسیم. آیا تاکنون از این طرح استفاده کرده اید؟ آیا در مرکزی با چنین طرحی بازی ایکس باکس وان خریداری کرده اید؟

مجموعه قسطی کلاب تنها عرضه کننده قسطی بازی های ایکس باکس وان با شرایط ویژه فوق است. شما می توانید به منظور استفاده از طرح فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان، با مجموعه قسطی کلاب تماس بگیرید. 

در این طرح همچنین شما می توانید چند بازی را به طور همزمان خریداری کنید بدون اینکه حتی مبلغی به عنوان پیش قسط بپردازید. قسطی کلاب برای فراهم کردن رضایت هرچه بیشتر شما از خرید خود، تنوع بازی های ارائه شده ایکس باکس وان و پلی استیشن را همواره بالا می برد و بازی های بیشتری را به ویترین خود اضافه می کند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی PS5 دیجیتال

فروش اقساطی PS5 دیجیتال
اگر قصد خرید قسطی PS5 دیجیتال را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی پلی استیشن 5

خرید اقساطی پلی استیشن 5
یکی از بهترین کنسول‌های بازی موجود در دنیا ps5 است که بسیار پرطرفدار می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به بخش بازی سرگرمی در ...