قیمت روز کنسول بازی ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/24 23:24:35

پلی استیشن ها جزو کالا های سرگرمی محسوب می شوند که افراد زیادی را به خود جذب کرده اند. برای مشاهده قیمت روز کنسول بازی ps4 به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


قیمت روز کنسول بازی ps4


فروش اقساطی کنسول بازی ps4

کنسول بازی ps4 یکی از بهترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار است. با توجه به قابلیت ها و پشتیبانی فنی برتر این برند، یکی از قدرتمند ترین کنسول های موجود در ایران است. پی اس فور در کنار ایکس باکس، دو غول کنسول بازی در ایران و سایر نقاط جهان هستند.

به طوری که همواره رقابت بین این دو کالا بوده است. هر کدام از این برند ها سعی دارد تا با ارتقا ویژه در نسخه های جدید خود، بازار را به سمت خود بکشاند. کنسول بازی  ps4، در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است. انواع اسلیم، پرو و موارد دیگر مدل های مختلف این کنسول در سال های اخیر می باشند.

در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت روز کنسول بازی ps4، شرایط فروش اقساطی ps4 و عوامل موثر بر قیمت آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برترین مشخصات کنسول بازی ps4

قیمت روز کنسول بازی ps4، بر اساس عوامل مختلف قیمتی تعیین می شود. این عوامل را همراه با ذکر مثال های کاربردی با یکدیگر بررسی می کنیم.

1. اطلاعات و مشخصات فنی

هر مدل از کنسول بازی ps4 با توجه به عواملی همچون قدرت پردازنده اصلی، قدرت پردازنده گرافیکی، حافظه، پشتیبانی از فرمت های گرافیکی مختلف و سایر عوامل، می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. به طور مثال مدل pro2018 نسبت به مدل pro، جدید تر است و مشخصات ارتقا یافته ای دارد.

به همین دلیل است که قیمت آن چیزی بین یک تا یک و نیم میلیون بالاتر است. این تفاوت قیمت، طبیعی است، چرا که در مدل های جدید شما به طور حتم کیفیت بالاتری را خواهید دید. البته مدل های جدید تر بازی های جدید را با کیفیت بالایی اجرا می کنند.

در حالی که ممکن است مدل های قدیمی تر نتوانند حتی بازی را اجرا کنند و یا با توجه به عدم پشتیبانی از فرمت های جدید و با کیفیت تصاویر، با کیفیت بسیار پایین اجرا کنند. در این حالت شما به طور حتم کلافه خواهید شد.

2. تغییرات نرخ ارز

این مورد یکی از عجیب ترین گزینه ها در تعیین قیمت روز کنسول بازی ps4 است. در کشور های محدودی همچون کشور ما، ارزش پول به سرعت در برابر ارز های بین المللی مانند دلار پایین می آید. در چنین شرایطی محصولی که قبل با دلار 4200 تومانی وارد کشور شده است، امروز باید با دلار 12000 تومانی وارد شود.

این تغییر 3 یا 4 برابری، به قیمت روز کنسول بازی ps4 نیز شوک بزرگی وارد کرد. به طوری که یکی از مدل های خاص این کنسول تا مدت ها قبل با قیمت تقریبا 2 میلیون تومانی در بازار عرضه می شد، اما امروزه با قیمت 5 الی 6 میلیون تومانی عرضه می شود.

3. میزان عرضه در بازار

این مورد از عوامل تاثیر گذار در قیمت روز کنسول بازی ps4، به طور ویژه ای از مورد قبلی تاثیر پذیر بوده است. مثلا در اثر همین نوسانات ارزی در چند ماهه اخیر، عده ای از فروشندگان به دلیل کاهش شدید و ناگهانی توانایی خرید و واردات کنسول ps4، تعداد کمتری به بازار وارد کردند که همین عامل به علاوه عدم عرضه از سوی برخی دیگر از تامین کنندگان ممکن است، باعث افزایش قیمت روز کنسول بازی ps4 در کشور شود.

4. مدل های جدید

به طور کلی در هر رده و در هر محصولی، زمانی که مدل های جدید تر به بازار می آیند، مدل های قدیمی با افت قیمت قابل توجهی مواجه می شوند. دلیل این افت آن است که به طور معمول نسخه های جدید ps4، مانند اسلیم و پرو، ارتقا یافته تر و بهتر از مدل اولیه این محصول بودند.

در چنین شرایطی استقبال بازار از مدل های جدید بالا می رود و تقاضا برای مدل های قدیمی تر پایین می آید و این باعث کاهش قیمت روز کنسول بازی ps4 می شود.

همانطور که می دانید امروزه خرید یک کنسول بازی از ملزومات هر خانه ای محسوب می شود که نوجوانان و جوانان از قابلیت های این دستگاه برای ایجاد سرگرمی استفاده می کنند. قیمت روز کنسول بازی ps4 را می توانید در سایت قسطی کلاب مشاهده کنید. نکته قابل توجه این است که قسطی کلاب، کنسول بازی را به صورت اقساطی به فروش می رساند که این یک مزیت برای افراد محسوب می شود تا با برنامه ریزی مالی خرید بهتری را داشته باشند.

خبر خوب! فروش اقساطی ps4 

 در چنین شرایطی خصوصا با آشفتگی در بازار ارز و محصولات وارداتی، خرید نقدی ps4 بسیار سخت می باشد، اما خبر خوب اینجا است که قسطی کلاب به منظور آسایش و راحتی هر چه بیشتر شما، طرح فروش اقساطی ps4 را امکان پذیر کرده است.

شما می توانید با شرکت در این طرح، با پیش پرداخت بسیار محدود و اقساط بلند مدت، با حداقل میزان افزایش قیمت، کنسول بازی ps4 را به صورت اقساطی خرید کنید. فرصت را از دست ندهید. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت روز کنسول بازی ps4 و شرکت در طرح ویژه خرید اقساطی ps4 با کارشناسان قسطی کلاب در تماس باشید.

گفتنی است نه تنها ps4 اقساطی بلکه تمام کالا های دیجیتال موجود در بازار نیز به صورت قسطی از قسطی کلاب قابل خریداری هستند. با وجود قسطی کلاب نسل جوان و علاقه‌ مند به دنیای دیجیتال می توانند هر زمان که تمایل داشتند هر کالایی اعم از موبایل، هدفون و تبلت که دوست داشتند را به صورت قسطی و بدون نگرانی از بابت هزینه تهیه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین شارژی

خرید اقساطی ماشین شارژی
ماشین شارژی‌ها ویژگی‌هایی دارند که کودکان بسیار به آنها علاقمندند. هر ساله و با ورود مدل‌های جدید به آنها ویژگی‌ها و امکانات جدید ...

فروش قسطی بازی و سرگرمی

فروش قسطی بازی و سرگرمی
وسایل بازی و سرگرمی برای افراد در هر گروه سنی لذت بخش می باشند، همان اندازه که یک کودک با یک ماشین شارژی......